Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1221 Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer med Ida-kjole!! Aner ikke hva det er, men høres fin ut iallefall ettersom du er så 'ende glad! Det er kjempe mye fint jentetøy i butikkene, så jeg er litt misunnelig -men du verden, det blir jo gøy å kle opp en liten tøffing også! Håper du har en fin kveld, til tross for besøket! ← Takk-takk! Ida-kjole er utrooooolig fint Har tatt bilder, legger inn i neste innlegg Masse fine jenteklær, ja, men jeg må faktisk si at det er tøffere med en "tøff" gutt! Jeg gir meg ikke med å få barn før jeg har fisi ut en gutt, for å si det sånn... Mens gutta spiller pc, så skrur jeg opp stellebord, så jeg koser meg faktisk kjempemasse! Gleder meg sånn til hun kommer nå, og det er kjempegøy å ordne istand Så nettopp at jeg hadde klart å omtale knøttet som hun! Tror jeg har blitt litt påvirket av mannen, han tror nå det er ei lita jente i magen. Jeg trodde også det til å begynne med, men nå har jeg ingen spesiell følelse. Jeg også digger lister! Ha ei fin helg! ← Kanskje underbevisstheten din som sier deg at det er jente? Du er herved med på "like-liste"-lista Velkommen Ha en riktig så fin helg du også!
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1222 Skrevet 19. januar 2007 Det er veldig verdt pengane altså! Vi kjem absolutt til å reise på 3D-ul med eventuelle småsøsken også!! (såg forresten ut som vi får ein liten pudding vi også, så vi tør ikkje kjøpe aaaltfor mykje i str. 50... ) ← Vi kommer også til å dra på 3D-ul med lillesøster/lillebror Pudding eller ikke,- de blir nok verdens beste
Burpen Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #1223 Skrevet 19. januar 2007 SÅ SUPERT!!!!! ..også i burgunder? visste ikke at det fantes jeg... den er sikkert minst like fin!! Nå blir Burpelita superdupersøt!! Gleder meg til å se bilde av henne i kjolene! Tror alle gravide skjønner hva du mener med besøksgreia jeg... og en ting er vanlig besøk, det er noe heeelt annet med overnattingsbesøk... Du finnes ikke på jordet i denne saken, du er ikke i utkanten engang! Nå blir det nok en knallbra kveld i Burpenhjemmet!! Ida-kjole er sånn kjole som Ida'n min har på seg på avatarbildet mitt... ← Ja, kan du tenke deg jeg er glad, eller!? Jeg hadde absolutt ingen forhåpninger, men tenkte jeg MÅTTE innom en gang til, siden jeg allerede var på de trakter. Kan ikke si jeg angrer, hvertfall! De har burgunder også, ja! Kjempefin ...men ikke like fin som den andre! Jeg gleder meg vil å vise henne fram i kjolene Godt å høre at jeg for en gangs skyld ikke er på jordet Kvelden er redda, takket være kjolene! Stellebordet er også på plass (Max Mekker-Burpen ), så nå skal jeg fylle opp det med diverse stelle-utstyr Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige Ida i Ida-kjole! Tusen, tusen takk for at du viste meg sånn kjole!!
Gjest Myztica Skrevet 19. januar 2007 #1225 Skrevet 19. januar 2007 Så bra at du har fått tak i Ida-kjole!!! Den kjolen så jeg på også, før jul.... Skulle finne juleklær til snuppa, men de hadde jo alt for store størrelser Men angrer nå på at jeg ikke kjøpte en, for nå er de utsolgt her..... Den burgunder var også kjempefin!! Da blir nok Burpelita skjønn
Skrållan Skrevet 20. januar 2007 #1226 Skrevet 20. januar 2007 Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige Ida i Ida-kjole! Tusen, tusen takk for at du viste meg sånn kjole!! ← Nyyyydelige kjoler Burpen! Bare hyggelig å vise deg kjolen, vi må vel egentlig takke tvillingsøs som kjøpte den! Så superflink du er da, som setter opp stellebordet helt alene! Ble det fint eller?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 20. januar 2007 #1227 Skrevet 20. januar 2007 Vi kommer også til å dra på 3D-ul med lillesøster/lillebror Pudding eller ikke,- de blir nok verdens beste ← Dei var forresten alldeles nyyydelege dei kjolane du har kjøpt!!! Kva slags stelleprodukter har de tenkt å bruke, forresten? Vi har kjøpt noko, men manglar litt enno..
Cr@sh Skrevet 20. januar 2007 #1228 Skrevet 20. januar 2007 Så flott at du fikk tak i Ida-kjoler.... de så helt nydelige ut... Åh... Tenk.... det er ikke så lenge til du kan sette de på Burpelita.... Hvilke størrelser kjøpte du? Og så flink du er til å sette opp stellebordet! Det blir sikkert kjempefint! Håper du får en god helg! :kys_2:
Burpen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #1229 Skrevet 20. januar 2007 Så bra at du har fått tak i Ida-kjole!!! Den kjolen så jeg på også, før jul.... Skulle finne juleklær til snuppa, men de hadde jo alt for store størrelser Men angrer nå på at jeg ikke kjøpte en, for nå er de utsolgt her..... Den burgunder var også kjempefin!! Da blir nok Burpelita skjønn ← Ja, jeg er kjempeglad for at jeg fikk tak i! Hadde aldri trodd det... Jeg har jo vært innom X antall ganger uten at de har hatt! Får bare prise meg lykkelig for at det (nesten) nettopp har vært jul, sånn at det er masse bytter tilbake i butikken Kanskje det skjer hos deg også? Burpelita blir nok helt herlig i de kjolene, ja Nyyyydelige kjoler Burpen! Bare hyggelig å vise deg kjolen, vi må vel egentlig takke tvillingsøs som kjøpte den! Så superflink du er da, som setter opp stellebordet helt alene! Ble det fint eller? ← Ja, vi får takke tvillingsøs! Om stellebordet ble bra!? Ja, selvfølgelig
Burpen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #1230 Skrevet 20. januar 2007 Dei var forresten alldeles nyyydelege dei kjolane du har kjøpt!!! Kva slags stelleprodukter har de tenkt å bruke, forresten? Vi har kjøpt noko, men manglar litt enno.. ← Stelleprodukter,- altså, av såper/oljer/kremer, så har vi ikke kjøpt noenting ennå. Jeg mener babyhuden har best av å ikke få tilført all verdens stoffer som den egentlig ikke trenger! Hun blir nok mer enn rein nok med vann Det eneste vi har kjøpt, er sinksalve. Hvis vi finner ut at vi trenger annet enn reint vann, så er det jo bare å ta en tur på apoteket! Så flott at du fikk tak i Ida-kjoler.... de så helt nydelige ut... Åh... Tenk.... det er ikke så lenge til du kan sette de på Burpelita.... Hvilke størrelser kjøpte du? Og så flink du er til å sette opp stellebordet! Det blir sikkert kjempefint! Håper du får en god helg! :kys_2: ← Ja, gjett om jeg ble glad!! De eeeeeeeeeer nydelige! tilogmed sambo syntes det Den røde er i 62 og den i sølv er i 68, om jeg ikke husker helt feil! Sambo syns også jeg er flink... Han har vært vant med kvinnfolk som ikke har dugd til noenting, så han fikk sjokk da jeg begynte å skru sammen møbler etter at vi hadde handla, og første gangen jeg var ute og skifta dekk på bilen
Burpen Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #1231 Skrevet 20. januar 2007 Idag har jeg vært skikkelig effektiv, altså!! Utrolig at vaskemaskinen holder fortsatt, for et sånt hardkjør er den absolutt ikke vant med Jeg har vaska to farga vasker, en hvitvask, og tre kokvasker ...må jo øve meg på å være husmor! I tillegg har jeg ordna istand kurven til Burpelita på soverommet Det ble så fint... Kurven lagde farmor da pappa ble født, så alle etter pappa på den siden av slekta har brukt den! (eller var det oldemor som lagde den til farmor!? :klø: ) Bildene lyver litt... Det ser ikke så rotete ut som bildene skulle tilsi! Jeg fikk forresten halsbrann igår... Måtte ty til Gaviscon, men det gikk heldigvis over med en gang, og har ikke kommet tilbake siden!
Cr@sh Skrevet 20. januar 2007 #1232 Skrevet 20. januar 2007 Åh... så herlig soveplass... Burpelita kan bare glede seg til å komme ut til dere! Noen uker til, så... Du har jammen meg stått pp med vasking av tøy! Flink du er! Et lite tips om du blir mer plaget av halsbrann; Ha alltid en rull med LoveHearts liggende... Det hjelper....
magolia Skrevet 20. januar 2007 #1233 Skrevet 20. januar 2007 Masse fine jenteklær, ja, men jeg må faktisk si at det er tøffere med en "tøff" gutt! Jeg gir meg ikke med å få barn før jeg har fisi ut en gutt, for å si det sånn... ← "Fisi ut" høres lett ut gitt!! Kjempe fine kjoler og nydelig vugge!! Føler du at du er litt tilbake på dukkestadiet når du driver å ordner tingene og tang til den lille??? Det gjør nemlig jeg!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. januar 2007 #1235 Skrevet 21. januar 2007 Stelleprodukter,- altså, av såper/oljer/kremer, så har vi ikke kjøpt noenting ennå. Jeg mener babyhuden har best av å ikke få tilført all verdens stoffer som den egentlig ikke trenger! Hun blir nok mer enn rein nok med vann Det eneste vi har kjøpt, er sinksalve.← Heilt eining! Vi har kjøpt sink-salve og babyolje (til å ha i badevatnet), vi er også litt i mot å skulle pøse på med alskens produkt. Vi må kjøpe litt meir klutar og slikt då, får ikkje tak i slike vanlege, gode og mjuke bomulls-klutar, har de det? I tillegg har jeg ordna istand kurven til Burpelita på soverommet Det ble så fint... ← Åh, så fint det blei!!! Herleg!!! Eg har også kjempe-lyst til å ordne i stand senga til knotten, men prøvar å utsette det litt!!! Men gledar meg veldig til å gjere det!!
Burpen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1236 Skrevet 21. januar 2007 Åh... så herlig soveplass... Burpelita kan bare glede seg til å komme ut til dere! Noen uker til, så... Du har jammen meg stått pp med vasking av tøy! Flink du er! Et lite tips om du blir mer plaget av halsbrann; Ha alltid en rull med LoveHearts liggende... Det hjelper.... ← Ja, det ser faktisk ganske så herlig ut å legge seg ned der... Sambo spurte pent om han ikke kunne få lov Noen uker, ja, så må du belage deg på å sladre Skjønner ikke helt hvor "husmorinstinktet" kom fra Jeg pleier jo ikke akkurat å være SÅ effektiv og flink! Men det finnes hvertfall ikke ett eneste skittent klesplagg i leiligheten Lovehearts, ja "Fisi ut" høres lett ut gitt!! Kjempe fine kjoler og nydelig vugge!! Føler du at du er litt tilbake på dukkestadiet når du driver å ordner tingene og tang til den lille??? Det gjør nemlig jeg! ← Hmm... Det er vel ikke værre enn det!? :klø: Jeg liker hvertfall å overbevise meg selv om det Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er tilbake på dukkestadiet, akkurat, for jeg likte ikke å leke med dukker da jeg var liten... Jeg lekte med radiostyrte biler og sånn jeg Men jeg føler på en måte kanskje at jeg endelig har kommet meg til dukkestadiet! ...jeg angrer kanskje en smule på at jeg ikke lekte med dukker da jeg var liten, for når jeg leker med småniesene nå, så er de flinkere til å kle på dukkene enn meg Lurer på åssen jeg skal klare å kle av og på Burpelita uten å brekke henne i to
Burpen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1237 Skrevet 21. januar 2007 :kys_2: ← Masse, masse :kys_2: tilbake!! Heilt eining! Vi har kjøpt sink-salve og babyolje (til å ha i badevatnet), vi er også litt i mot å skulle pøse på med alskens produkt. Vi må kjøpe litt meir klutar og slikt då, får ikkje tak i slike vanlege, gode og mjuke bomulls-klutar, har de det? Åh, så fint det blei!!! Herleg!!! Eg har også kjempe-lyst til å ordne i stand senga til knotten, men prøvar å utsette det litt!!! Men gledar meg veldig til å gjere det!! ← Glemte å skrive at vi har kjøpt klorhexidin til navelen også. Ja, har MASSE kluter!! Hvertfall rundt 50 stk... Takk Var ganske herlig (og merkelig) å våkne i morges, og titte bort på kurven som stod der...
Burpen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #1238 Skrevet 21. januar 2007 Burpelita har bestemt seg for at jeg ikke skal få sove... Kan ikke helt skjønne hvorfor, men Klarer ikke bli sur på henne heller, hun er jo Burpelita Oj, akkurat nå skjer noe heeeeeeeeeelt sprøtt!! Det FOSSER ut av puppene mine... Ikke bare sånn en dråpe eller tolv, sånn som det pleier å være,- det er nesten så spruten står her. Litt mer fra den ene enn den andre... *Burpen hopper i dusjen*
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 22. januar 2007 #1239 Skrevet 22. januar 2007 Nææææh?!?!?! Har du fått mjølk!?!? Så GØY!!! Og så rart, at det går an liksom (eg veit det går an, men syns tanken på at vi kan produsere mat er heilt utruleg!!!). Gjekk det over?
Burpen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #1240 Skrevet 22. januar 2007 Ja, jeg er visst den melkekua Er ikke helt nytt for meg, for jeg begynte å lekke allerede i uke 16, men den mengden som kom i natt... Det ville ikke stoppe å renne, så det endte med at jeg "melka" meg tom i dusjen. Aldri så gæli at det ikke er godt for noe, for nå har jeg fått litt trening på det også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå