Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Sovet noen timer, fått rydda og ordna litt. Vask og sånn får vente til jeg er bedre..Dusja og tatt på meg litt freshe klær. Sminka meg.. Tipper mannen er rimelig lei av å se meg i ola-capribuksa mi nemlig og ikke noe sminke. Må skjerpe meg litt..Synes jeg har så lite å velge i om dagen..men man kan jo gjøre litt ekstra ut av det som er da.. :sjenert:

Venter på de 3 gutta mine, den ene er firbeint da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukas trenger ny klær så jeg har planer om en Asker tur, er så mye mer å velge i der! Trenger mest barnehageklær da..men egentlig et par gensere til finere også. Som han vokser nå.. :hjerte:

Mannen og Lukas er og henter ferdigplen, Lukas har på jobbecaps'en sin og var strålende fornøyd over å være med i jobbebilen! Det er en lite"n arbeidskar vi har! :legrine:

Da jeg lå i sofaen i går kjente jeg tydelig spark! :hjerter:

Skalvise...jeg bør vel komme meg i dusjen og få på meg litt klær samt sminke meg - klar for en ny dag. Ikke så kvaLmnå. Har ligget over det verste, håper jeg!!

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe Asker- tur, jeg somla så lenge så da jeg var klar stakk jeg bort på et senter i nærheten. Kommet hjem med litt av en fangst. :sjarmor: En hettegenser i lyseblå, en spiderman- skjorte- lyseblå ( er ingen vei utenom..han spurte så pent om å få det.., tok den mest diskre.. :sjenert: ) et spiderman belte, to gensere i hver sine knallfarger med biler på, en rød med motiv fra "cars"..og en til som jeg ikke husker, jo stripete var den vel, i blåfarger.

-Barnehageklær ble det. Han får få noen finere gensere av mormor feks.. for nå er jeg blakk gitt... Dessutne har ehan litt mer utvalg der, masse tøffe skjorter som kan brukes selv oem det ikke er bursdag, er kult å pynte seg litt i helger og sånn da.

Nå er de to gutta mine i Finnskogen, hos venner. Jeg orka ikke, vet aldri åssen formen er i morgen tidlig og dessuten er det helt nyyydelig med alene- tid! :sjarmor: Har et par dvd som kan sees om jeg gidder. Har også gulver som skal støvsuges og vaskes.. :sjenert: Ludde er med mamma på hytta, så jeg behøver ikke tenke på det heller, ikke det, men han.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg stoore planer om å være flink...Men da jeg våknet halv åtte var jeg bare spykvalm så jeg ble liggende og sovnet også igjen til klokka var halv tolv. Da var det greit å stå opp,litt små uggen bare..Har spist frokost og lest avisen..Nå er det ingen vei utenom :sjenert:

-støvsuge oppe og nede

-vaske gulver

-tørke litt støv..

Ble sittende å se fra Drammen teater i går, det var ganske bra men flippa litt mellom det og en dvd..Fikk grini litt og ble litt rørt i hvertfall. Vi har fadderbarn vi da. En jente på Haiti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle rom nyshina, dvs støvsugd, ryddet vasket gulver og tørket støv i :klappe: Har vasket skapdørene utvendig på kjøkkenet og vasket og brettet alt som er av vask.

Føles bra, nå savner jeg gutta mine som er på vei hjem...

Har ikke vært kvalm i dag siden morgenen. Har prøvd å gå med sånn "kvalme armebånd" Aner ikke om det hjelper, er jo verdt et forsøk i hvertfall.

Koser meg med en kopp grønn te!

I morgen er min månedlige fridag, og dvs at det er Lukas sin fridag også. Vi skal ta bussen til byen også tenkte jeg å gå på biblioteket med han for første gang, spsie is og kose oss må vi også om det er sånt knallvær som i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er ikke huset så nyshina lenger...Ludde er hjemme igjen og det er tydelig gitt.. :forvirret: ja, ja..sånn er det med hund.

Jeg er kvalm... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for jobb...skal åpne bhg'en i dag og jobber til to. Greit det, hadde jeg ikke vært så kvalm... :sjenert: Har kveldsmøte i dag også, jeg nekter å være mer enn de obligatoriske 3 timene, forrige gang ble det 4,5 og ingen ville hjem..Vel...jeg vil! :sjarmor:

Mannen kjærer Lukas på sånne tidlige vakter, så jeg har bare meg selv å tenke på, men det er jammen nok...Har ikke jobbet siden torsdag..og kjenner at jeg ønsker en forlengelse av sykmelding, siden jeg er like kvalm..en dag i uken skal jeg høre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mayamor, koselig og sjelden dame på besøk! :klem:

Har kjørt Lukas til barnehagen, vært på posten og skal gjøre litt her hjemme før jeg skal ut på shopping. Skal til Jar på sånn brukt mamma- klær butikk- de både tar imot og selger så jeg tar med noen av de klærne jeg ikke liker fra forrige gang og ser om jeg får noe for dem. Er jo helt og pent, men bittelitt trangere enn sist gitt.. :sjenert:

var på posten og hentet pakke til meg. Har fått fra svigerfamilien til 30 års dagen som er om to uker.. .tenkte jeg nesten visste hva det var og en liten titt var ikke så farlig..den var foresten åpna fra før, typisk når det blir sendt over grensa..trdde det vel var narko i den lille smykkeposen..Det står jo tilogmed en lapp på som de må skrive innhold og der stod det smykke...Og det var det jeg tenkte, et Evfa Attling kjede.. :legrine: Hun er en venninne av svigerinnene mine, derfor jeg tenkte det..og de vet jeg liker det hun lager. Hurra, ordentlig lekkert var det..i hvitt gull. Men nå er det lagt tilbake i konvolutten....hysj.. :ler:

Har ringt til legen og fått videre sykemelding, 20 % godt å vite at jeg har en dag i uka som er til å lade opp på...

mamma skal ha Lukas etter barnehagen i dag, mannen skal jobbe litt utover ettermiddagen. Men jeg skal ut å spise med noen venniner på Pigen i kveld. Gleder meg!! Er ikke så kvalm lenger i dag hvertfall....hurra! Gleder meg til cæsarsalat. NAM! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilken fin gåva! Efva gör fina smycken ja - enkla och eleganta utan att vara "simpla". De har något speciellt över sig.

Men egentligen är det lite trist med paket från utlandet när man redan på tulldeklarationen kan se vad de innehåller - och om tullen sedan packar upp paketet så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: den kronglete turen kunne jeg spart meg for..hun som har den brukt mammaklesbutikken kunne jo skrevet at det er utrolig liiite utvalg, det er en butikk på str med kjøkkenet våres omtrent....To statvi oppe og to nede med brukt og ellers nye ikke så fine klær..Så jeg dro på Sandvika senteret og kjøpte opp litt penger på klær der! :sjarmor: et sort pent skjørt anvendelig til mye og en sort pen genser på ni måner. Og lunsjen spiste jeg på mc'ern... :sjarmor: Veldig fornøyd med turen dit ja! Fikk kjøpt bursdagsgave til S som vi skal til på lørdag og nabogutten som har bursdag på søndag.

Takk for hilsen Furstina!! :klem: Jeg gleder meg til å kunne bruke den fine gaven da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er alltid moro å få brukt litt penger, og klær trengs virkelig nå. Det er jo ekstra viktig akkurat nå og føle seg fin og vel synes jeg. Skal ikke mye til for at man ikke gjør det..feks den kvisejævelen jsom har dukket opp siden av øyet mitt.. :frustrert: Sånt noe har jeg ikke hatt siden fjortis- dagne, så hvorfor nå da...men nå er dne på vei bort, har kjøpt inn vidunder- remedier fra body shop, o det virker!

Vi skall i 3 års dag kl 15, så Lukas dubber litt nå. Jeg har dusja og kledd meg. Har på nålestripet sort bukse og sort singlet, skal også ha den nye fine genseren fra Hm med sånn knyting så magen kommer ordentlig fram. Og et fint halssmykke må jeg ha.

Er ca 15 uker på vei!! :legrine: Og kvalmen er ikke så ille i dag :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planleggingsdag i dag, jeg er kvalm og til min store forskrekkelse har jeg dritvondt i hoftene... :sur: Har hengt over doen en stund og det er bedre nå da, mer bekymra for vondtene...også har jeg begynt å legge på meg og det liker jeg ikke!! :frustrert: For jeg kaster jo sjelden opp, bare henger over do og brekker meg liksom...

Veldig usikker på de vondtene, skal man gå mer eller mindre da tro. Vi har ikke gått så mye i helgen, men litt blir det jo med hund. Det er vel i hvrtfall ikke mye bra å ha en sitte stille dag so det blir i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, håper kvalmen gir seg snart.

Holder du på å få bekkenløsning tro? Du kan gå, men ikke overdrevet lang og så må du huske å gå med korte skritt, holde bena samlet når du sitter og skal ut og inn av bil. Jada, du vet sikkert alt dette fra før du :ler:

Håper dagen blir OK iallefall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk, Monja- for gode råd. Jeg visste ikke det fra før jeg..Hadde null problemer med bekkenet da jeg var gravid med Lukas, det er helt fremmed for meg. Hadde noe symfyseplager, men det var noe helt annet synes jeg, de smertene kom liksom litt i hytt og pine de..

Det har vært en ok dag, en nyttig dag med flinke foredragsholdere- i hvertfall to av tre! ;)

- er deilig å komme hjem også, dagen har egentlig gått fort!

Nå skal mannen på jobb, han har jo vært hjemme med Lukas i dag og har litt å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Skikkelig vondt fra nakken og helt ned til korsryggen nå..hva er dette da?? Mest vond nakke, kan jo ha ligget galt eller løftet feil også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over, så da satser jeg på at det var noe forbigående..!

Har sykemeldingsdag i dag. Kjørt Lukas i barnehagen. Vært innom butikken og kjøpt se&hør og pepsi max som jeg desverre har dilla på... :sjenert: Med lukas fysa jeg bare på sure sunne ting, nektariner, grønne epler og sånn.. nå er det pepsi max..er vel litt for å døyve kvalmen, så jeg håper det går bort etterhvert!

Jeg skla slappe av mest mulig også skal jeg dra litt før jeg skal hente han og gå tur med Ludde i området der. Det er en plan, og den skal gjennomføres..!! Er jo så nydelig høstvær og fint turområde der også.

En uke til jeg runder år..mannen skulle på handlerunde etter jobb i dag.. :sjarmor: Og på søndag skal vi jo til Roma, gleder meg utrolig mye- bare jeg og mannen!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...