Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Det var en gledelig nyhet å finne, sånn helt tilfeldig da jeg skulle se etter hvem som holdt til på A-L-sidene for tiden...

Gratulerer med den nye graviditeten, Kipa!! :klem:

Har du fått legetime eller ul nå?

Skal du ha tettere oppfølging pga forrige svangerskap?

Vi er gravid samtidig! Jej!

(Må kanskje begynne å bruke dagboka mi litt...)

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå så koselig å se "gamle" kjente også. Ikke missforstå alle er velkomne altså, men Mayamor og Lillen det var jammen koselig å se dere her! :klem:

Mimre mimre, hva var det lillen kalte oss på gravid dagbøkene..supergirls, ja det var det. Moro tid å huske tibake til. :) Da bodde jeg nærmest her, det sier seg selv at jeg ikke kan det nå, men litt mer aktiv er det jo lov til å være... ;)

Nå har jeg fått mast meg til legetime, først sa dama en time i slutten av august..ikke aktuelt..så jeg måtte jo fortelle om min håpløse syklus og at det jeg ønsker er egentlig henvisning til ul i første hand for å vite hvor langt jeg er på vei. Høres ut som et luksusproblem, men hun skjønte det faktisk. så da fikk jeg time kl 8 mandag om en uke. Hurra! :hoppe:

Jeg vet ikke om man får noe tettere oppfølging...en venninne sa tilogmed sykemeld deg til de kritiske ukene er over..hm, det er helt fjernt for meg å gjøre sånn..men vi får se. Jeg har ferie to uker til, skal jobbe tre også ferie en uke. Skulle vel klare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og gratulerer til deg også, Veslo! :klappe:

Vi har vært hos morfar. Hadde med litt mat så han fikk i seg noe...blitt dårlig på å spise, er slapp og tynnere for hver gang. Trist! :cry: Vi snakket litt om det på veien hjem om når vi skal fortelle det til han. Vet han vil bli veldig glad, men samtidig er det jo ikke sikkert han lever til da..Men så har jeg hørt om mange som får en slik nyhet og som gjør at de vil kjempe..Vel vi sier det uansett ikke enda til han. Blir det jente tenker jeg på oppkalling etter han. Jeg har smakt litt navnet og liker det mer og mer..ikke så vanlig er det heller.

Etter det besøket dro vi til fetteren min og familien. Der fikk jeg prøve deres dritstilige passat..wow, bare skled avgårde med den. Tar gjerne en slik bil jeg. Så nå er det passat eller A6 :sjenert:

Men nå er det natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, takk Jinx og Salamandra! :kyss:

Jeg lot som om jeg ikke hørte Lukas da han kom og vekket oss ved åtte i dag.... :sjenert: heldig for meg er mannen ikke så trøtt om morgenen.. :sjarmor: Nå er de på det 3. soverommet og lister. Lukas ser på at pappa skyter med spikerpistol og henter ting han "trenger" og kommer med gode råd.. :ler:

Vi må jo få ferdig det rommet også- mannen er smart og har ligget litt før, det mangler bare lister. Og evt en tapet som vi velger etter jul en gang...pappa er maler så det får han fikse! Så har vi jo et svææært bad som ikke er begynt på i det hele tatt...og det har mannen fått for seg at må bli ferdig til nestemann kommer. Vi har jo et passe stort bad nede synes jeg, men..det er jo veldig ok å faktisk bli ferdig en gang også da...! ;)

I dag skal jeg spise "lunsj" med M kvart på to og kl sju skal jeg møte 3 kollegaer på Pigen. Gleeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen i klubben!

Koselig å komme hjem fra ferie og oppdage ny-gravide-bøker!

:hoppe: GRATTIS MED SPIRE I MAGEN :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Crash og Ida C!

Formen er bra, men bananer er blæh..og det var igrunn nytt for meg.. :ler: Også er det vanskelig å finne noe å drikke som man ikke blir kvalm av..utenom cola... :sjenert: Eplejuice er som forrige gang ikke aktuelt! Ikke appelsinjuice heller, ikke vann med smak eller uten smak...jeg er så vanskelig altså.. :sur:

Hatt kjøttdeig til middag i dag og det smakte godt, det var jo på den lange blæh lista forrige gang..Men kjøleskapet begynner å gi meg kvalmetendenser.. :forvirret: Ja, ja...

TRØTT!! Sov med Lukas, men sov lenger enn han..ble nesten tre lange timer gitt og like lat da jeg våknet. Fikk litt ånden over meg så jeg vasket 2. etg og begynte på 1...Nå skal jeg i butikken.

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Kipa! Dette hadde jeg ikke fått med meg. Så utrolig gøy! Gratulerer med ny spire i magen :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Jolie! :klem: Ser man det, der var vel nesten alle de "gamle" samlet i boka mi... ;)

Vært en kjapp tur på cc. Kjøpte en digital badevekt, vi har aldri eid noe sånt. Men nå fikk jeg det for meg at det må vi ha. Kjekt å følge med da hvor mye man går opp...Med Lukas gikk jeg opp 12 kg, de er borte + litt til..

Lukas er så herlig. Da vi skulle hvile i dag så sa jeg mamma elsker Lukas, ja sa han og pappa elsker Lukas, og momo og moffa og...alle elsker Lukas!

-Tenk så deilig å å være så trygg og vite at man er elsket. Da fikk jeg tårer i øynene... :legrine:

Ringte til pappa og fotalte han nyheten. Han blir litt forfjamset av sånt, men sa det var veldig koselig! Og det er det jo! Svigers kommer neste torsdag og da skal vi si det til dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med graviditeten!

Lukas høres så herlig ut, jeg gleder meg til Olivers gullkorn.

Håper du får et ukomplisert og fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Kipa!! :blomst:

Kjedelig at du sliter med kvalme. Håper det går over om noen få uker da :klem:

Skjønne Lukas :hjerter_rundt:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så herlig Lukas er da :hjerte: gleder meg til slike gullkorn selv altså!! :)

Håper alt er bra med deg, hvis man ser bort i fra kvalmen *skremme bort kvalmen*

:klem:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for enda flere gratulasjoner, Siam og Meta! :klem:

Takk for hilsen fra Linkri, Misbumblebee og Pondusa!! :klem:

- og takk for skryt av min lille skatt. Han er helt fantastisk, i et herlig humør om dagen traller og synger nesten hele tiden! :hjerter_rundt: Og gullkorn triller ut av munnen hans...Også synger han hele blomster små, gule blå på rams...men han sier vinker til mamma'n min, for hu er så tnill...:hjerter:

Vi dro en tur på hytta på torsdag etter frokost. Har vært der sammen med mamma. hennes mann og svigermor. Deilig vær, bada og sola og slappet av. Kom hjme sent i går.

Kvalm store deler av dagen, så utrolig godt å ha ferie!

I dag har vi rydda og ordna litt mellom kvalmebygene..mannen har gjort noe hele tiden da...jeg har fått sove lenge og sovet litt til også...

I morgen skal jeg til legen kl 8. Da er jeg garantert kvalm.. :sjenert: Ja, ja får ta med noe captein kjeks..Sove etter det, også skaljeg møte venninne L kl tolv, fyser på pizza, det er liksom alltid greit det.

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...