Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ser ikke fram til om det blir like lenge som sist..4 laaange måneder... :forvirret:

Vært hos legen og fått henvisning til innv. ul. Men orka ikke ringe, må gjøre det imorgen!

Lukas ser på sabeltann på dvd og jeg sitter bare sløv ved siden av han. Pappa'n har måttet gjøre alt i dag.... :sjenert:

I morgen skal vi til Flå til bjørneparken, håper håper at jeg ikke spyr da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Gratulerer gratulerer!!!!! Dette var koselig å lese! Har vært uten nett en uke og slike overraskelser gjør seg altså :Nikke:

Håper formen raskt blir bedre og at du kan nyte bjørneparken i morgen!!

Blir andre gangen jeg følger med på graviditet hos deg, mens jeg er prøver ;)(håper jo at det ikke varer så lenge da :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Bizzy, krysser fingrene for at det blir klaff hos deg og Meta snart også!

Nå i dag kommer svigers.... :sjenert: Lukas og mannen er på flyplasen og hetner dem nå. Håper det blir greit..

Bjørneparken var bra, litt kvlam før vi dro, men redda dagen ved å gomle tørre kjeks..Lukas syntes det var veldig stas, fikk se orntli' bjørner og mate elgen eline. Så på kaniner, griser, høner, geiter også. Han storkoste seg. Fikk en kosebjørn av morfar da vi skulle hjem, den er yndlingen nå!

Nå må jeg se om jeg får dusja litt før de vips er her...I dag og i går er jeg kjempekvalm! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe tull med bagasjen dems...da er de ihvertfall sure når de kommer... :sur: Jeg synes jeg ser svigermor hun griner vel hu nå..Og gjett om vi skal få høre det..Æsj nå ringte svigerfar..de har fått vente en time..Ja, ja er vel ikke så unormalt det i fellesferien.. ;)

ÅÅÅÅÅ jeg som ville på stranda... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg jammen enig i, Jolie. :legrine: Tar med kvalmen på kjøpet jeg..Spyr om morgenen og litt utpå dagen..de får bare finne seg i at jeg ikke står opp før halv tolv i morgen..da går det over for noen timer nemlig.. ;)

Jeg og Ludde dro på stranda, og de andre kom etter. Deilig dag -bada, sola og sløva. Dessuten var en venninne der så vi har skravla og fjolla :sjarmor:

I morgen skal vi på barsel besøk jeg og mannen. Kollega fikk en gutt i uke 28, men alt er bra med den lille, han spiser og vokser bra :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

travel med besøk av svigers..Var ute og spiste pizza på fredag, var på stranda i går. Er på vei til morfaren min i dag..

Jobb i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Har dere vært i bjørneparken :) Var der selv for noen uker tilbake, og de bjørnene var jo bare helt herlige da :hjerte:

*skremme bort kvalmen*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snart klar for jobb da...måtte avbryte dusjen ørti gangre for å spy..hmm, jeg skal prøve i dag,så får jeg se hva jeg gjør. Har etterhvert oppdaget at det er svært få som faktisk er på jobb når de spyr..jeg fikk ingen takk for at du holdt ut til siste dag forrige gang, så det spørs om jeg orker å være flink pike nå... :sjenert:

Men orker ikke være hjemme, svigers er her jo og de holder på å mase Lukas til å spise...det er jo det verste han vet. Ikke liker han mat så tidlig etter å ha stått opp heller, men det kan jeg bare glemme å forklare dem en gang til :sur:

Da spyr jeg heller på vei til jobb... :ler:

Da stikker jeg! :vinke:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*trøstesmiley* Hvor er den hen??

Det høres helt jævlig ut med den spyinga di.

Håper du slipper å holde på like lenge som sist :tristbla:

Jeg tror vi bare fyker rett forbi dine trakter når vi drar sørover i år. Vi skal litt lenger sør, og ikke innom Oslo heller denne gangen.

Men vi sees nok igjen en gang, håper jeg...

Ikke gøy å lese om svigerforeldrene dine. De forstår vel ikke norsk?!

Du får be mannen fortelle dem litt om hvordan rutinene er, og hvordan L liker å gjøre ting...

Det er helt forferdelig å se noen "presse" eller behandle barnet ditt "feil", uten å føle at det nytter å si noe :tristbla:

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara inne och ger av en ferieklem fra Norge :klem:

Lycka till med kvalme och svigers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt det store skrittet og sykemeldt meg halvt de neste to ukene..Det fungerer svært dårlig på jobben, må ha pauser for den minste lille ting. Fra neste uke er det fullt trøkk igjen med de fleste barna tilbake fra ferien..men vi er bare satt opp 3 voksne, og det blir litt for tøft for meg! :sur:

Men nå skal jeg på jobben, senvakt som alle andre dager denne uka. Det eneste som er nogenlunde ok..

Tusen takk for søte ord fra Lillen og Furstina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er ped leder på en småbarnsavdeling. Vi har gjort om endel bhg vår i vår og sommer, blant annet blir det nå 18 barn på avdelingen med 5 voksne. Fra før hadde vi 9 på 3 voksne. Mye som skjer og mye nytt, derfor tenkte jeg det var lurt å ikke måtte være der hele tiden...

Nå er svigers i landet sitt igjen, takk og adjøss.. :klappe:

Vi skal på stranda! ;)

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, Linkri! :klem: Du er så flink til å skrive i dagbøker du, selv er jeg rimelig sløv.. :sjenert:

Må først skrive at på torsdag hadde vi bryllupsdag, 4 år 27. juli

:hjerte: Jeg kjøpte et bonsaitre til mannen og var helt sikker på at han hadde glemt det..Men neida. Da jeg kom fra jobb var det 4 langstilka roser i vase på kjøkkenet og en liten pose fra pilegrim.. :sjarmor: Fikk et kjempefint kjede med blått hjerte..Liker det veldig godt!! :)

I går kveld sløva vi mest, så på no'n dvd og lå i hver vår sofa...deilig!

Idag har vi vært hos venner med jente på samme alder som Lukas. De har kost seg og det har vi også! Var der fra tre til sju..tidne gikk så fort!

I morgen skal altså Lukas begynne på stor avdeling! :mrgreen: Vi har snakket masse om det og han er spent og gleder seg veldig, vi gleder oss også- siden vi ikke var helt fornøyd der han var..og dessuten er jeg i samme huset..

Jeg skal pakke sekken hans nå. Må jo markere det med stor avdeling litt så vi bytter sekk, fra lyseblå ole brum til sort ole brum- litt tøffere da..(Gadd ikke å kjøpe ny for jeg har hatt den svarte selv..i en sånn ole brum periode for ikke såå mange år siden..)Også har han fått sabeltann flaske til å ha der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...