Gjest gjest 0 Skrevet 27. juli 2006 #221 Del Skrevet 27. juli 2006 Dette går virkelig unna! Jeg har allerede gått ned over en kg, og jeg har trent hver dag! I dag kutta vi ned en halvtime på turen vår, men vi erstattet det med litt svømming i stedet. Vannet var supervarmt og deilig så vi svømte tvers over et par ganger. Aner ikke helt hvor lang tid det tok, men jeg tipper ca 10-15 min eller noe. Og så fikk vi bruna oss noen timer innimellom badinga før vi gikk hjemover igjen. Blir det fint vær i morgen også så gjør vi det sammen da! Hvordan går det med resten av gjengen? Synes det er veldig stille her inne for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 27. juli 2006 #222 Del Skrevet 27. juli 2006 Med meg går det trått. Ingen motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. juli 2006 #223 Del Skrevet 27. juli 2006 Med meg går det trått. Ingen motivasjon ← Fruktkake da! Dette klarer du! Tenk så fint det er å gå turer i skog og mark nå som det er så fint ute! Og så slipper man å stresse så fælt med å komme inn i julekjolen hvis man gjør jobben allerede nå Og det er tross alt mer igjen av sommeren, og mer bikinitid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #224 Del Skrevet 28. juli 2006 Var en liten tur på trening i går, men det var så lummert at vi ble svimle, begge to. Men det er vel bedre med litt enn ingenting. Det positive er at jeg er veldig flink til å drikke vann for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juli 2006 #225 Del Skrevet 28. juli 2006 Noen tips til motivasjonstanker, når man prøver og prøver og føler man ikke ser noen resultater til at vekta går nedover(iallefall raske resultater.. ) ??? Det er jo litt motivasjon å se så mange her inne, som står på og ser resultater. Man blir litt inspirert av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #226 Del Skrevet 28. juli 2006 I dag har jeg også gått tur, badet, solt meg og svømt. Jeg har ikke vært like flink med kaloriene for jeg gikk løs på en pose med rustne spiker i stad (altså sukkertøyet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juli 2006 #227 Del Skrevet 28. juli 2006 Etter siste innlegget mitt, så klarte jeg faktisk å motivere meg til å gå 20 min på en ny elipsemaskin jeg har invistert i. greit 20 min kanskje ikke er sååå mye å skryte av, men for en som ikke har trent på maaaange mange mnd, så er jeg stolt av meg selv.. :-D *fikk et lite energikick* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #228 Del Skrevet 28. juli 2006 Etter siste innlegget mitt, så klarte jeg faktisk å motivere meg til å gå 20 min på en ny elipsemaskin jeg har invistert i. greit 20 min kanskje ikke er sååå mye å skryte av, men for en som ikke har trent på maaaange mange mnd, så er jeg stolt av meg selv.. :-D *fikk et lite energikick* ← Så bra!!! Da er du iallafell i gang og klarer du 20 min hver dag vil du nok se at det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juli 2006 #229 Del Skrevet 28. juli 2006 Takk takk Vampyra! som en venninne av meg sa: 20 min er uansett 20 ganger mer enn ingen minutter :-D Og det er uansett bedre å begynne i det små, og jobbe seg oppover - enn å gape over for mye og tryne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #230 Del Skrevet 31. juli 2006 Ned en kilo fra forrige uke! Tror det var bra med den pausen jeg hadde. Etterpå skal jeg ta en prøverunde med klærne i klesskapet, men jeg tror og håper at målet er nådd snart, det mangler en kilo. Var på trening i går og har som mål å trene fire ganger denne uka også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 31. juli 2006 #231 Del Skrevet 31. juli 2006 Hm.. Nå skal jeg gi jernet, og prøve å motivere meg selv littegranne. Ned 200 g fra forrige mandag, det er jammen ikke mye å skryte av, men det er heller ikke så rart kostholdet tatt i betraktning. I dag er planen å trene spinning etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #232 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg er på ferie og har ikke vekta mi her så jeg får vente med veiing til jeg kommer hjem. Jeg synes det er litt vanskelig å spise sunt på tur, for man får et press fra alle rundt seg om å spise de samme tingene de spiser (les pølser, potetgull, godis, is, alkohol etc...) Men jeg prøver så godt jeg kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #233 Del Skrevet 31. juli 2006 Hadde prøverunde i dag. Alle buksene går igjen, men et par sitter ikke pent ennå. Jeg håper trening vil gjøre susen framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frank Skrevet 1. august 2006 #234 Del Skrevet 1. august 2006 Heisann! Lurer på om det er forseint å kaste seg med dere? =) Trenger å gå ned rundt 10 kilo, veier ca 65 og vi ned til 55 i første omgang. Jeg er vel det man kaller periode-tynn, da jeg går opp og ned i vekt som bare det. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 1. august 2006 #235 Del Skrevet 1. august 2006 Frank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 2. august 2006 #236 Del Skrevet 2. august 2006 I dag viste vekta 70 kg, og det liker jeg. En feriekilo er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #237 Del Skrevet 2. august 2006 Gratulerer Fruktkake! I dag skal jeg på trening, men jeg er kjempestøl. Noen tips om hvordan jeg best trener da? Forsøker jeg å overse stølheten og trene som vanlig, eller bør jeg ta det litt mer med ro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #238 Del Skrevet 2. august 2006 Da er jeg hjemme igjen så nå er det mulig å holde et sunt kosthold igjen. Må si jeg er litt spent på veiinga i morgen tidlig siden jeg ikke aner hvordan det ligger ann siden jeg dro... Jeg gikk jo ned 1 kg på de 5 dagene forrige uke, men jeg kan aldri tenke meg at jeg har gått ned noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #239 Del Skrevet 3. august 2006 Trening i går og fortsatt støl. I dag har jeg lyst til å spise usunne ting hele tiden. Ikke noen optimal dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 3. august 2006 #240 Del Skrevet 3. august 2006 Trening i går og fortsatt støl. I dag har jeg lyst til å spise usunne ting hele tiden. Ikke noen optimal dag. ← Hva med å spise én usunn ting? Litt må man kunne unne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå