Nabodama Skrevet 29. juni 2006 #121 Del Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! Har syklet om morgenen i snart en uke, og passer på hva jeg spiser! Men tror dere vekta går nedover? NEIDA, akkurat samme som før! Når det gjelder mat, så veier jeg ikke, prøver heller å spise sunt og ikke for mye. Enkelte måltider bytter jeg ut med Cambridge....men kanskje jeg spiser for lite. Har syklet i dag også, 23 min, 200 kcal. Har hodepine, gadd ikke mer. Satser på at det blir bedre i morgen. Skal hjelpe en venninne å flytte i kveld, så det går vel litt kcal der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! Har syklet om morgenen i snart en uke, og passer på hva jeg spiser! Men tror dere vekta går nedover? NEIDA, akkurat samme som før! Når det gjelder mat, så veier jeg ikke, prøver heller å spise sunt og ikke for mye. Enkelte måltider bytter jeg ut med Cambridge....men kanskje jeg spiser for lite. Har syklet i dag også, 23 min, 200 kcal. Har hodepine, gadd ikke mer. Satser på at det blir bedre i morgen. Skal hjelpe en venninne å flytte i kveld, så det går vel litt kcal der også. ← Jeg tror Cambridge er litt sånn som du kan få vondt i hodet av, og tror det er bedre med mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #123 Del Skrevet 30. juni 2006 God morgen alle sammen! Jeg reiser på ferie neste uke, og i den anledning trengte jeg sommerkjoler. Har kvidd meg til dette. I går tok jeg meg en liten butikkrunde, og det viste seg at de fleste kjolene passet - selv de i str. 38. Tror det er den beste handleturen jeg har hatt på lenge. I dag måtte jeg sniktitte på vekten - den viste 65,7 kg, dvs. ned 1,6 kg siden mandag. Endelig begynner vekten å gå nedover. Det eneste jeg har gjort forskjellig fra andre uker, er å fulgt ett tips om forbrenning: Drikke en kopp kaffe før trening om morgenen. Ser ut som det har en effekt - iallefall for meg. Håper nå jeg klarer helgen uten store utskeielser, samt flink med å spise ofte, men lite. Dere får ha en kjempefin dag. "Prosjekt kropp 164,5 cm" 01.05.: 69,5 kg 19.06.: 67,5 kg 25.06.: 67,3 kg 30.06.: 65,7 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. juni 2006 #124 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) . Endret 27. september 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 30. juni 2006 God morgen alle sammen! Jeg reiser på ferie neste uke, og i den anledning trengte jeg sommerkjoler. Har kvidd meg til dette. I går tok jeg meg en liten butikkrunde, og det viste seg at de fleste kjolene passet - selv de i str. 38. Tror det er den beste handleturen jeg har hatt på lenge. I dag måtte jeg sniktitte på vekten - den viste 65,7 kg, dvs. ned 1,6 kg siden mandag. Endelig begynner vekten å gå nedover. Det eneste jeg har gjort forskjellig fra andre uker, er å fulgt ett tips om forbrenning: Drikke en kopp kaffe før trening om morgenen. Ser ut som det har en effekt - iallefall for meg. Håper nå jeg klarer helgen uten store utskeielser, samt flink med å spise ofte, men lite. Dere får ha en kjempefin dag. "Prosjekt kropp 164,5 cm" 01.05.: 69,5 kg 19.06.: 67,5 kg 25.06.: 67,3 kg 30.06.: 65,7 kg ← Kjempe gode resultater. Burde prøve en kaffe om morgenen før gåturen min jeg også. Kjempe gøy å kjøpe kjole når det er størrelse 38. Jeg sliter fortsatt med størrelse 40. Men også min vekt er ned 1.6 kilo siden mandag. Syntes det er litt rart, og er spent på hva den viser på mandag. Skal spise forsiktig i helgen selv om jeg skal på grillparty. 1.6 er utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. juni 2006 #126 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Miracl3 skrev: Endret 27. september 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #127 Del Skrevet 30. juni 2006 Var på trening i går kveld, men følte meg ikke bra, så jeg klarte ikke å trene så lenge. Vet ikke helt hva det var, men har kanskje fått for lite søvn. I tillegg er temperaturen på vei oppover her, og det gjør at mange får problemer. Kanskje rekker jeg et nytt forsøk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 30. juni 2006 Var på trening i går kveld, men følte meg ikke bra, så jeg klarte ikke å trene så lenge. Vet ikke helt hva det var, men har kanskje fått for lite søvn. I tillegg er temperaturen på vei oppover her, og det gjør at mange får problemer. Kanskje rekker jeg et nytt forsøk i dag. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har gått en times morgentur Er veldig stolt av meg selv. God helg jenter I dag er det to uker til ferien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 1. juli 2006 #130 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg falt for fristelsen og spiste en is i dag. Fant ut da jeg kom hjem at den jeg hadde valgt bare hadde 80 kalorier. Da var jeg ganske fornøyd! I går kveld drakk jeg masse øl. Det ble maaaange kalorier, men som vanlig mistet jeg mye væske, så da jeg veide meg i morges (eh, på formiddagen) viste vekta fantastiske 65,4! Etter fire glass vann og en frokost ble vel resultatet mer riktig: 66,0. I kveld skal mannen lage biff til meg. Det er knallgodt, men jeg savner bernaise-sausen. Men jeg skal droppe den til jeg har nådd idealvekten, som for øyeblikket er justert til 63 kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #131 Del Skrevet 2. juli 2006 ← Takk! Det gikk bedre på trening i går, og i dag skal vi også en tur på trening. Det trengs, for vi var på grillfest i går! Jeg har gått en times morgentur Er veldig stolt av meg selv. God helg jenter I dag er det to uker til ferien min ← sammen med deg. Jeg gleder meg også til ferien, selv om det bare blir en helgetur neste helg for min del. Jeg falt for fristelsen og spiste en is i dag. Fant ut da jeg kom hjem at den jeg hadde valgt bare hadde 80 kalorier. Da var jeg ganske fornøyd! I går kveld drakk jeg masse øl. Det ble maaaange kalorier, men som vanlig mistet jeg mye væske, så da jeg veide meg i morges (eh, på formiddagen) viste vekta fantastiske 65,4! Etter fire glass vann og en frokost ble vel resultatet mer riktig: 66,0. I kveld skal mannen lage biff til meg. Det er knallgodt, men jeg savner bernaise-sausen. Men jeg skal droppe den til jeg har nådd idealvekten, som for øyeblikket er justert til 63 kilo! ← Jeg spiste også is i går. Fikk en altfor stor porsjon i hånda på grillfesten. Men godt var det! Jeg justerer også hele tiden idealvekten min. Tror jeg skal ta en ny prøverunde med klær i dag, og så justere etter hvordan de sitter. Og nå skal jeg pakke treningsbagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forhold Skrevet 2. juli 2006 #132 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hei, Morsomt med en sånn side. Utolig viktig å ha noen å beholde motivasjonen sammen med. Tenkte jeg ville dele noen erfaringer med dere. Har brukt utrolig mye penger på ulike slankemidler og treningstips i ulike sjangre. Alle er opptatt av å selge produktene sine. Noen lover til og med at du blir mer lykkerlig dersom du kjøper "akkurat den boken". Jeg går rett på hver gang, og har brukt alt for mye penger på dritt nå! I mai i år ble jeg tipset av en kompis om en bok han hadde hatt stort ubytte av. Boken var dessuten skrevet for både kvinner og menn! Har lest boken mange ganger. Den er virkelig inspirerende! I motsetning til mange av de andre, så synes jeg den holder det den lover. Den gir deg det ekstra piffet som skal til. Jeg har allerede fått mange komplimenter for kroppen min. Er så utrolig glad, for trodde aldri jeg skulle få gjort noe med de siste kiloene mine! Se boken her http://rich23.burnthefat.hop.clickbank.net Dersom du også vil gi kroppen din en "shape-up"; husk at det finnes MYE litteratur på nettet. Men uansett hva du velger - pass på at du får det de lover deg! Lykke til med treninga ! -Endelig fornøyd- Endret 2. juli 2006 av Forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 2. juli 2006 #133 Del Skrevet 2. juli 2006 Alle er opptatt av å selge produktene sine. Noen lover til og med at du blir mer lykkerlig dersom du kjøper "akkurat den boken". Jeg går rett på hver gang, og har brukt alt for mye penger på dritt nå! I mai i år ble jeg tipset av en kompis om en bok han hadde hatt stort ubytte av. -Endelig fornøyd- ← Enig med deg i mye, men hva er det med akkurat denne boken du anbefaler som er forskjellig? Hjemmesiden hans ser forsåvidt troverdig ut, men det blir så utrolig amerikansk at jeg nesten får fnatt! Side opp og side ned med hvor fantastisk hans metode er - men ikke et ord om hva du faktisk skal gjøre! Nei, da må du kjøpe boka! Kan du gi oss en liten pekepinn på hva som er essensen i boka for å opprettholde "metabolismen" og ikke slanke bort musklene? Forøvrig har jeg akkurat trent en time så svetten siler - så nå skal jeg spise jordbær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forhold Skrevet 2. juli 2006 #134 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Enig med deg i mye, men hva er det med akkurat denne boken du anbefaler som er forskjellig? Hjemmesiden hans ser forsåvidt troverdig ut, men det blir så utrolig amerikansk at jeg nesten får fnatt! Side opp og side ned med hvor fantastisk hans metode er - men ikke et ord om hva du faktisk skal gjøre! Nei, da må du kjøpe boka! Kan du gi oss en liten pekepinn på hva som er essensen i boka for å opprettholde "metabolismen" og ikke slanke bort musklene? Forøvrig har jeg akkurat trent en time så svetten siler - så nå skal jeg spise jordbær! ← Helt enig med deg! Veldig amerikansk... Men ettersom kompisen sa den var bra, så tenkte jeg at jeg måtte prøve. Tror jeg er veldig lettlurt.. Men har jo heldigvis sett resultater selv nå, så det hjelper litt på samvittigheten. Boken er ganske stor, her er noe av det som blir sagt om den. "Why Is Burn The Fat, Feed The Muscle The Best Selling E-Book In Internet History, With Thousands Of Satisfied (And Now Fat-Free) Users In 133 Countries from Algeria to Zimbabwe? Burn The Fat, Feed The Muscle is the #1 best selling diet and fitness ebook in the history of the Internet. In fact, it's one of the best selling e-books on ANY subject in the history of the Internet -... And there's a reason why... ..." Teksten er slettet. Det er ikke tillatt å poste kopibeskyttet materieale. Reglene. Orakel - mod. Endret 2. juli 2006 av orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #135 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei jenter! Kan jeg henge meg på her? Flink og motivert gjeng,skjønner jeg! Har fulgt med i denne og den andre "prosjekt kropp"-tråden. Jeg prøver å kvitte meg med noen kilo som har kommet på det siste året. Til nå har jeg gått ned over 5 kg og nærmer meg veldig 70-tallet! 172cm høy og har en del muskler,så trenger ikke ned mye mer,men jeg får se etterhvert. Målet er 65kg,så tar jeg det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 2. juli 2006 #136 Del Skrevet 2. juli 2006 Malina! Nå når junior har sovnet skal jeg trene. Og det trengs, for den herlige biff-middagen sent i går kveld kostet... Føler meg skikkelig tung og oppblåst i dag faktisk, men kom også til å tenke på at det jo er tid for eggløsning igjen. Har hatt en tendens til å gå litt opp da, men det regulerer seg etter en dag eller to. I morgen er det veiedag igjen. Er ganske spent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #137 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er kjipt med slike dager når man føler seg oppblåst og "feit",men heldigvis går det fort over. Men det trenger jo heldigvis ikke ha noe med usunn mat å gjøre...jeg har spist mye grønn salat i det siste,og merker jeg blir sikkerlig oppblåst og magen står ut. Lite artig! Synes du har vært flink til nå,Lizzie! ER nok en mye større bragd å klare å gå ned i vekt med familie og jobb...jeg har stort sett bare meg selv å tenke på- og har nok med det Har dere faste veiedager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 2. juli 2006 #138 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg sliter så utrolig med motivasjonen for tiden. Har funnet ut at vekta mi ikke er helt til å stole på, og er veldig nær å gi opp nå. Men jeg vil nå målet! Har jo klart 6 kg, så det burde være overkommelig å få vekk de siste 3 også. Tror jeg må gå til innkjøp av ny vekt, kjipt å ikke vite om det stemmer når jeg først veier meg. Var forøvrig på stedet hvil forrige mandag, og det er jeg nok i morra også. Kanskje jeg skal sette inn støtet fra denne uka av? Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 2. juli 2006 Har dere faste veiedager? ← Mandag er veiedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 3. juli 2006 #140 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er kjipt med slike dager når man føler seg oppblåst og "feit",men heldigvis går det fort over. Men det trenger jo heldigvis ikke ha noe med usunn mat å gjøre...jeg har spist mye grønn salat i det siste,og merker jeg blir sikkerlig oppblåst og magen står ut. Lite artig! Synes du har vært flink til nå,Lizzie! ER nok en mye større bragd å klare å gå ned i vekt med familie og jobb...jeg har stort sett bare meg selv å tenke på- og har nok med det Har dere faste veiedager? ← Så snill du er! Vekta i morges var et sørgelig syn, men nå har jeg gjort mitt fornødne og kommet meg på jobb, så da går alt så mye bedre. Jeg kommer til å registrere morgendagens vekt på vektklubben denne uken... Det blir ikke riktig å registrere dagens heller, med forstoppelse og eggløsning, så da velger jeg selvfølgelig det jeg antar blir det beste resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå