Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #1161 Skrevet 22. august 2006 Nope, jeg er i toppform Toblerone! Men jeg jobber ikke der lengre, pga for liten arb. mengde så forsvant stillingen min. Arhh.. Blir forbanna på den jæ# ErrorSafe pop-up'en som kommer opp når jeg skal oppdatere hjemmesiden. Forbanna dritt...
Xania Skrevet 22. august 2006 #1162 Skrevet 22. august 2006 Hei, hei! Er så uvant at du ikke er her så ofte lenger, må stadig innom og se om det skjer noe. Vel, vel, er jo ikke superaktiv selv for tida så jeg har ikkeno' å klage over. Det kan nok være en god investering å kjøpe en overmadrass så dere får sove godt! Ei god seng er i alle fall veldig viktig for meg.
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #1163 Skrevet 22. august 2006 Ja jeg som eeeelsker hotellseng Xania! Vår seng er jo totalt motsatt! Er så deilig å slippe jobben, kjeda vettet av meg der, noe som viste seg ijen her på KG Nå skal jeg og få kjøpt ost på Prix'en..
Burpen Skrevet 22. august 2006 #1164 Skrevet 22. august 2006 Hallais! Så utrolig fin mage du har!! Heldiggrisen... Gleder meg til min kommer! Skjønner tankene dine ang mann/stesønn vedig godt... Men tenk, nå skal dere snart få en liten SAMMEN! Tenk så herlig...
IdaC Skrevet 22. august 2006 #1165 Skrevet 22. august 2006 Her flyr sidene avgårde når jeg ikke er innom noen dager. Men nå er jeg oppdatert Visste ikke at du har stesønn. Kan tenke meg at det ikke er lett å forholde seg til det... Fine magen din
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #1166 Skrevet 22. august 2006 Gled deg til du får mage Burpen! Og til den lille sparker... Det er så herlig.. Ja, når vi får lille prinsessa sammen, så bor hun me oss hver dag & da blir vi en skikkelig familie.. Gleder meg! Stesønn er her kun annenhver helg og en ettermiddag i uken IdaC. Ja jeg liker ikke å snakke om det, at jeg er stemor.. Jaja, nå er det middag. Så kommer jentegjengen etterhvert!
Cr@sh Skrevet 22. august 2006 #1168 Skrevet 22. august 2006 Ojoj.... Kjempeflott mage, Epica!!!!! c',)
Skytte Skrevet 22. august 2006 #1169 Skrevet 22. august 2006 Hei hei! En liten kjappis fra meg Blir ikke mye runde på meg nå for tiden,men jeg har i allefall lagt igjen at bittelite spor her hos deg!
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #1170 Skrevet 22. august 2006 (endret) Takk Mrs. Potter & Cr@sh! Koser deg som mamms Skytte? Jeg har kost meg kjempemasse med venninnebesøk. Har fått masse fine presanger, bla. babybamse, Body Butter til magen, barnebok, Biotherm krem og Capone Kids gavekort. Imorgen er det Gravid Yoga med ei venninne. Jeg drar opp til henne litt før og skravler før timen imorgen kveld. Endret 22. august 2006 av Epica
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #1171 Skrevet 23. august 2006 fin mage! :rosasmil: kos deg på gravidyoga i dag!
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #1172 Skrevet 23. august 2006 Skal gjøre det Petra P! Nå skal vi snart se første episode av ny Prison Break sesong vi har lasta ned. Sov dårlig i natt... Får et rastløs ben for tiden og ligger våken før jeg sovner. Så våkner jeg endel iløpet av natten, stress! Jeg får prøve å legge en gammel overmadrass på sengen, kanskje det hjelper på hard seng.
Xania Skrevet 23. august 2006 #1173 Skrevet 23. august 2006 Høres kos ut med gravid-yoga, fin treningsform! (Har jo bare prøvd vanlig yoga da, men det er sikkert litt av det samme.) Og ekstra kos å ha med venninne! Skjønner godt at det ikke er så lett å være stemor. Er ikke alltid så lett å bli kjent med unger, og så minner han deg vel kanskje om mannens fortid som man gjerne ikke vil vite så mye om. Men snart blir han jo ikke bare mannens sønn, men også broren til prinsessa di. Kan hende det blir lettere å føle seg som en "ordentlig" familie da, hvis du skjønner hva jeg mener?
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #1174 Skrevet 23. august 2006 Ja jeg har uansett aldri følt at stesønn er endel av familien Xania.. Han er ikke min, og er her så sjeldent. Blir bare rart hver gang han er her.. Anstrengt liksom... Det er meg og mannen til vanlig, er oss to som er familien NÅ. Det at jeg og mannen skal få en baby, er første gang vi to bli en familie, på 3, og skal kose oss med jenta vår i hus hver dag.. Stesønn blir på en måte en del av familien når han er her. Men aldri på samme måte som prinsessa vår, som er endel av meg og mannen - kjærlighetsbarn. Blir spennende med Yoga! Håper vi lærer pusteteknikker etc iforbindelse med fødsel. Er godt å bli litt forberedt. Jeg sykler bort til venninna mi så jeg er der kl 18. Yogaen begynner 1830 og varer 1.5 time.
Gjest Svimle Skrevet 23. august 2006 #1175 Skrevet 23. august 2006 Håper du har hatt det fint på yoga! Og den fiiiiiiiine magen din da!!
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #1177 Skrevet 23. august 2006 Det var kjempegøy *MissS* & Svimle! Men tungt.. PUH! Jeg har ikke mye styrke... Og ganske stiv.. Men håper det bedrer seg etter noen yogatimer. Jeg bør nok trene litt hjemme også siden det bare er 8 ganger, 1 kveld i uken. Nå har jeg satt på pizza.. Det var deilig med en liten sykkeltur hver vei også. Gooood samvittighet!
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #1178 Skrevet 23. august 2006 så bra at gravidyoga var gøy. (hvis jeg blir gravid skal jeg også gå på gravidyoga ) kos deg med pizza, og ha en fin kveld
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #1179 Skrevet 23. august 2006 Ja det bør du absolutt Petra P! Veldig smart. Man lærer pusteøvelser og teknikker etc før fødsel. Har smørt inn magen med olje & Body Butter krem (Body Shop) igår og idag. Deilig krem. Håper den hjelper. Men har heldigvis ikke sett strekkmerker (enda!).. Mannen er hos en kompis. Jeg fikk sms, at han trolig kommer om en time ca. Da blir det nok en episode av Weeds eller kanskje en film.
Fremhevede innlegg