Pasha Skrevet 14. august 2006 #1081 Skrevet 14. august 2006 Har du planer om å amme bør du vente med flakse til du har kommet ordentlig inn i ammingen
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #1082 Skrevet 14. august 2006 (endret) Hmm.. Ja, kanskje det IdaH.. Får håpe det ikke tar mer enn et par mnd, for nå savner jeg en skikkelig fest!! Jeg får snakke med jordmor om det, hva hun mener.. ###%!!# sirkus ##!!%## Måtte bare få ut litt frustrasjon... Endret 14. august 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #1084 Skrevet 14. august 2006 (endret) Jeg har vært på terrassen å lest i boka nesten hele kvelden. Mannen kom sent hjem. Jeg trykker litt på pc'en nå, etter litt kveldsmat. ## sensurert ##%¤# Jaja sånn er livet.. Det skal bli godt med helg.. Da er det musikk-festival i byen. Skjer vertfall noe mer enn bare å stirre i veggen. Endret 14. august 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #1085 Skrevet 14. august 2006 (endret) Jeg sendte sms til venninna mi idag, men har ikke fått svar enda. Mulig vi møtes på kafe imorgen formiddag. Jeg får lyst å drikke meg drita nå.. Savner øl & røyk.. Skulle ønske jeg var mann av og til! Er sinnsykt vanskelig å ikke kunne drikke & røyke når man er frustrert.. Jeg kjenner meg ganske så våken.. Tror jeg sitter oppe en stund før jeg køyer ikveld, ...hvis ikke må jeg bare ligge våken lenge... Hadde vært godt med noen Munkholm i det minste.. Kjedelig kveld.. Håper dagene går fort frem til lørdag! Endret 14. august 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #1086 Skrevet 14. august 2006 AUGUST Uke 27 - Jentekveld & GravidYoga & Møte med Trygdekontor. Uke 28 SEPTEMBER Uke 29 - 3. trimester starter! Ultralyd! Jeg må handle litt imorgen.. Noe middag & forskjellig.. Og Munkholm Asia! Jeg tror jeg kommer til å begynne å røyke igjen når prinsessa er her. Har ikke lyst å begynne igjen for godt, men bare av og til.. Håper jeg klarer å holde meg til det. Det er noe med røyk.. Når man først har begynt.. Skulle ønske de aldri hadde solgt dritten! .. Gleder meg til å kose meg med vin av og til på kveldene.. Det blir ikke så ofte fester når vi får baby, men litt vin & øl iblant blir det. Er så lenge siden nå! Uff, jeg er skikkelig sugen på alkohol for tiden.. Men ingenting kan gi samme gleden som når jeg kjenner jenta mi sparke.. Eller å høre hjertelyden.. Er så spesielt..
IdaC Skrevet 15. august 2006 #1087 Skrevet 15. august 2006 Som IdaH sier, så er et nok veldig lurt å komme god ti gang med amminga før en begynner med flaska. Også har jeg lest at dersom en har tenkt å flaske en kveld for å kunne drikke, og skal amme igjen dagen etterpå så bør en ikke drikke mer en par-tre glass med vin, for det rekker ikke å komme seg ut av systemet til dagen etterpå hvis en drikker mer. Kjedelig å føle å ha dårlig råd hele tiden da. Kan ikke dere få litt økonomisk rådgiving før babyen kommer? For økonomien blir sikkert ikke bedre når den lille kommer nei...
minnimy Skrevet 15. august 2006 #1088 Skrevet 15. august 2006 heisann litt frustrert i går? ikke tenk så masse på øl og røyk da kan du bli gaaaaalllllll hvis du skal røyke når du ammer så har det blitt sagt at du bør først i barnet mat og da kan du ta en røyk,men deretter bør det gå ca 3 timer til neste gang sånn at ikke barnet får det i seg,men det er jo ikke alltid lett for barnet vil som regel ha mat oftere enn 3 time.....,jeg får litt vondt når det røykes masse når barnet skal ammes også,men jeg røyker jo ikke selv så jeg vet ikke om det suget ditt, men jeg vet iallefall at du er kjempe flink som ikke røyker når du er gravid og klarte og slutte med en gang du får nyte det og sove lenge,her i gården er jeg oppe i 06.30-07 varierer. men kan ligge meg nedpå når storesøster begynner i barnehage om 2 uker jeg er skikkelig B menneske kos deg håper dagen blir bedre.
Ephemera Skrevet 15. august 2006 #1089 Skrevet 15. august 2006 Ser du er litt frustrert, ja... Jeg savner ikke å drikke og jeg har aldri røkt... Dvs. jeg har tenkt litt på at det hadde vært kos med vin i helgene i det siste, spesielt når naboer har hatt fest og vorspiel ute på terassene sine. Tror det har litt med at det ikke er lov for meg nå også. Men jeg hater bakrus og det var sjelden jeg drakk mye før jeg ble gravid også. Et par glass vin derimot, kunne vært godt, ja. Men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å drikke alkohol før jeg er ferdig med amminga, jeg. Skjønner at du er frustrert over dårlig økonomi! For jeg er veldig opptatt av penger og får helt hetta når jeg er blakk... Høres veldig trasig ut å bli blakk et par dager etter at lønna kommer på konto... Håper dagen din i dag blir bedre!
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1090 Skrevet 15. august 2006 Ja det holder sikkert med et par-tre glass vin uansett IdaC, siden det er sålenge siden jeg har drukket! Jeg blir sikkert brisen av bare et glass. Økonomisk rådgivning ja, det kunne vi begge trengt! Men det er stort sett regningene som gjør at vi blir fort blakke.. Er dyrt å leve i dette landet.. Bare mat koster en formue.. Nei, uff jeg blir deprimert av å snakke penger! LITT frustrert igår minnimy.. Savner sånn kosen med alkohol og røyk. Teit det skal være sånn men.. Jeg savner det endel! Jeg er også skikkelig B-menneske.. Har ikke lyst å begynne å røyke igjen, men vet jeg kommer til å ta røyk igjen når jeg kan... dessverre.. Er lett å slutte, vel.. ikke kjempelett men - Det som er vanskelig er å ikke begynne igjen.. Så deilig at du ikke savner det Ephemera! Kanskje det holder med et par glass, når jeg ammer, at jeg ikke trenger mer. Billig rus! Har hatt meg Kellogs K frokost og kaffe.. Må ha litt mer kaffe.. Jeg fikk den gratis joggedressen i posten nå (josefssons), den var fin! Itillegg kom konsertbillettene! Vi skal til London neste mnd! Jeg tror grunnen at jeg savner alkoholen såpass mye er fordi jeg og mannen koste oss ofte med øl.. Hørte på musikk og koste oss.. Vi slappet av hjemme, eller dro på konsert.. Derfor er det vanskelig å plutselig aldri drikke mer. Itillegg har sommeren & det fine sommerværet gjort det vanskelig.. Er så godt med pils i sola.. Men NÅ må jeg slutte å snakke mer alkohol.. Blir snart sprø! Etterhvert må jeg hive meg i dusjen, og så entur på butikken å handle litt mat - middag blant annet.
cappocino Skrevet 15. august 2006 #1091 Skrevet 15. august 2006 Jeg skjønner hva du mener Epica, jeg savner et glass med vin mer nå enn jeg gjorde med førstemann. Savnet det litt da også, men det gikk fort over når jeg kjente sparket fra lille snuppa vår. Nå har jeg enda bedre motivasjon for å la være (ikke at jeg må drikke liksom), det er bare å se på snuppa som er frisk som en fisk. Jeg har aldri drukket mye egentlig men savner litt vin for kosens skyld. Det er mye man gir opp når det ventes barn, men det er godt å tenke på at mye av det er kun for kort periode i livet ditt! Neste sommer kan du sitte med en liten herlig tulle på fanget samtidig som du nyter en iskald en i solen
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1092 Skrevet 15. august 2006 Ååå, det hørtes deilig ut cappocino! At jeg kan nyte en kald pils i sola når snuppa er et halvt år, neste sommer. Ja det er bare en kort periode i livet heldigvis! Selv om mannen går glipp av å gå gravid, kjenne spark osv.., så misunner jeg han av og til, at han kan drikke & røyke og kose seg. Puh, det er varmt idag! Begynner å bli lei denne varmen nå.. Varer visst evig! Hadde vert mye bedre om det bare regnet mindre resten av året, enn at det skal være så knallvarmt på sommeren.
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1093 Skrevet 15. august 2006 Merker jeg har tungt for å puste idag... uh. Vet ikke om det er varmen eller hva..? Jeg er så varm.. Må ta meg en dusj nå..
Petra Prøvedokke Skrevet 15. august 2006 #1094 Skrevet 15. august 2006 hei vennen jeg ser du har vært litt frustrert i det siste? tenkte jeg måtte innom og hilse på nå som jeg er tilbake fra ferie. håper frustrasjonen er borte, og at du nyter livet med den fiiiine magen din
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1095 Skrevet 15. august 2006 Ikke bare LITT frustrert Petra Prøvedokke! ... Nå skal jeg ha meg en Clausthaler! SKÅL* for alkoholfri øl! Kost deg på ferie? Ja jeg nyyyyter tiden som gravid.. Særlig når lille søte sparker! Jeg har spist litt.. Venter med pizza til ikveld når mannen er hjemme. Nå må jeg ta meg en runde i dagbøkene.. Jeg har lest litt Woman & KK, og kost meg. Rolige dager! Har fått handla tidligere. Godt med litt mat & drikke i hus!
Ephemera Skrevet 15. august 2006 #1096 Skrevet 15. august 2006 Så bra at det finnes Clausthaler Tør ikke å tenke på hvor frustrert du har vært hvis det ikke fantes alkoholfritt øl eller vin Kose deg med pizza og mannen når han kommer hjem!
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1097 Skrevet 15. august 2006 Så SANT så SANT.... Kose deg ikveld du også Ephemera!
Cr@sh Skrevet 15. august 2006 #1098 Skrevet 15. august 2006 Flott magen, Epica! ... og grattis med 100 dager igjen til termin!
Susan Sto Helit Skrevet 15. august 2006 #1099 Skrevet 15. august 2006 Hei på deg! Nå er jeg tilbake igjen! Sender deg den PM'en i morgen jeg, om du fortsatt er interessert i "sladris"! Flott mage du har fått! gratulerer med 25 uker! (Er vel 26 uker nå straks!)
Xania Skrevet 16. august 2006 #1100 Skrevet 16. august 2006 Ser du har vært litt frustrert i det siste, godt du har fått litt Clausthaler i hus. Kanskje ekstra ille å ikke kunne drikke når mannen tar seg en øl... Her i huset har mannen også sluttet å drikke, og det er godt å ha den støtten. Mange synes sikkert det er drøyt å forlange, men nå var det faktisk han som hadde mest lyst på barn så jeg synes ikke det var helt urimelig. Begge to synes Munkholm er godt da. :-D
Fremhevede innlegg