Petra Prøvedokke Skrevet 16. august 2006 #1101 Skrevet 16. august 2006 gresset er alltid litt grønnere på den andre siden, vet du. jeg skulle gladelig ha droppet all vin i hele ferien som var, om jeg hadde fått garantert at jeg ble gravid snart! lett for meg å si, ikke sant!? -for jeg har kost med meg masse vin du får trøste deg med at det bare er for en begrenset periode, og vips har du en liten tulle i armene dine - og da vet du at det har vært verdt det!! en god onsdag ønskes deg!
Susan Sto Helit Skrevet 16. august 2006 #1102 Skrevet 16. august 2006 Er skikkelig uvant at du ikke er på og svarer hele tida! Lurer på hvordan dette blir når jeg begynner å jobbe igjen jeg! Prøvde munkholm sommerøl i bryllupet. Syntes den var kjempegod, og kan gjerne drikke sånn istedenfor vanlig øl i lang tid framover! (Men har begynt å savne litt vin nå! Spesielt når vi var på ferie!) Men, det er jo bare for en liten stund, og når prinsessa kommer trenger du nok ikke mye drikke før du blir brisen!
Missbumblebee Skrevet 17. august 2006 #1106 Skrevet 17. august 2006 Heia! Innom og gir deg en torsdags
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1107 Skrevet 17. august 2006 Missbumblebee Cr@sh IdaC Svimle Ja idag er jeg 26 uker Sensommerbruden! Har sendt deg PM tilbake! Ja jeg er mye mindre her nå enn når jeg var på jobb! Mannen drikker mindre & ikke så ofte på byen lenger, siden jeg er gravid Xania. Godt de tar litt hensyn ja. Ja, det er sånn jeg bør tenke Petra Prøvedokke! Blir liksom aldri fornøyd vetdu! Ååå.. jeg sovner sent om kveldene for tiden.. Og våkner sent.. Er deilig da! Jeg var hos mamsen igår, koselig! Vi spiste ute, dro hjem til henne & så en dvd.
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1108 Skrevet 17. august 2006 (endret) På lørdag er det rockefestival i byen, blir gøy! Nå regner det ute... Deilig! Jeg syns det er herlig med regn for tiden, er godt & avkjølende.. Men er nok fordi det har vært veldig sjeldent disse to mnd! Jeg fikk sms av ei venninne igår, er forening neste mnd. Lenge siden nå! Det blir koselig! Jeg er home alone.. Skal bare slappe av tenkte jeg.. Snart en dusj, kanskje lese litt i boka.. Rydde inn i oppvaskmaskinen. Spennende planer! Endret 17. august 2006 av Epica
Susan Sto Helit Skrevet 17. august 2006 #1110 Skrevet 17. august 2006 26 uker! Tenk så fort det går! Ikke lenge igjen nå lenger!
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1111 Skrevet 17. august 2006 Ja det går fort Sensommerbruden! Puh.. Ah.. Har du merket at du er ekstra tungpustet for tiden? Er slitsomt.. Jeg sitter i ro men sliter med pusten.. Leste det var normalt. Heldigvis! Har du en fin dag? Nå har jeg spist et par skiver i vinterhagen.. Surfer nettet & mailer med ei venninne. Det blir koselig når venninnegjengen kommer på tirsdag. Har hatt endel kynnere i det siste.. Magen strammer seg.
IdaC Skrevet 17. august 2006 #1112 Skrevet 17. august 2006 for 26 uker. Nå går det unna, før du vet ordet av det så har vi kommet til november og du sitter der med prinsessa di
Susan Sto Helit Skrevet 17. august 2006 #1113 Skrevet 17. august 2006 Har ikke merket så mye til ekstra tungpustet, men jeg blir plutselig kjempevarm av ingenting. (Sitte i sofaen og slappe av.) Skulle tro jeg hadde løpt 100m, for jeg må kle av meg genseren og kjøle meg ned. Kose deg!
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1114 Skrevet 17. august 2006 Jeg har satt meg ut i vinterhagen igjen.. Mannen kommer hjem etterhvert. Drikker en Clausthaler & knasker litt chips.. Har vært litt sløv idag.. Sola er på vei ned & jeg kikker ut på hustakene.
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1115 Skrevet 17. august 2006 OI, besøk! Ja sant IdaC! Rart hvordan livet plutselig blir snudd på hodet i november.. Jeg også Sensommerbruden! Blir suupervarm av ingenting. Derfor, gleder jeg meg til kaldere vær!
Ephemera Skrevet 17. august 2006 #1116 Skrevet 17. august 2006 Gratulerer med 26 uker! :-D Håper du får en fortsatt fin kveld!
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #1117 Skrevet 17. august 2006 Takk Ephemera! Nå er mannen hjemme. Vi skal bare slappe av.. Har slitt litt med at han allerede har en unge, særlig denne uken.. Da er det godt å lese noe som ei skrev på et annet forum....: I think you are in a pretty good position actually. In addition to what everyone else has said the fact is your dh (dear husband) became a weekend daddy when ss (stepson) was 3mo old right? I felt similarly when I was pregnant with our first and expressed that to my dh. He told me that he became a weekend daddy to his children when they were pre-school and infant ages. He said even though he saw them on the weekend. he missed some of their first words, walk, first day of school... he had to wait to get the weekend update. He felt with our child (now children) he was a "real" dad. He didn't miss their firsts and nothing can replace being in the house 24-7 with them as far as making a close and genuine bond. The kind of bond that you get from being there and caring for them in good times and bad, not just going out and doing fun activities together once or twice a week. There is a bond made with a 24-7 parent that can't compare to weekends. Thats a very hard feeling for bio parents that don't have custody but it's true. It's something my dh struggled with for years. He met me 10 years after his divorce and started a second family because he still missed being a dad! That is why it's so important for some people to remarry and have more kids that they can "raise" and be a full time mommy and daddy to. My dh fully admits to me, in confidence, that he doesn't have the same bond with his older children. He wishes he did but so much of their childhood he missed through not being invited to important events, to only seeing them weekends. He was made to feel like an outsider and told to sit in the car and not even come to the door to pick them up. But financial obligation doesn't make a bond. And it's hard to make a bond with weekend visitation. It's sort of a surface fatherhood. It didnt' help that bm told the kids to call dh by his first name, told them dh was only a pretend daddy, and to call sf "daddy". With the age your ss was when he left, quite frankly I think your baby will be his "first" to raise so to speak. That is how my dh felt. He may do activities with ss and have visitation on weekends but that doesn't equal full time parenting day in day out and nights. I wouldn't have any worries, he will be absolutely in love with your baby and any others he has with you. And love them all the more because they don't come with painful entanglements, manipulative-games, and bitter-sweet feelings of having to drop them off through the week. Just being honest.
iss Skrevet 17. august 2006 #1118 Skrevet 17. august 2006 Huff da... Her var det lenge siden jeg har vært Bedre sent enn aldri! Mye snakk om øl og vin, liker ingen av dela så jeg tusler ut med bayliesen min igjen *knis*
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #1120 Skrevet 18. august 2006 Jeg & mannen koste oss igår kveld med god middag og en kul serie vi følger med på. Idag steiker sola! Rart hvor lenge sommerværet har vart nå! Jeg blir bare hjemme å slapper av idag.. Alle er på jobb. Er glad jeg har terrasse. Jeg får lese litt mer i boka mi også. Men først, frokost!
Fremhevede innlegg