Gå til innhold

Million Dollar Girl

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en kjempefin helg, vennen! :klem:

Nå er det heldigvis ikke lenge før jeg kan reise hjem fra jobb jeg også!

Gleder meg litt til permisjon kjenner jeg, det å ha tid til å bare slappe av hjemme, og syssle litt med strikking og lese bok. :)

Skrevet

:vinke:

"ferietrimmen" min hjalp desverre ikke... :sur:

ha en fin helg :klem:

Skrevet

Tittei! Har vært litt busy i det siste, men kommer i alle fall innom og ønsker deg god helg! :klem: Har du planer for helga? Konsert?

Skrevet

veslo :klem:

Ja GLED deg Sensommerbruden!

Er deiiilig med fri! :smilorange:

Kos deg i helgen! :klem:

Arhhh.. Kjipt å høre Petra P! :tristbla:

Dere får øve mer... :sjarmor:

God helg! :klem:

Er musikkfestival i byen Xania, mange band som spiller! :smilorange:

Det blir gøy! :danse:

Har du planer? God helg! :kose:

Jeg har hatt meg etpar skiver.

Gleder meg til imorgen! :sjarmor:

Ikveld blir det en rolig & avslappende kveld.

Ingen planer for dagen.

Skrevet

Hei!

Stakkars..Ikke så lett det tenker jeg nei...Er vel sikkert sånt man ikke helt klarer å kontrollere.. :icon_question:

Mannen har hatt sønnen sin ganske mye denne sommeren, og vi hadde han med tre dager til Danmark! Da fikk jeg testet meg selv ja..Eller dvs stesønn testet meg. Noen ganger så holdt det på å "snæppe" for meg! :grine: Det røk omtrent ut av øra mine. :frustrert:

Men, vi pleier ikke å ha ham sååå lenge som vi hadde hatt tilsammen da. Mannen min har blitt flink å si ifra skikkelig til ham nå da.. Nå på sommeren som det har vært så mye show og spilling med mannen, så har jeg måttet hatt stesønn ganske mye også. Ikke alltid moro at jeg MÅ, men sånn er det jo. Men, jeg har nok et mye mer close forhold til stesønnen min enn det du har kanskje?

Det går jo oftest bra, men ikke når det blir for mye "enebarn" takter, men sånn er det vel med alle barn.

Jeg blir jo veldig rørt når han sier hvor glad han er i meg osv. Han begynner virkelig å bli stor!

Hvor gammel er stesønnen din? Denne er snart 5..

Koselig at du og mannen kan kose dere imorgen da, med festival og greier, det er digg! ;)

Skal snart gå å ordne meg litt jeg, har :dusje: og ordnet håret og tatt på meg klær, må bare sminke meg litt. :smilejente: Skal opp til ei venninne å drikke litt rødvin før vi skal på showet.

Trøst deg med at det er ikke lenge til du er ferdig, du er jo over halvveis. :) Og da er du MAMMA!

Rart? Det må være så utrolig sterkt..... :hjerte:

Men, en tanke som har slått meg er at jeg blir glad av å se hvor flink mannen min er med sønnen sin, da vet jeg hva jeg får til våre barn og han er en FANTASTISK pappa!

Men, det du sier har jeg vært redd for også... At det ikke skal bli like spesielt for mannen min som det blir for meg når vi en gang får barn..De sier jo at "den første er spesiell" og det har jeg snakket med mange om... BULLSHIT! Man blir like glad i alle barna

sine... :babygutt::babyjente:

Gleder meg til å oppleve å bli mor! Har foreløpig lagt det litt på hylla, pga skole osv.

Ha en nydelig helg vennen! :klem:

Skrevet

Hmmm ja.. Ikke alltid lett Bethina..

Jeg prøver å tenke, at denne gangen BLIR det annerledes, når vi blir en skikkelig familie og mannen bor med dattra vår 24-7..

Er vel ganske logisk at de får et nærere forhold da skulle jeg tro...?

Ha en kjempefin helg vennen! ;)

Stesønn ble 5 i sommer.. Begynner på skole neste år, og det hjelper litt på at han blir eldre.

Men blir lei meg iblant, at dt virker som mannen ikke "trenger" meg når han har sønnen....

Og kjipt at han opplever såmye nå. Når vi får barn, da har han liksom gjort alt.. :forvirret:

Æsj.. Jeg blir gal av disse tankene.. :grine:

Kooooose deg i sommerværet & med vinen! :klem::sjarmor:

Mannen kommer hjem snart...

Blir deilig å slappe av, og glede seg til en koooselig lørdag! :hjerte:

Skrevet

Det blir nok helt anderledes denne gangen Epica.

Nå skal han jo bo sammen med ungen

og han har jo aldri hatt en datter før heller :)

Skrevet

:kyss: God helg IdaH

Håper du har rett!

Jeg er bekymret som vanlig!

Nå skal jeg dusje, så på butikken å kjøpe middag..

Mannen er litt late.

Skrevet

vi jenter har det som regel med å overdramatisere alt mulig og da..

Så hieller på stesønnen din som en ressus.

en liten hjelper som kan hente bleier, salve, kluter, dyne osv videre når lillejenta di kommer

Skrevet

Snart middag.. Må bare handle først..

Er sååå sulten!! :grine::sjarmor:

Prinsessa sparker.. Er sikkert sulten hun også ;)

:hjerte:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Ikke alltid så lett dette med stesønner eller døttre. Det vet jeg alt om... Jeg ble jo plutselig "mamma" for to stykker (10 &12) og selv er jeg bare 23... Så jeg har fått vært litt mamma en stund. Men når man får sin egen unge blir det mok anderledes. Kan være litt vanskelig å se mannen leke, kose med barna også er de ikke mine.... Men det får meg jo bare til å tenke at han er en fantastisk far!

Det går nok bra fopr oss alle til slutt!!

God Helg da Epica!! :klem:

Skrevet

Innom for å takke for koselige hilsner i boka mi... og for å ønske deg en fortreffelig helg!

:kyss:

Skrevet

Hei Epica!!

Så koselig å titte i babydagboka di igjen. Gratulerer med en liten jente!! Jeg har ikke lest alle sidene dine her siden sist, så jeg må spørre; har dere tenkt på navn?

Og så var det den stemor-tilværelsen da... Jeg kjenner veldig godt igjen de følelsene du har i forhold til mannen og stesønnen. Det er jo følelser som man føler er litt "slemme"; man skal jo ikke være sjalu på et barn, men det er ikke alltid at følelser er logiske... Har det (som du jo vet) på samme måte selv.

Men når det er sagt har det blitt mye bedre hos oss i løpet av sommeren. Stedatteren min har virkelig begynt å stole på meg og høre på meg på en helt annen måte. På torsdag begynte på skolen, og da kjente jeg at jeg var virkelig STOLT av henne. Jeg har en mistanke om at det går så mye bedre fordi hun kom rett fra sommerferie hos besteforeldrene og til oss uten å være innom moren, men jeg håper likevel at det fortsetter slik.

Og jeg er sikker på at det blir helt annerledes når dere får deres felles barn. Det er jo deres opplevelse som dere har sammen. Han har jo aldri opplevd å gjøre dette sammen med deg før, og han har aldri truffet den lille jenta med sin helt egen personlighet. Det kommer til å bli helt fantastisk, det er jeg sikker på!!

Jeg håper at du har en kjempefin helg, Epica!!

:klem:

Skrevet

hei og hopp!

Var kjempekoselig igår sammen med venninna mi på show og alt. Moro å kunne være er siste kvelden. Det ble selvfølgelig "kluss" utover kvelden og det endte med at mannen bare dro hjem i sinne. Han hadde hverken med seg husnøkler eller noe, men det sa han ikke til meg.

Ikke noe moro at det alltid skal bli sånn når vi drikker på samme plass, jeg er ordentlig lei meg for at det blir sånn. Han mener at jeg bør slutte med å drikke i det hele tatt, for det er alkoholen som er roten til alt vondt... Synes det er litt vel drastisk siden jeg ikke akkurat har et alkoholproblem.

At det skal være sånn i det hele tatt er idiotisk.

Eksen hans var der, og jeg fikk prata litt med henne etter han dro. Det var litt greit egentlig.

Men, ikke noe moro at han lager scener foran alle sammen og skjeller ut både meg og eksen, da kokte det hos meg!

Han jobber veldig, veldig mye om dagen og er sliten og har kort lunte og alt det der...Synes synd på ham. Men, det er slitsomt for meg også. I hvertfall når det blir sånn...

Synes at det er ille når to unge mennesker som har det kjempebra sammen ikke kan være i sosiale lag og nyte alkohol sammen, for da går det galt.

Men, det er vel det faktum at jeg går med det i bakhodet hele tiden og bare venter på at det skal skje noe fordi det pleier det å gjøre...

Noen som har noen råd?

Det er jo mange par som har det slik, skulle gjerne hørt hva andre har å si om denne saken...

Skrevet

Samme her *Just-Me*, jeg sliter også med at mannen koser og leker med stesønn.

For han er ikke MIN... Men så tenker jeg, at det selfølgelig er normalt at mannen gjør det, for det er jo HANS sønn.

Og han har sagt til meg at han tenker ikke engang på at det er eksen sin sønn, kun at det er hans.

Men det er på en måte litt vanskelig å høre også, for er det da ikke spesielt at vår datter er endel av MEG...?

Nei, jeg blir bare gaaaal av å tenke formye.. ;)

Jeg mener vertfall at det BØR være litt mer spesielt å få kjærlighetsbarnet med den man elsker...

Håper du har hatt en suuuper helg Cr@sh! :kyss:

Navnet er bestemt Floja F! ;)

Et navn jeg har likt leeenge.. :hjerte:

Stemorsrollen er en av de vanskeligste rollene noen kan påta seg.. :sjenert:

Når jeg tenker, innerst inne, så bør det blir ganske annerledes og nytt for mannen også, når vi får barn.

Hun skal bo med oss hver dag, og vi oppdrar henne sammen, og hun er endel av oss begge.. :hjerte:

Kjipt å høre kvelden endte sånn Bethina.. :forvirret:

Jeg har svart deg i dagboka di! ;)

Håper resten av helgen har vært fin! :klem:

Jeg og mannen koste oss på festival igår! :smilorange:

Han ble ganske full. :ler:

Idag er begge flinke, mannen med hammeren & jeg med kluten ;)

Mmmm... Begynner å bli sulten! :sikle:

Har spist masse Sørlands chips.. Må ha noe egg & bønner snart! :sjarmor:

Kanskje en film eller serie senere.. :smilorange:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...