Skytte Skrevet 28. august 2006 #1222 Skrevet 28. august 2006 Husker på deg Pizza og dusj hørtes helt himmelsk ut.......*drømme*
Floja Felíz Skrevet 28. august 2006 #1223 Skrevet 28. august 2006 Bare innom og sier hei og litt for at det ikke er lenge til novemberjenta kommer. Må være fantastisk å ha et lite liv som vokser inni seg!
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #1224 Skrevet 28. august 2006 tilbake Charmina! Travelt om dagene Skytte? Det er en utrolig herlig følelse Floja Felíz.. Særlig når hun sparker.. Nå har vi sett flere episoder av serien. ( hekta, vi?!... ) Jeg drikker alkoholfri øl. Er morsomt, for vesla sparker hver gang!
MiNNieMooSe Skrevet 29. august 2006 #1225 Skrevet 29. august 2006 Thihihi, kanskje prinsessa di er glad i øl også?
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1226 Skrevet 29. august 2006 Heeeeelt sikkert Bethina! Både meg og mannen elsker øl, så... Det pøser ned idag også, og blåser endel... Blir ikke tur til mamsen idag. Mannen skulle egentlig male litt på huset hennes, men kan ikke pga veret. Så vi utsetter besøket til neste helg, hvis det blir opphold da. Vi la oss rundt 05 igår... Uff, vi klarer jo ikke slutte se på den serien! Jeg fikk ikke sove lenger enn til 12, men mulig jeg tar en nap senere. Mannen skal visst møte noen kompiser på dagen idag tror jeg. Ellers har vi ingen planer. Jeg har akkuratt spist frokost og drikker kaffe.
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1227 Skrevet 29. august 2006 Mannen strøk meg masse på magen igår kveld. Han sa at han begynner å bli utålmodig nå, at han vil babyen skal komme snart Jeg gleder meg sånn, sa han.. Jeg blir så glad når han sier sånt..
Cr@sh Skrevet 29. august 2006 #1228 Skrevet 29. august 2006 Det er god følelse å vite at pappaene venter med oss...
Petra Prøvedokke Skrevet 29. august 2006 #1229 Skrevet 29. august 2006 Mannen strøk meg masse på magen igår kveld. Han sa at han begynner å bli utålmodig nå, at han vil babyen skal komme snart Jeg gleder meg sånn, sa han.. Jeg blir så glad når han sier sånt.. ← å så koselig jeg vil også
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1230 Skrevet 29. august 2006 Jeg håper du snart blir gravid Petra Prøvedokke! Selv om helgene ikke blir så "fest"lige lenger, så er det ingenting imot den herlige følelsen når jenta mi sparker, og jeg tenker på at jeg snart skal få holde henne og feire jul med henne.. Det er skikkelig høstvær ute! Bladene ligger tett i tett og oppå hverandre i parken over gata. Trærne vaier fra side til side mens regnet detter ned. Mannen skal snart møte kompiser mens jeg skal bare slappe av hjemme. Må snart... Og noe mer mat, er sulten igjen.
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1231 Skrevet 29. august 2006 Duppet såvidt av på sofaen, var godt å slappe av.. Har hatt noen skiver. Mannen kommer senere, da skal vi ha middag og sikkert se andre episode av Prison Break.
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #1232 Skrevet 29. august 2006 Oi der hadde Cr@sh vært innom! Ja, ikke sant? Det er så herlig når mannen engasjerer seg.. Ofte lettere for oss jenter som har babyen i magen
Holly Hobbie Skrevet 29. august 2006 #1233 Skrevet 29. august 2006 Ja, goey naar pappaene er engasjert og ivrige! Min gleder seg veeeeldig til ul i morgen, selv er jeg litt nervoes men. Natta - fra meg
Susan Sto Helit Skrevet 30. august 2006 #1235 Skrevet 30. august 2006 Mannen strøk meg masse på magen igår kveld. Han sa at han begynner å bli utålmodig nå, at han vil babyen skal komme snart Jeg gleder meg sånn, sa han.. Jeg blir så glad når han sier sånt.. ← Er helt herlig når de sier sånt, ja! Synes Mannen er søt når han sitter og prater til magen, og stryker på den, og forteller lille Julegaven at han synes den kan ta seg tid til å snakke med pappa! Tydelig at han har knyttet seg til det lille nurket! (Han er nesten stoltere over den store magen min enn det jeg er! ) Håper du har en herlig dag! Akkurat nå er jeg trøtt og lei, og kjempemisunnelig på deg som er hjemme!
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #1236 Skrevet 30. august 2006 (endret) Venter spent på å høre om UL Holly Hobbie! Jeg var også nervøs, men det går nok bra! Ha en super dag Cr@sh! Mennene våre er søte Susan! Er søtt når de engasjerer seg såmye.. Jeg har sovet lenge idag også.. Er digg med fri ja! Håper du får en fin onsdag! Det ble veldig sent igår, for vi så ferdig siste sesong av en serie. Jeg har akkuratt hatt frokost og sett "Inni Mors Mage" opptak, fra uke 16 til uke 28. Er så fascinerende! Jeg er så glad i snuppa mi! Kan ikke vente til hun er her... Ikveld er det yoga igjen, gleder meg. Jeg stikker bort til venninna mi først så drar vi sammen på yogaen. Jeg gleder meg kjempemye til UL på mandag, blir spennende! Håper morkaka har flytta på seg og at alt er ok med prinsessa. Hun sparker vertfall hver dag. Er sprøtt, for jeg kjente utenpå magen, som om det var en fot eller hånd igår, og hun bevegte seg rett etterpå, reagerte på at jeg tok på henne. Mannen tar meg mye mer på magen nå enn før. Jeg skvetter iblant, for jenta vår sparker plutselig ganske hardt. Ikke vondt, men, ganske så aktiv for tiden. Endret 30. august 2006 av Epica
Charmina Skrevet 30. august 2006 #1237 Skrevet 30. august 2006 Skjønne mannen For en fin tid dere har i vente.Masse å glede dere til. Spennende med Ul på mandag da.Det er alltid så vidunderlig å se det lille barnet sitt inni magen
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #1238 Skrevet 30. august 2006 Ja jeg blir nok kjemperørt på mandag når jeg får se den lille igjen Charmina.. Jeg syns det er så herlig når hun sparker når jeg tar på magen. Gleder meg så utrolig til hun er her. Da blir det babysvømming, og muligens MammaYoga med babyen. Håper du koser deg med de små.
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #1239 Skrevet 31. august 2006 Vi koste oss med middag og film igår. Idag stod vi opp rundt 0930, ny rekord! Sola skinner men litt kaldt.
Fremhevede innlegg