Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #1201 Skrevet 26. august 2006 Cr@sh Gleder meg til å få tilbake den flate magen, og få tilbake sexlivet...
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #1202 Skrevet 26. august 2006 Prinsessa sparker masse idag.. Magen beveger seg mye, er så sprøtt.. Jeg er så heldig......
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #1203 Skrevet 26. august 2006 Det er herlig å se at magen bølger bra side til side... Tenk at det vokser og gror en liten jente inne i magen din... og en gutt i min!
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #1204 Skrevet 26. august 2006 Ja det er så utrolig DEILIG Cr@sh! Hun er skikkelig vilter idag
cappocino Skrevet 26. august 2006 #1205 Skrevet 26. august 2006 Herlig med spark!!! Men håper hun ikke holder deg våken om nettene som snuppa min gjorde.....
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #1206 Skrevet 26. august 2006 Ikke foreløpig cappocino! Men sparkene blir hardere og oftere, så hvem vet?.. Våknet du av spark?
cappocino Skrevet 26. august 2006 #1207 Skrevet 26. august 2006 (endret) Våknet du av spark? ← Oh yeah!!! Snuppa sparket og beveget seg så vanvittig mye om nettene at jeg fikk ikke sove. Hun lå veldig godt inni kroppen min, var ikke så stor i magen. Jeg måtte sykemeldes pga ikke eksisterende nattesøvn og fungerte ikke på dagtid... Endret 26. august 2006 av cappocino
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #1208 Skrevet 27. august 2006 Uff, det må ha vært slitsomt cappuchino.. Etter en god frokost ble det nye episoder av favorittserien (selfølgelig...).. Bare avbrutt av litt i sofaen ....... Nå spilles Cake i høyttalerne og vi trykker på hver vår pc.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #1210 Skrevet 27. august 2006 Cr@sh Jeg begynte nettopp å grine, for jeg tenkte på mormor (døde for noen år siden) og innså at jeg aldri får se henne igjen, det er så trist.. Men, sånn er livet.. Etter livet kommer døden... Jeg har dødsangst og orker ikke tenke på det egentlig.. ....over til noe annet!!.... Jeg får sannsynligvis besøk av ei venninne ikveld, og mannen av noen kompiser. Greitt å ha loft, så vi kan sitte nede å se TV mens mannfolka spiller data oppe. Snart middag nå tenker jeg.. Har lest litt i boka mi og slappet av på sofaen. Mannen trykker på pc'en.
Charmina Skrevet 27. august 2006 #1211 Skrevet 27. august 2006 Hei vennen Koselig å lese om magespark. Blir jo babysyk hver gang jeg er her inne. Nyt graviditeten og magen. Jeg savnet faktisk magen når den var vekke jeg
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 #1212 Skrevet 27. august 2006 Det er helt vanlig å reagere sånn som du gjorde når du tenkte på noen du er glad i som du ikke får se igjen... Har det sånn noen ganger jeg også... Griner for alt - den minste lille ting... og særlig sånt som du nevner... Man må nesten tenke sånn: Når en dør lukkes - åpnes en annen...
MiNNieMooSe Skrevet 27. august 2006 #1213 Skrevet 27. august 2006 Hei lille venn! Skjønner godt at du blir trist av å tenke på sånt jeg. Jeg er er så bekymret for sånne ting, lit VEL mye til at det er sunt da, men det er jo ikke noe man gjerne vil oppleve... *trøste*
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #1214 Skrevet 27. august 2006 Jeg kommer nok til å savne at vesla sparker Charmina.. Ja det blir spennende å se om dere får en liten etterhvert.. Uff ja, er så trist at mormor er borte for alltid Cr@sh.. Men sånn er det.. Jeg har bare så dårlig samvittighet, for jeg hadde lite/ingen kontakt med henne siste året.. tilbake! Jeg også, litt vel mye Bethina.. Er ekkelt å tenke på og må skyve tankene unna med det samme, før jeg blir sprø. Når venner begynner å snakke om døden osv, så melder jeg meg ut og må si ifra at jeg ikke klarer å høre mer hvis de snakker formye om det, for det blir altfor vanskelig.. Men nå lever vi, og skal leve livet mens vi kan. Vi skal leve leeenge! Jeg har akkuratt hatt besøk av ei venninne, kjempekoselig. Blir avslapning i sofaen resten av kvelden før senga kaller.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #1215 Skrevet 27. august 2006 Det pøser ute. Har vært skikkelig øsende regnvær idag! Jeg syns det er deiiilig... Er faktisk lei av varmen som har vart nesten 2 mnd nå..
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #1217 Skrevet 28. august 2006 Good morning Cr@sh! Vel.. God formiddag kanskje.. Jeg og mannen så mange episoder av en serie igår, og klokka ble rundt 0530 når vi la oss... Jaja, alt er lov når man har fri... Vi stod opp nå i 14-tiden.. Mannen er ute å kjøper brød og kaffe.
Susan Sto Helit Skrevet 28. august 2006 #1218 Skrevet 28. august 2006 0530!!!! Hvordan klarer du det? Jeg er nesten så trøtt at jeg sovner på sofaen 23.30, og blir jeg oppe flere timer over midnatt blir jeg kjempekvalm, og vil bare ! Dessuten vekker lille nurket meg innen 08.00 hver morgen, uansett når jeg legger meg. (Mulig det indikerer at dette er noe jeg bør venne meg til, og at nurket vekker meg omtrent på den tiden når h*n har kommet ut også! )
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #1219 Skrevet 28. august 2006 Jeg sover jo lenge om mårningene Susan Sto Helit, rundt 11-12 tiden og av og til hvil på ettermiddagen, så da er det ikke så vanskelig å sitte oppe en stund. Prinsessa mi sparker mest om kveldene hos meg. Hun sparker litt av og til om nettene, men aldri så mye at jeg våkner heldigvis. Men 0530... LITT senere enn vi pleier. Vi legger oss som regel i 2-tiden.
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #1220 Skrevet 28. august 2006 Det pøser ute.. Gått i ett siden igår! Snart pizza time! Vi har sett etpar episoder av en serie (igjen) followed by some.. Har nettopp dusja. Spiller det siste albumet til Aha. Jeg skal drikke litt Munkholm (Tuborg til mannen) senere. Vi skal bare slappe av hjemme. Imorgen skal vi spise middag hos mamsen. Og mannen skal male litt på huset hennes etterpå.
Fremhevede innlegg