Gjest Neffi Skrevet 7. juni 2006 #101 Del Skrevet 7. juni 2006 Nå skriver du sååå mange kloke ting at jeg blir helt rørt! Det er klart dette går bra! Du er over den værste kneika. En annen ting du kan "trøste" deg med er at vi alle føler oss litt "lost" i denne verden i blandt. Det er helt vanlig det... Og vi alle er slik - enten vi fremstår som verdens mest selvsikre personer, eller om vi er selveste kongen og dronningen... ( for en metafor! ) Det SKAL være vanskelig å leve. Men ikke først og fremst. Det finnes en fin balanse. Det er mange som ønsker seg et liv på rosa skyer, og som blir ulidelig skuffet hver eneste gang det kommer en motbakke. Vel - tar du høyde for å klatre både høyt og lavt i dette uforutsette landskapet - kanskje du slipper å bli skuffet hver gang du ser en ny vegg.... Jeg ønsker deg den beste kvelden jenta Natta - jeg er så trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. juni 2006 #102 Del Skrevet 7. juni 2006 Så flott at livet ser lysere ut!! Og nå skjønner du vel at han virkelig vil satse videre på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. juni 2006 #103 Del Skrevet 8. juni 2006 Så fint å lese at du ser mer positivt på ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei igjen! Da er en ny dag på jobben over, og jeg har hatt det om mulig enda mer travelt i dag. Jeg holder på å arrangere blåtur alene (de 2 andre har blitt syk), og jeg har arrangert kurs i tillegg. Jeg løp som en pisket gris på jobben i dag, og hadde knapt nok tid til lunsj. Jeg er totalt utslitt nå, men må sette meg ned for å lese til eksamen...... Jeg skal være så glad når mandag er ferdig og jeg endelig kan ha FRI på ettermiddagene og slippe og lese! Akkurat nå savner jeg samboeren utrolig masse. Jeg prøver å ikke tenke for mye på ham, men det er vanskelig. Det er litt rart og ikke skulle prate med hverandre på så lang tid, for det kjennes ut som om det er en pause i forholdet, eller at forholdet er satt på vent en stund. Kjennes litt kunstig ut igrunn! Men, men, som jeg har sagt tidligere; når han kommer tilbake så enten frir han, eller han flytter ut. dette er uansett et vendepunkt i forholdet vårt. Jeg må innrømme at jeg i går kveld kjente litt på følelsen om at det var litt godt å være alene og. Litt godt å kunne rydde når jeg vil, legge meg når jeg vil, la være å lage middag om jeg vil det osv. Men det var bare en følelse som såvidt streifet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 8. juni 2006 #105 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja, det høres ut som om du har et aktivt liv!! Blir helt imponert jeg! Hva er det du leser til? Og hva jobber du med? Blir jo såå nysgjerrig da Klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg holder på å ta utdannelse innen ledelse på kveldstid i tillegg til full jobb. Er veldig spennende, men også utrolig tidkrevende! Jeg har jo kommet kjempe masse på etterskudd i det siste da jeg ikke begynte å lese skikkelig før for noen få dager siden..... Jeg regner vel egentlig med å stryke, men da får jeg ta den opp igjen i januar. Ikke verre enn det. Jeg har no lært noe uansett da! Nå er det på tide og hoppe til køys. Nakken og skuldrene er pinnstive, og jeg lengter bare etter å legge meg. Har holdt på med kollokvie med en annen som skal ta eksamen til nå. I helgen har det forresten meldt NYDELIG vær men opp i 25 grader, så endelig kommer sommeren! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. juni 2006 #107 Del Skrevet 8. juni 2006 Å jeg ser virkelig frem til å slappe av i sola i helga! Det eneste som gjenstår etter i morgen er en hjemmeeksamen som vi skal levere om to uker, så nå skal jeg endelig kose meg litt! Håper du husker å nyte sommerværet og ikke bare stresser og tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 9. juni 2006 Heisann! Sitter på jobb og har dte egentlig veldig travelt. Jeg klarer ikke helt å jobbe i dag, for føler jeg har mistet oversikten. Er så mye press på både jobb og fritid for tiden at jeg har mistet fotfestet litt. Ute skinner sola fra skyfri himmel, men en kald bris gjør at det ikke er så varmt som det ser ut til å være. Jeg sitter her og savner samboeren min... merker at alle dager ikke er like enkel ja. Jeg har ikke tenkt så mye på ham fordi jeg har hatt det grusomt travelt, men til tider presser minnene seg på.... Jeg håper vi skal klare dette, jeg ønsker virkelig det! men som sagt, for meg så kjennes dette ut som en pause i forholdet, og jeg er spent på hvordan det blir når han kommer tilbake og hverdagen kommer. Måtte bare skrive ned noen tanker i forbifarten.. Ha en trivelig dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. juni 2006 #109 Del Skrevet 9. juni 2006 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 9. juni 2006 #110 Del Skrevet 9. juni 2006 Håper du får ei fin helg Helt naturlig at du savner kjæresten din, det hadde du nok gjort uansett vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 9. juni 2006 Å nei.... Skal si dette er vanskelig! Jeg føler meg så deprimert.... i dag er en ny grinedag hvor alt ser svart ut til tross for strålende solskinn ute. Jeg er så trist, så utrolig lei. Jeg tenker ikke så masse på om han vil fortsette eller ike, men jeg tenker på om JEG vil fortsette. Og jeg vet ikke om jeg klarer det,,.... jeg føler han sviktet sånn, at tilliten er brutt, og at denne måneden gjør mye negativt med meg i forhold til ham. Men jeg vet ikke om jeg klarer å bryte ut av forholdet. Jeg elsker ham over alt i denne verden Å hvorfor skal livet være så vanskelig? Hvorfor måtte han si det som han sa til meg? Hvorfor kunne han ikke heller si at vi hadde noen områder vi måtte jobbe med for at vi skulle få et fint og varig samliv sammen? Hvorfor måtte han si det på den måten han gjorde det? Si helt enkelt at når han kom tilbake fra Peru så kom han til å flytte hjem til nord norge? Hvorfor var han så feig og egoistisk? Det har ødelagt noe inni meg, og jeg vet ikke om jeg kommer over det... Men jeg savner han noe så utrolig grusomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men kan jeg dele resten av livet mitt med ham når jeg nå føler at han har sviktet og vært så utrolig feig og egoistisk? Jeg var så trygg på ham, hadde aldri tenkt tanken på at han ville gå fra meg..... men nå i ettertid så ser jeg jo mye. Vi har faktisk ikke hatt det så bra den siste tiden. Han har vært innesluttet og ikke gitt så mye av seg selv. Han har absolutt ikke latt meg føle meg som verdens mest spesielle for ham, han har ikke jobbet for at forholdet har skulle fungere. Siste 1/2 året har han ikke gjort NOE selv for at vi har skullet få det bra. Han har liksom lagt inn årene. Jeg ser det så tydelig nå, og det gjør meg så uendelig trist! Jeg fikk høre på jobben i dag at jeg var blitt så tynn i det siste, og det er jo ikke så rart, jeg har jo ingen matlyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2006 #112 Del Skrevet 9. juni 2006 Det blir nok bedre når han kommer hjem! Men selvfølgelig må han jobbe for å fortjene tilliten din igjen. Jeg og eksen hadde et slikt problem, han visste ikke om han ville mer, så vi hadde en liten pause. Heldigvis angret han, men det tok tid før jeg kunne stole på han igjen. Alt ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Vampyra! Det kan jo ikke ha ordnet seg helt hvis det var en eks av deg da! Men uansett; godt å høre at du forstår hvordan jeg har det. Det ER faktisk ikke lett å tilgi, og det har såret meg langt inn i hjerteroten det som har skjedd! Så kanskje jeg er mest lei meg i dag fordi jeg er redd for om JEG skal klare og tilgi ham, eller om JEG kommer til å si nei til videre forhold? Det er jo det siste jeg vil, for jeg elsker ham over alt!!! Det er så vondt å ikke få prate med ham nå, og det er enda over 2 uker til han er tilbake......... men jeg venter telefon fra ham på søndag fordi han da er tilbake i en by igjen. Men uff, og jeg som egentlig skulle lese til eksamen.... jeg tror jeg kan legge det på hylla, prøve å gå opp til eksamen likevel, og håpe jeg er smart nok til å bestå den selv om jeg ikke har fått lest siste 3 ukene.... jeg KLARER rett og slett ikke. Tror kanskje jeg må ta meg en joggetur istedet. Er godt å slite seg litt ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 9. juni 2006 Da har jeg vært ute og trimmet. Gikk opp på et fjell så fort jeg kunne, og er temmelig utslitt nå. Var godt å komme seg ut! Tenkte å prøve å sette meg ned å lese litt nå jeg, så får vi se om turen hjalp litt på å klarne tankene. I morgen er det meldt 25 grader og sol, så da blir det eventuelt lesing ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2006 #115 Del Skrevet 9. juni 2006 Husk solkrem!!! Det gjorde ikke jeg og rompa mi er mørkerød Faktisk hele baksiden er mørkerød!!! Jeg har brent meg skikkelig Og sånn ble jeg etter bare 2.5 time.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 9. juni 2006 He he, må nok huske solkrem ja! Jeg har ennå ikke vært noe særlig ute i sola i år, så det blir første dagen i morgen. Eller satt 30 minutter i ettermiddag, og ble lett brent. Du må passe på rompa di Vampyra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2006 #117 Del Skrevet 9. juni 2006 He he, må nok huske solkrem ja! Jeg har ennå ikke vært noe særlig ute i sola i år, så det blir første dagen i morgen. Eller satt 30 minutter i ettermiddag, og ble lett brent. Du må passe på rompa di Vampyra! ← Ja lover å ta bedre vare på den nå! Det sviiiir!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 10. juni 2006 God morgen! Nok en ny dag, og sola skinner fremdeles på skyfri himmel. Jeg skal snart sette meg ut og prøve å lese litt til eksamen. Da jeg sto opp i morges og gikk på vekta (som jeg dessverre gjør hver morgen), så fikk jeg sjokk! Jeg var bare 55,6 kg....... og jeg som pleier å være rundt 58 og har igrunn alltid vært tynn. Jeg ble faktisk litt skremt da, for nå syns jeg at det begynner å bli for lite. Jeg tenkte meg litt om, og ser vel egentlig hva som skjer tror jeg. I utgangspunktet så hadde jeg et ønske om å bli "veltrent" til samboeren kommer hjem. Derfor har jeg trent så mye (+ at det er beroligende å få slite seg litt ut fysisk og ikke bare sitte hjemme og tenke). Jeg har ikke hatt så mye matlyst, men har da spist litt. Trodde ikke jeg hadde spist såutrolig mye mindre enn vanlig, men litt har det no blitt. Da jeg først begynte å gå ned i vekt, så syns jeg det var OK. Så kom den farlige tanken om at jeg vil gå ned enda litt til slik at samboeren min kan se at jeg har blitt tynnere, og at jeg ikke har hatt det bra..... Men så kom heldigvis den fornuftige tanken også: Hva er det egentlig jeg gjør med meg selv? Tillater jeg at samboeren min skal få skylden for at jeg slanker meg? Er jeg virkelig villig til å spille med helsen min for at han skal se at jeg har hatt det vondt? Jeg fikk en liten vekker da, og håper jeg klarer å holde på den. For jeg må også innrømme at jeg er mer fornøyd med kroppen min nå når jeg har tatt av 2 kg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morroklumpen Skrevet 10. juni 2006 #119 Del Skrevet 10. juni 2006 Men så kom heldigvis den fornuftige tanken også: Hva er det egentlig jeg gjør med meg selv? Tillater jeg at samboeren min skal få skylden for at jeg slanker meg? Er jeg virkelig villig til å spille med helsen min for at han skal se at jeg har hatt det vondt? ← Flott. Sånn skal det være. Du skal ikke tillate noen andre enn deg selv til å være ansvarlig for det som skjer med deg. Du trenger ikke vise til en herpet kropp for at han skal oppdage det. Det holder at du sier det. Og han tror deg når du sier det også. Ta vare på deg selv, og vær sjefen i ditt eget liv. ikke legg skylden på andre, men vær ansvarlig for de valgene du tar. For de er dine, og dine alene. Håper du får en fin dag i solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. juni 2006 #120 Del Skrevet 10. juni 2006 Men så kom heldigvis den fornuftige tanken også: Hva er det egentlig jeg gjør med meg selv? Tillater jeg at samboeren min skal få skylden for at jeg slanker meg? Er jeg virkelig villig til å spille med helsen min for at han skal se at jeg har hatt det vondt? Jeg fikk en liten vekker da, og håper jeg klarer å holde på den. For jeg må også innrømme at jeg er mer fornøyd med kroppen min nå når jeg har tatt av 2 kg..... ← Så bra at du klarer å tenke fornuftig! Da samboeren min flyttet fra meg så klarte jeg ikke tenke sånn. Vekta raste nedover pga null matlyst,men til slutt med det bevisst fra min side...jeg ville bli tynnere sånn at han(og alle andre) kunne se hvor jævlig jeg hadde det. Og det gikk fort nedover! Ble skremt da jeg så meg selv i speilet. Skummelt og tulle med maten sånn altså..Kan bli vanskelig å komme på riktig spor igjen. Håper du får en fin lørdag i sola(selv om du må lese til eksamen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå