Gå til innhold

På vei mot et bedre forhold


jenta27

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Hvis du sier at du ble lei deg fordi han ikke sendte mail da du forventet vil det virke masende og gnålende.

Ikke gjør det!

Du kan muligens si at du var litt bekymret for om han hadde kommet frem eller ikke, men ikke si at du synes han må sende mail og kontakte deg oftere.

Det er lov å si at du savner han, men prøv å ikke mase om det. La gjerne han si det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Da er det nok en ny dag. Jeg er spent på om han sender en mail til meg i dag, for i følge min reiseliste jeg har her så skal han reise videre i dag (i går krev han i mailen at han reiser i morgen). Jeg tror han tuller litt med dagene, for det viste seg jo at jeg hadde rett med at han ikke reiste til Cusco før i går! ;)

Jeg har bestemt meg for å si til han at jeg var bekymret da jeg ikke hørte noe fra ham som forventet, og høre på hvorfor han ikke sendet mail. Jeg kommer også til å si til ham at jeg syns det er vanskelig å sitte hjemme og ikke kan nå ham og høre om hva han tenker om det å komme hjem og hvordan han ser på oss. Jeg klarer rett og slett ikke la være! Får jeg et negativt svar, så kan jeg hvertfall begynne å planlegge å flytte ut..... hvrtfall forberede meg mentalt! Det å ikke vite er nesten det verste....

Så kommer jeg til å spørre ham hva han mente jeg måtte jobbe med (litt mer konkret), slik at jeg har ett område og forbedre meg på. Det skal ikke være så generelt som det å få bedre selvtillitt, men mer konkret HVA som har plaget ham. Jeg velger denne løsningen fordi jeg slik jeg har det nå bare trekker meg mer vekk fra ham, og vil på den måten møte ham med negativitet når han kommer hjem. Jeg klarer rett og slett ikke tenke positivt, og det vil være ødeleggende for oss. Jeg føler en mye større avstand fra ham, og ser ikke på oss som et par lengre. Så jeg håper han kan hjelpe meg å snu denne tanken....

Så er det bare til å krysse fingrene og håpe at han gir meg de svarene jeg vil ha! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte nettopp en mail til ham. En hvor jeg skrev at jeg var glad for å høre fra ham, fordi jeg var litt bekymret for om han hadde kommet seg vel frem. Ellers skrev jeg endel praktiske ting, og avsluttet med at jeg gleder meg til å høre stemmen hans i kveld, og at det skal bli godt å prate med ham. Avsluttet med at jeg håpet ting ordner seg for oss, og at jeg elsket ham. Hverken mer eller mindre.

Tanken bak å skrive mail var at jeg ville gi han litt respons og positiv tilbakemeldinger på at han sendet en mail tross alt. Dessuten ville jeg gi han lyst til å ringe meg, og beskjed om at jeg venter telefon i kveld. Er jo mulig han ikke tenkte over det sist gang at jeg faktisk ventet telefon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Kjempesøt. og helt riktig mail synes jeg! Må jo bare være koselig for han å vite at du savner han og tenker på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en fin mail. Det gjør vel ikke noe at han finner ut at du savner han og elsker han.

Men jeg synes også at du legger altfor mye i ting. Han skrev jo at han elsker deg og han har sagt at han er glad i deg.

Det er ikke alltid like lett å få tid til sånt, og han har jo gitt deg livstegn.

Nå er det på tide du slipper litt taket i han og tenker på deg selv igjen. Les til eksamen. Si til deg selv at denne skal bli så bra, for du har tid til å lese for deg selv, og trenger ikke ha dårlig samvittighet for noen som evnt ville vente på tid fra deg.

Finn på noe annet enn å lev deg helt inn i bare han. Det er jo tiden til å finne deg selv nå vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si tiden går sakte gitt......

Håper sånn på at han sender en mail i dag. Men jeg frykter han ikke gjør det. Jeg tror jeg har gått inn i en alvorlig depresjon nå, og trenger hjelp til å komme ut av den på. Aller helst FØR han er tilbake, for jeg vil ha klarnet opp i tankene mine til han kommer. Jeg vil ikke møte ham som en usikker og negativ redd jente. Jeg vil møte ham med åpne øyne og klar for innsats til å rede forholdet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Skal gi deg et godt råd - sitt ikke hjemme og vent på mail. Reis på trening, gå på kino, lei deg en film og spis masse sjokoladeis, et eller annet. For tiden går ihvertfall ikke noe fortere når man bare sitter hjemme og tenker!

Nå har du skrevet en søt mail der du sier at du savner han, tenker på han og elsker han. Så må du vente på å få svar, men siden han akkurat har skrevet det samme til deg OG sagt det i telefonen så er det ikke verdens undergang om du ikke får mail idag, du er nødt til å stole på at han mener det han sa i telefonen!

Hadde kjæresten min sagt noe sånn til meg hadde jeg dåna av forelskelse ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

der kom det en mail gitt! Og vet du hva? Jeg hadde rett jeg. Han hadde dratt videre i morges til en liten landsby akkurat som jeg trodde. Han skrev også til meg at han hadde sendt flere mail til meg fra Lima som jeg sannsynligvis ikke hadde mottatt....(og det stemmer jo). Han fortalte litt om turen, og at det var fantastisk der. Han skrev også at han hadde kjøpt et teppe som skulle henge i trappen vår. Han skrev at han ikke trodde det var en telefon på hotellet han nå var på, men at han skulle prøve å ringe meg om 4 dager når han kom tilbake til Cusco igjen! (så det ser jo ut til at mailen jeg skrev tidligere i dag har hjulpet da. og han har nok følt seg litt forbigått hvis han har sendt mange mailer til meg og ikke fått svar på dem....)

Han sa han hadde det veldig bra, men at han savnet meg masse. Avsluttet mailen med at han elskt meg masse og savnet meg!

Så der sank skuldrene mine 10 hakk, men ble dessverre ikke overbevist. Men nå tror jeg at jeg må prøve å snu tankegangen litt, og prøve å tenke positivt!

Hjelper dere meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi

Duuuuu, overbevist???!!!!!!

Det er jeg iallefall!! Det er bare sikkert at denne turen er beviset nok for at dere kommer til å ordne opp i dette.

:klem:

Natti natti :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neffi! :)

Natti, natti til deg og!

Fra i morgen av tar jeg fatt på oppgaven om å tenke mer positivt! Og heldigvis skrev han at han skulle prøve å ringe om 4 dager, så da VET jeg at det bare er kanskje han ringer. Jeg fikk hvertfall en forståelse av at det ikke var så enkelt å finne internett som funket heller...

Takk, takk til deg Neffi som har fulgt meg hele veien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest singel!

Fikk så lyst å skrive noen ord til deg!

Vi jenter overanalyserer alt som er, det gjør iallefall jeg. Gutter tenker som regel ikke så mye over det de sier, og når de sier noe så mener de det!Det er iallefall min erfaring....Så når han sier han elsker deg og savner deg så mener han det!

Du må prøve å slå av tankene, ihvertfall tenke positivt, og ta en dag av gangen. Ikke lett sikkert, men det eneste som funker.

Jeg har iallefall god tro på at det kommer til å gå bra med dere to!!!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da er jeg snart ferdig på jobb. Har hatt en utrolig travel dag, så dagen har rett og slett bare fløyet vekk. Jeg har vært mye på møter. Dessuten har jeg vært hos psykologen min. Jeg ga han en klar bestilling: Hjelp meg å få bedre selvtillit og til å stole på meg selv! Så nå er jeg igang! :)

Ute skinner sola i dag også.

Takker dere alle for positive tilbakemldinger i en vanskelig tid. Jeg skriver mer senere.

NB! Sa jeg at han hadde sendt flere mail fra Lima som sannsynligvis ikke hadde kommet frem??? Mon tro hva det har gjort med ham når jeg ikke har ringt....han trodde jo kanskje at det var JEG som brøt avtalen. Sånn kan det gå med kommunikasjon ja! ;)

Ha en fin dag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han hadde prøvd å sende deg mailer. Da hadde han gjort som han skulle, og du trodde det verste om han. Helt uten grunn. Var ikke det litt deilig å oppdaget at du KAN faktisk stole på at det han sier er sant? Hvorfor i all verden skulle han sitte der og si at han savner deg hvis han ikke gjør det, og elsker deg om han ikke gjør det?

Og så har han kjøpt et teppe til dere, det gjør han ikke om han har tenkt å flytte fra deg vet du ;)

Åååååå, jeg ble glad jeg nå, når du var så utrolig mye mer positiv! Klart vi vil hjelpe deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smidja! :)

Så du merker jeg er mer positiv i dag altså? Den psykologtimen gjorde meg godt! Men også mailen jeg fikk i går gjorde meg godt. Jeg fikk faktisk en til mail fra ham i løpet av natten. Bare en kort mail, men han er jo tydeligvis ofte inne og sjekker mail da! ;)

Det er en utrolig god følelse i dag og kunne kjenne at jeg klarer å tenke konstruktivt. Jeg vet jeg bare nettopp har begynt på jobben om å få bedre selvtillitt, og at det nok er en lang vei og gå, men jeg er hvertfall igang! :)

Jeg tenkte jeg må prøve og finne ut hva JEG liker her i livet. Kanskje jeg skal få meg en ny hobby? Kanskje bli kjent med nye mennesker? Ikke henge meg sånn opp i hvem jeg har vært, men prøve å finne min egen identitet og ikke den jeg alltid har PRØVD å være? Det skal bli en interessant tid fremover. Får håpe alle dagene blir like god som denne! Jeg savner samboer utrolig masse, men i dag kjennes det på en annen måte. Jeg sitter ikke og tenker på hva han gjør og hva han tenker. Jeg savner han fordi jeg vil dele resten av livet mitt med ham, og fordi jeg gleder meg til å vise ham at jeg vil stå på egne ben! :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...