Gjest Malina Skrevet 27. mai 2006 #81 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Artig å bli litt mer kjent med dere Alder: 19 Bosted: Aust-Agder Høyde: 172 Vekt: (nå) 78kg Ønsket vekt: 65kg (delmål: 70kg innen juni) Jobb/studie: Hjelpepleier på sykehus(har planer om å studere snart) Sivilstand: Kjæreste Barn: Ingen Kostholdsfilosofi: Sunn(proteinrik og lav GI) mat, kardio- og styrketrening Endret 29. mai 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 27. mai 2006 #82 Del Skrevet 27. mai 2006 Alder: 24 Bosted: oslo Høyde: 175 Vekt: 88 Ønsket vekt: 70 (Dette tar mer enn 60 dager...) Barn: ingen Sivilstand: gift Kostholdsfilosofi: Egentlig ingen spesiell. Sunn mat, lite fett, mer frukt og grønt. Ikkeno snop, sjokolade og brus og mer trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azra Skrevet 27. mai 2006 #83 Del Skrevet 27. mai 2006 Rekk opp hånda de som spiser godteri hver dag. Det er vel ikke bare meg? ← Dette er nettopp hovedårsaken til at jeg har blitt såpass stor! har vært flink denne uka, men det beror jo også på at jeg opererte ut ei visdomstann på onsdag og når man har vondt i tanngarden så står ikke søtsaker og brus høyest på lista liksom..... Men var veldig flink mandag og tirsdag også før jeg var hos tannlegen så det går nok bra etter verket er over også. Her er mine opplysninger: Alder:26 Bosted: Østlandet Jobb: Stillesittende Sivilstand: Singel og ingen barn Høyde:176 cm Vekt: 112,7 kg Ønsket vekt: 80 kg (første delmål:100) Kostholdsfilosofi: Fedon, lite karbohydrater, mye proteiner, sunt fett, mer frukt og grønt, mer fysisk bevegelse Største utfordringer: Brus, sjokolade, sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. mai 2006 #84 Del Skrevet 28. mai 2006 Her kommer litt om meg Alder: 27 Bosted: Elverum Høyde: 163 Vekt: 69 Ønsket vekt: 60 Jobb/studie: arbeidsledig nå Barn: En jente som blir 5 i juni Sivilstand: Gift Kostholdsfilosofi: Sunn mat og bevege seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Tobarnsmor Skrevet 28. mai 2006 #85 Del Skrevet 28. mai 2006 Åhh! Passa perfekt - så jeg kaster meg med. Jeg starta på Grethe Roede i går (på egenhånd, har gått kurs før). Jeg ser noen sier at dere har veiing mandag morgen, da hiver jeg meg... Alder: 30 Bosted: Slemmestad Høyde: 1,72 Vekt: 82 Ønsket vekt: 70 Jobb: stillesittende Barn: 2 jenter (2 og 4) Sivilstand: gift Kostholdsfilosofi: er altfor glad i snop til å ha noen annen filosofi for øyeblikket - enn at jeg skal klare å slanke meg!! Skal forsøke å bevege meg litt også, men pga skade er det litt vrient til tider. Dette skal vi klare sammen!! (Tror jeg skal holde på lengre enn 60 dager da..). Satser på en kilo i uken i snitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæsar Skrevet 28. mai 2006 #86 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! Tror jammen meg jeg også prøver å slenge meg med her jeg! Kjenner at jeg trenger et spark eller to bak for å klare å komme ordentlig igang her...har endel mislykkete forsøk bak meg på å starte med en sunn og aktiv livsstil. Det har blant annet sammenheng med mye sykdom og en kranglete kropp, men en god del ligger også i motivasjon-eller mangel på motivasjon kan man vel si... Alder: 35 Høyde: 174cm Vekt: ca. 93 Mål: Å komme ned til 80 kg, så får vi se... (Trenger selvsagt mer enn 60 dager da.). Filosofi: Spise sunt, lite og oftere enn jeg klarer pr. idag. Kutte snop, men ha lørdagen som "fridag", mere fysisk aktivitet, gå min. 3 turer pr. uke, i tillegg til 3-4 dager med litt pilates og fitnessball-trening. Er på nippet til å melde meg inn i Vektklubb.no.. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monana Skrevet 28. mai 2006 #87 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei alle sammen! Da har jeg endelig fått registrert meg (dvs, jeg har visst vært registrert ganske lenge, men jeg har ikke orka å sette meg inn i det før nå... ), her er litt info om meg: Alder: 25 Høyde: 165.5 cm Vekt: 77 kilo Ønsket vekt: 58 kilo Jobb: gårdbruker/deltidsstudent Sivilstand: samboer, ingen barn Kostholdsfilosofi: Grovt, grønt og magert! Minst 3 liter vann daglig, måltid hver 3. time, minst en times gåtur hver dag. Største utfordringer: frokosten (har ikke spist før i 4-tida på ettermiddagen i det siste... ), og den berømmelige dørstokkmila... Jeg begynner ikke før i morgen, altså, da blir det opp på vekta, frem med frokosten og ut og gå! Dette skal vi klare, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 28. mai 2006 #88 Del Skrevet 28. mai 2006 Alder: 29 Bosted: Det blide Sørland Høyde: 177 Vekt: 86 Ønsket vekt: 68 Jobb/studie: Fulltidsjobb Barn: Ingen barn Sivilstand: Gift Kostholdsfilosofi: Sunn mat og turgåing/sykling. Forhåpentligvis styrketrening etterhvert! Største utfordring: Dørstokkmila og sjokolade... Og scones... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 28. mai 2006 #89 Del Skrevet 28. mai 2006 Huff, skjønner at du er litt redd for å blir for mye fokusert på vekten under graviditeten. Men med en sunn livsstil går du nok ikke opp mer enn du trenger/bør/er vanlig... Hvor langt på vei er du? Hehe, trim for 2 høres kos ut ← Er 20 uker. Halvveis. Selv om du er gravid, Ravnna, så trenger du ikke spise for to. En skive brød ekstra er nok, eller f.eks. en banan og ett glass juice. Jeg skjønner at du ikke kan slanke deg, men venn deg til å spise sunt og gå turer. Når du har fått en vane med å spise sunt under svangerskapet, er du langt på vei til å lykkes med å gå ned i vekt. En stor trøst er at når du ammer, kommer kiloene til å renne av deg hvis du holder på et normalt og sunt kosthold. ← Hehe, jeg spiser ikke for 2. Og egentlig har jeg et greit kosthold. Mine svakheter er sjokolade (som skal kuttes nesten ut) og for få måltider. Så det er dette jeg skal rette på. Og så skal jeg begynne å bevege meg mer. Det er forresten ikke alle kiloene renner av på, selv om de ammer. Jeg fullammet i 6 mnd, men gikk ikke ned noe etter jeg kom hjem fra sykehuset. I dag har vi gått lang god tur hele familien, og i morgen skal jeg svømme før jobb. Optimismen er på topp. Har også mannen på lag, så selv om vi ikke teller kilo, blir vanene bedre. Alder: 27 år (og en uke) Bosted: Rogaland Yrke: "stå hele dagen"-jobb Høyde: 163 Vekt: ca 70/72 vil jeg tro Barn: jente som blir 2 i august Sivilstand: gift Mål: ikke legge på meg særlig mye i svangerskapet. Ta av alt + 7/8kg til etterpå. (Sist forsvant 10 av 12 svangerskapskilo før hjemreise fra sykehuset.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 28. mai 2006 #90 Del Skrevet 28. mai 2006 Heisann! No kom jeg til å lure på en gang.. Jeg begynte jo med p-piller i mars, samtidig som jeg begynte å slanke meg.. Men, jeg går jo ikke noe særlig ned i vekt.. Har lest at mange legger på seg av p-piller.. Så hvis jeg egentlig går opp i vekt pga p-pillene, men samtidig slanker meg, betyr jo det at jeg blir stående på null... Kan DET være grunnen til at denne slankinga går helt møkkaveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 28. mai 2006 #91 Del Skrevet 28. mai 2006 Har ingen personlig erfaring, men det høres jo naturlig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 28. mai 2006 #92 Del Skrevet 28. mai 2006 Har ingen personlig erfaring, men det høres jo naturlig ut? ← Ja, sant det gjør?! Egentlig HÅPER jeg at det kan være det, for da er det iallefall en "god" grunn til at vekta nesten ikke rører seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 28. mai 2006 #93 Del Skrevet 28. mai 2006 Her er litt om meg: Alder: 25 Bosted: Rogaland Høyde: 178 Vekt: 86 Ønsket vekt:73 Jobb: for tiden hjemmearbeidende:) Barn: gutt på 1 1/2 Sivilstand: samboer Kostholdsfilosofi: Sunn mat, null snop, turgåing og helsestudio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. mai 2006 #94 Del Skrevet 28. mai 2006 Hjelp!!!!! Jeg vil ha sjokolade, masse deilig sjokolade!!! Har det ikke i huset, men har jo masse annet jeg ikke skal spise, så hjelp!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 28. mai 2006 #95 Del Skrevet 28. mai 2006 Bosted: Rogaland helsestudio ← Hvor trener du? Sports Club Tennisland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 28. mai 2006 #96 Del Skrevet 28. mai 2006 Hjelp!!!!! Jeg vil ha sjokolade, masse deilig sjokolade!!! Har det ikke i huset, men har jo masse annet jeg ikke skal spise, så hjelp!!!!!!! ← Sånne mld vil vi vel helst ikke ha i denne tråden Men jeg skjønner hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøyseklumpen Skrevet 28. mai 2006 #97 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvor trener du? Sports Club Tennisland? ← Sports club, men ikke tennisland Det gjør kanskje du da, siden du spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 28. mai 2006 #98 Del Skrevet 28. mai 2006 Heisann! No kom jeg til å lure på en gang.. Jeg begynte jo med p-piller i mars, samtidig som jeg begynte å slanke meg.. Men, jeg går jo ikke noe særlig ned i vekt.. Har lest at mange legger på seg av p-piller.. Så hvis jeg egentlig går opp i vekt pga p-pillene, men samtidig slanker meg, betyr jo det at jeg blir stående på null... Kan DET være grunnen til at denne slankinga går helt møkkaveien? Jeg snakket med legen min om dette, og han sa det bare var en myte Hmm...har hørt begge deler jeg da,men...regner liksom han som en sikker kilde! Hjelp!!!!! Jeg vil ha sjokolade, masse deilig sjokolade!!! Har det ikke i huset, men har jo masse annet jeg ikke skal spise, så hjelp!!!!!!! 1 minutt i munnen og 10 år på baken!! Kjipt å tenke sånn,men det funker ************************************** I dag er matlysen litt bedre, og jeg har spist både god middag(sunn), og litt kake og nøtter i kveld. Siden jeg ikke spiste noe før middag, gjorde det ikke noe om det ble litt kos i kveld. Jeg sliter ofte med matlysten om morgenen/formiddagen, men har tar av og til diverse shaker for å få i meg noe næring...det er ikke sååå vanskelig å få ned. Det har blitt 0 trening i dag siden mesteparten av dagen har gått med til lesing. Jeg er så glad for at eksamenstiden snart er over! Håper alle har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 28. mai 2006 #99 Del Skrevet 28. mai 2006 Noen som blir med på en avtale om x antall treningsøkter denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 28. mai 2006 #100 Del Skrevet 28. mai 2006 Sports club, men ikke tennisland Det gjør kanskje du da, siden du spør? ← Jepp. Blir bare så nysgjerrig når andre fra kg kanskje vanker samme plasser som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå