Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Begynte i går på Hvor ble du av, Bernadette av Maria Semple. Den virker morsom og interessant så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser to bøker for tiden.

Journal 64

Og en barnebok på arabisk. Sistnevte tar tid for jeg må jo slå opp betydningen av annenhvert ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "Jeg er Charlotte Simmons" av Tom Wolfe. Beste boken jeg har lest på lenge, skrivestilen er veldig fengende og kan omtrent føle alt hovedpersonen føler... Skulle bare ønske at jeg leste den på originalspråket isteden, for slang og dialekt (som han hadde gjort grundig forarbeid med å gjøre gjennomført...) blir jo ganske tapt i oversettelsen.



Anonymous poster hash: a64a7...07a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal i kvell starte på Nye Horisonter:Slangen bok 11 av Ellinor Rafaelsen. Har bok 12 også så blir vell å starte på den etter at bok 11 er lest. Gleder meg! Syns Ellinor Rafaelsen har skrevet mye bra, anbefaler henne :) liker å samle opp litt så jeg kan lese neste bok i serien rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

"Jenta på klippen" av Lucinda Riley. Brukt veldig lang tid på den, men det er min feil fordi jeg ikke er like flink til å lese som jeg var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Blomstenes hemmelige språk, er halveis i den nå. Har 3-4 bøker som ligger på vent, blant annet CeeCee Honeypuffs reddende engler og Dona Maria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte i går på Hvor ble du av, Bernadette av Maria Semple. Den virker morsom og interessant så langt :)

Jeg har også lest denne og er veldig spent på å høre hva du syns når du er ferdig så kom gjerne med en update da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig med Brudekisten av Unni Lindell som kommer om et par måneder, og etter den er jeg veldig motivert for å begynne på mursteinen Shantaram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ved navn Ove av Fredrik Backman.

Virker lovende :)

Den likte jeg godt :) Lo høyt og gråt en skvett...eller en stor skvett. Herlig bok

En mann ved navn Ove av Fredrik Backman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest denne og er veldig spent på å høre hva du syns når du er ferdig så kom gjerne med en update da :)

Jeg likte den ganske godt. Ikke årets høydepunkt, men absolutt underholdende, og likte den litt satiriske humoren. Den ble jo ganske absurd etterhvert, så måtte rett og slett omstille leseforventningene litt ut i boka, som gjorde at midten var litt meh, men tok seg opp igjen! 3.5/5 stjerner :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomstenes hemmelige språk ble slukt veldig raskt, en nydelig bok som jeg vil anbefale!

CeeCee Honeycuffs reddende engler er sannsynligvis neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"14" av Peter Clines, en grøsser som jeg liker veldig godt :)

http://www.amazon.com/gp/product/1618680528?ie=UTF8&at=&force-full-site=1&ref_=aw_bottom_links

Anonymous poster hash: 34d46...edd

Henger meg på denne anbefalingen. Merkelig historie som raskt er blitt favoritt. Tenker på at jeg skal lese-høre den igjen på Audible så snart jeg kan. Det var den første jeg hørte der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i går på 12 år som slave, har ikke kommet så langt, men merker jeg liker den allerede. Er jo mange bøker om slaveriet, men sterkt å lese en sann historie om en som var midt i det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne anbefalingen. Merkelig historie som raskt er blitt favoritt. Tenker på at jeg skal lese-høre den igjen på Audible så snart jeg kan. Det var den første jeg hørte der.

Jeg er ca 70% gjennom den (leser den på Kindle), de har akkurat åpnet "14"... :-o

Er veldig spent på hvordan det hele ender! :)

Anonymous poster hash: 34d46...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henger meg på denne anbefalingen. Merkelig historie som raskt er blitt favoritt. Tenker på at jeg skal lese-høre den igjen på Audible så snart jeg kan. Det var den første jeg hørte der.

Da er muligens denne noe for deg også :)

"The Stars Were Right" av K.M Alexander

http://www.amazon.com/Stars-Were-Right-K-M-Alexander-ebook/dp/B00FJT7AMS/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1404944468&sr=1-1&keywords=The+stars+were+right

Anonymous poster hash: 34d46...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i samme landskap med mysterier og mystiske ting og tidsreiser i "Out of Time"-serien til Monique Martin. Er i bok 4 nå. Har funnet mange gode serier der førsteboken er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt! :)

Hmm.. Viser seg at jeg har allerede kjøpt den første!

Anonymous poster hash: 34d46...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...