Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Ga opp krimboka, den var så dårlig.

Nå har jeg begynt på Huset mellom natt og dag av Ørjan N. Karlsson, ny norsk science-fiction-roman. Synes den virker lovende så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slukte The Fault in Our Stars av John Green i løpet av gårsdagen! Nydelig bok!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slukte The Fault in Our Stars av John Green i løpet av gårsdagen! Nydelig bok!

Jeg også! Nå må jeg se filmen :)

Anonymous poster hash: 4edfa...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Going Postal - Terry Pratchett

Neuromancer - William Gibson (lydbok)

Neuromancer er kul. Hvor kom lydboken fra, og var det bare en opplesning, eller "radioteater"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neuromancer er kul. Hvor kom lydboken fra, og var det bare en opplesning, eller "radioteater"?

Ja, likte boken! Lydboken var en kassett-ripp jeg har hatt liggende en stund, er vel fra et eller annet sted på verdensveven. Lest av Arthur Addison, ikke "radioteater", dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste pilgrimen av Gard Sveen.

Ikke kommet så langt enda, men virker veldig bra :)

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Good Earth av Nobelprisvinneren Pearl S. Buck.

Anbefaler denne boken på det varmeste! Man følger livet til en bonde og hans familie på landsbygda i Kina før første verdenskrig. Boken ble publisert i 1931 og er skrevet på et litt gammeldags språk, men den er ikke tunglest så lenge man er komfortabel med engelsk. Eller bare les den på norsk, så klart. Handlingen drives dessuten hele tiden fremover slik at man ikke står i fare for å kjede seg mens man leser.

Boken vant forøvrig en Pulitzer året etter at den ble utgitt, og den er også filmatisert. Gleder meg til å se filmen så fort jeg er ferdig med boken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp ferdig med Jakthundene av Jørn Lier Horst. Selv om den var pittelitt forutsigbar, så var den veldig godt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med Words of Radiance - andre bok i The Stormlight Archive serien av B. Sanderson.

Noe av det mest lovende fantasy jeg har lest på lenge (type, kan ikke legge boken fra meg og er oppe til morgen fordi jeg må lese ferdig hele boken..) og gleder meg til neste bok allerede! Bare så synd det må være en stund jeg må nå vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal akkurat begynne på :

østenfor vest: Gjelden, bok 1 av Kristine S. Henningsen

blir vell å sette seg til å lese senere i kvell må få unna litt søndags ting som rydding og baking først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...