Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var i humør for victoriansk, så har begynt på Jane Eyre :) Faktisk ikke lest før, men liker den veldig godt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikubesong av Frode Grytten

Hva synes du om den? Jeg har hatt den i hyllen i evigheter og har tenkt at jeg må få lest den, men så er det jo så mange andre bøker man skulle ha lest også.

Anonymous poster hash: 3d0f7...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mengele Zoo (Gert Nygårdshaug)

A Game of Thrones (George R. R. Martin)

Vergiss nicht, dass du tot bist ('Glem ikke at du er død', Angela Mohr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest tre bøker av Helle Helle på ei drøy uke nå:

- Forestillingen om et ukomplisert liv med en mann

- Ned til hundene

- Dette burde skrives i nåtid

Jeg syns bøkene er forholdsvis enkle (og det var egentlig det jeg var ute etter å lese nå), men at handlingen i de likevel er drivende og antagelig har en langt større dybde enn om man bare leser overfladisk sånn jeg tildels har gjort. Jeg liker også persongalleriene i de ulike bøkene og syns mange av monologene det diskes opp med tidvis er hysteriske.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om den? Jeg har hatt den i hyllen i evigheter og har tenkt at jeg må få lest den, men så er det jo så mange andre bøker man skulle ha lest også.

Anonymous poster hash: 3d0f7...473

har lese ca 100 sider inn i den, og syns den allereie eg kjempebra :) Har ikkje forstått sammenhengen i den heilt enda, men den er delt inn i små kapittel som skildrer personar og miljøet i Odda veldig bra. + at den er på nynorsk :) Kan kome attende til anbefaling når eg har lese den ferdig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissever av Colee Firman. En "vår verden" fantasy med et rart folkeslag som lever iblant oss. Litt merkelig med hovedpersoner som ikke er tenåringer eller veldig voksne, men i begynnelsen av 20-årene. Det åpner for litt andre relasjoner. Det er første bok i en serie, så jeg får se om jeg leser videre etterhvert.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sanctify i samme serien som over. Ting har forandret seg totalt og nå må de prøve å komme tilbake til en eller annen form for "normalt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kamp 1, Karl Ove Knausgård.

Anonymous poster hash: 4edfa...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Enhjørning

Divergent :) La fra meg boka nå og finner den ikke igjen i alt rotet nå så forfatteren er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...