Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Nattefokk rundet av med tretti veldig spennende sider så nå har jeg kastet meg over tredje bok i serien, Blodleie. Nok krim for en stund etter denne tror jeg så neste blir noe av Paasilinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå kommet halvveis i Extremely Loud and Incredibly Close. Liker den veldig godt hittil. Annerledes bok som skildrer herlige og spesielle mennesker på en utrolig god måte.

Må ha annet å lese på ved siden av De velvillige ettersom det er en så tung bok, så leser for øyeblikket Enhjørningen av André Bjerke.

Artig og lettlest liten bok, selv om jeg ikke deler André Bjerkes syn på det overnaturlige da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Har nå kommet halvveis i Extremely Loud and Incredibly Close. Liker den veldig godt hittil. Annerledes bok som skildrer herlige og spesielle mennesker på en utrolig god måte.

Artig og lettlest liten bok, selv om jeg ikke deler André Bjerkes syn på det overnaturlige da ;)

Den er herlig. Lenge siden jeg leste denne, men den må jaggu tas frem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Wicked: The Life and Times of the Wicked Witch of the West av Gregory Maguire.

Litt frustrerende egentlig, den begynte så veldig lovende og digga den skikkelig til jeg kom ca. halvveis, og nå blir den bare dårligere og dårligere. Siden jeg likte begynnelsen så godt vil jeg likevel ikke gi opp, så fortsetter å lese og håper at slutten tar seg opp litt i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idas dans:) Starta igår kveld, har et par sider igjen - utrolig sterk bok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Trenger noe enkelt ved siden av eksamenslesinga så begynte på Kvinnen i buret av Jussi Adler-Olsen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Even White Trash Zombies Get the Blues", oppfølgeren til "My Life as a White Trash Zombie". Av Diana Rowland, som jeg ikke aner hvem er.

Og når jeg er ferdig med den kommer jeg kanskje til å bare ta den helt ut med "White Trash Zombie Apocalypse", som er bare en museklikk unna å lastes ned til min Kindle.

I luuurves my Kindle!

Ang bøkene så er de litt i samme stilen som bøkene til Charlaine Harris, True Blood-serien.

But who cares! Mye av det er ganske morsomt skrevet, og lettere lesestoff skal man lete lenge etter. Mange av historiens elementer er nok sakset eller i det minste inspirert av True Blood-serien. Den har en white trash jeg-person som ingen tar helt på alvor. Sookie var litt rar, Angel er en high school dropout som bruker tida til å ruse seg og gi faen. Og begge to får både trøbbel, en utvida horisont, og noen uventa fordeler når de kommer i kontakt med de udøde som lever skjult i det ordinære samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobs bok - James Bowen! Så søt a gitt! Oppfølgeren til "En gatekatt ved navn Bob"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat fullført første bok, Drømmen om Amerika, i Toril Brekkes triologi om den norske utvandringen til Amerika. Skal ta fatt på nr to, Gullrush, så snart jeg får tid til det.

Fikk de av farfaren min fordi han driver med slektsforskning og han leser veldig mye. Ble positiv overrasket, men er historieromaner så det er for de som er litt ekstra interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder på med "Boktyven" og liker den veldig godt. Dessverre sitter jeg nå egentlig dypt inne i "kommunikasjon i relasjoner" som er pensum til hjemmeeksamenen jeg holder på med.. :sur: Gleder meg til i sommer når jeg kan ligge på stranden og lese hva jeg vil med god samvittighet!



Anonymous poster hash: 5bc7d...a53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med siste boken i Russerne-serien av Judith Pella. (Tredje lesning, men år siden sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...