Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunsten av å høre hjerteslag - Jan-Philip Sendker

Hva syntes du om den?

Jeg syntes den var utrolig langtekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal akkurat begynne på : Ambrosia 1814, Kaperens datter av Berit Elisabeth Sandviken. Gleder meg til å sette meg ned i kveld og forsvinne inn i bokas verden. Det er skikkelig avslapning det :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ferdig hele boka i går! Eller nesten måtte lese det siste kapitlet før jeg dro på jobb i dag hehe..så idag blir det å sette seg ned med en ny bok når kvelden kommer. Hverdagsengler: savnet på sjøen. Bok nr 25 i en serie av bøker. Skrevet av Trine Angelsen.

skal ikke se bort i fra at den og blir slukt i kveld. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

1Q84 av Murakami :)

Kos deg. Ble nylig ferdig med alle tre bøkene. Måtte drøye slutten fordi jeg ikke ville at historien skulle ta slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg. Ble nylig ferdig med alle tre bøkene. Måtte drøye slutten fordi jeg ikke ville at historien skulle ta slutt.

Jeg er på side 186, og gruer meg allerede til det er slutt. Ble grepet av historien med én gang jeg begynte å lese! Det skjer ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggegutten av Carl-Johan Vallgren. Ikke overbevist så langt, virker som han har gått i den del feller når det gjelder krimskriving, så blir litt klisjeaktig preg over det hele. Men jeg er ikke kommet halvveis enda, så den kan jo ta seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevil Shute "En by som Alice"

Den har vært på "skal lese" lista mi lenge. Lurer litt på hvorfor jeg ikke har tatt fatt på den før, for så langt liker jeg den veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...