Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble nettopp ferdig med The Lies of Locke Lamora nå, elsket den! Tar dog en pause fra Locke, er redd for å bli lei slik jeg ble med First Law-bøkene, så nå leser jeg Among Thieves av Douglas Hulick. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med "The First Formic War"-trilogien, og fortsetter friskt i samme spor med Heinleins "Starship Troopers."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer har jeg Lest Gjenferd og nå er jeg nettopp ferdig med et Helt halv år.

Så får jeg se om det blir politiet som blir neste bok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Den 13. disippel av Tom Egeland. Lettlest og spennende fra første side. Interessant at de er to personer fra hver sin side som må nøste opp i ett mysterium som de i begynnelsen nesten ikke andre hva handler om.

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Jeg måtte ha noe lett i varmen så her er det "kaffe med musikk" av Karin B Holmquist

Lun "feel good" bok om 4 gamle damer som vinner tur til tyskland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnen og døden av A.J Kazinski (pseudonym), akkurat begynt foreløpig helt ok bok.

For dere som liker krim slenger jeg inn en anbefaling om bøkene til S.J Bolton, spesielt om Lacey Flint. Disse har jeg akkurat lest ferdig. De er spennende og uforutsigbare. Hun har et par bøker før bøkene om Lacey, og noen av personene er gjengangere så det er kjekt å lese dem. De er ikke et must for historien i de andre bøkene, men jeg anbefaler å lese Høstoffer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. disippel av Tom Egeland. Lettlest og spennende fra første side. Interessant at de er to personer fra hver sin side som må nøste opp i ett mysterium som de i begynnelsen nesten ikke andre hva handler om.

Jeg leste denne tidligere i år og syns den var utrolig langdryg med en platt handling, og tidvis bestod den jo også utelukkende av bibeltekster.. Jeg er spent på å høre din dom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hanne Dahl - Vannliljen

Veldig godt skrevet, men j***** bok om misbruk og mishandling. Basert på en sann historie fra forfatteren selv. Du kan ikke legge den fra deg når du først har begynt på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien av Elsa Morante. Litt rart skrevet og ganske kjedelig før fortellingen kom skikkelig i gang, men veldig fascinerende å lese om hvordan det var i Roma under 2. verdenskrig. Jeg lærer også mye om Italia under krigen jeg ikke visste før. Jeg liker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Startet på wuthering heights igår. Den har ligget å ventet på meg lenge, måtte bare bli ferdig med a song of ice and fire serien først.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter snart på Golden Fool av Robin Hobb.

Leser også Thud! av Terry Pratchett for å ha en papirbok å ha med på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste denne tidligere i år og syns den var utrolig langdryg med en platt handling, og tidvis bestod den jo også utelukkende av bibeltekster.. Jeg er spent på å høre din dom!

slenger meg på denne...enig med deg! Ble skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...