Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Leser Havfruestolen av Sue Monk Kidd. Synes ikke den er så veldig bra, var veldig ordinær og litt klisjéaktig. Men har en greie med at jeg måå lese ut bøkene med mindre de er fullstendig heslige så skal bli ferdig snart håper jeg...



Anonymous poster hash: a64a7...07a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristen tro og tradisjon i barnehagen... phew... Snaaart ferdig, og gleder meg til å ha samvittighet til å lese noe annet enn skolebøker i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferd av Jo Nesbø. Jeg har "nettopp" oppdaget Hole-bøkene og kjenner jeg har vansker med å legge de fra meg før de er lest fra perm til perm ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en uke ferie og fått lest flere gode bøker:

- Genanse og verdighet

- Mysteriet mamma

- 1983

- Fordelene ved å være veggpryd

- Over det kinesiske hav

Nå kjenner jeg at jeg trenger en krim så jeg tror Sandmannen av Kepler blir neste bok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hun" av H. Rider Haggard. Den er interessant, men jeg blir litt oppgitt av rasismen og kvinnediskrimineringen... men det må vel forventes når den er fra 1887...



Anonymous poster hash: a64a7...07a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Star Wars - Legacy of the Force - Bloodlines", av Karen Traviss. Leser den høyt for skilpadden min. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Analfabeten som kunne regne. Er fortsatt på starten, men humret skikkelig flere ganger, så lover godt ;)

Leste forresten Silver Linings Playbook i går, den var helt ok. Midt på treet bok, underholdende nok.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CeeCee Honeycutts reddende engler av Beth Hoffman.

Tørr og kjedelig. Gleder meg allerede til å bli ferdig med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

The ocean at the end of the lane av Neil Gaiman, har lest ca 30% av den og liker den veldig godt så langt.

Denne var fantastisk.

Nå står I am Pilgrim av Terry Hayes for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The ocean at the end of the lane av Neil Gaiman, har lest ca 30% av den og liker den veldig godt så langt.

Ble ferdig med Neuromancer, så begynte på lydbokversjonen av denne i sted. Liker den godt så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerinnen av Olivia Christie

Ikke hatt tid til å lese i den denne uka da det har vært jr uke. Men til uka blir det å lese igjen. Får alltid mere tid når han er hos pappan. - Håper på noen fine dager på terassen etter jobb :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...