Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

jekart: hehe, nei trenger ikke så mange flere episoder som den med lokalet nå, da tror jeg hjertet ligger dårlig ann :ler: VELDIG tannlege skrekk her også, men det gikk bra denne gangen også ;) Og ja, det er veldig stor forskjell på pris hos frisørene. Jeg var innom de fleste her i Bergen og den billigste jeg fant og tok var til 2000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette har ikke vært den beste dagen jeg har hatt... var hos frisøren i dag istedet for i går. Og det ble langt ifra så bra som jeg hadde håpet :tristbla: Følte meg rett og slett som et troll!! Var nesten så tårene kom :tristbla: Jeg skal jo som sagt ha utslått hår med krøller i. Men etter at frisøren hadde rullet det og krøllet det, sa hun at håret mitt var for langt og tykt. Så jeg måtte pent si ja til å klippe på lengden og klippe opp håret, føler at jeg bare har sånn :hår: med hår igjen på hodet :) Frisøren lovet meg at det kom til å bli veldig bra, nå når jeg har fått klippet det. Skal tilbake om et par uker å prøve på nytt. Har fortsatt en liten klump i magen :tristbla: , men må jo bare stole på at hun har rett.. og det har hun helt sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla :klem: I'm back. *Under 1 1/2 mnd igjen :bryllup::hoppe::hoppe:

Håret kommer nok til å bli kjempebra!!!! De vet som regel hva de holder på med disse frisørene! Greit å få en prøvetime til da, for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla :klem: I'm back. *Under 1 1/2 mnd igjen :bryllup:  :hoppe:  :hoppe:

Håret kommer nok til å bli kjempebra!!!! De vet som regel hva de holder på med disse frisørene! Greit å få en prøvetime til da, for å være på den sikre siden.

Godt å ha deg tilbake :hoppe::klem::)

Jeg pleier å være ganske så optimistisk av meg, men den hårdelen her bekymrer meg mye altså :tristbla: tror jeg må prøve å få en time så fort som mulig, orker ikke å gå å bekymre meg for dette i flere uker...

Men kan jo :hoppe::hoppe::hoppe: litt sammen med deg, for at det bare er 6 uker igjen til vårt :bryllup:

Det hjalp litt på humøret å hoppe litt, gjøre det litt til jeg da... :hoppe::hoppe::hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: Hoppe masse, og ikke bekymre deg for håret nå :klem: Det ordner seg helt sikkert!!!!

Hva står igjen på lista di over ting som må gjøres? Står litt i stampe nå jeg, og vet ikke helt hva jeg har igjen/må gjøre de nærmeste ukene. Eneste jeg kommer på er bordplassering, bordkort og kjøpe inn fine lommetørklær, evt. paraply og blandevann. Mangler litt på talen min også da, men er godt igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har det på samme måte... ja, sliter litt med å komme videre i planleggingen jeg også. Har et par bordkortholdere til å gjøre ferdig, sangene må kopieres opp, skrive liten huskeliste til toastmaster (redd han skal glemme noe vet du :) ) skrive ansvarsliste, kjøreplan og bordplan. Jeg har virkelig nerver om dagen kjenner jeg, tenker på alt som kan gå galt! Dumme drømmer om bryllupet hver eneste natt :klaske:

I går var vi og pyntet så og si hele lokalet... nå syntes jeg lokalet er litt i minste laget. Får jo ikke gjort noe med det, så får bare være kreativ fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Skrev til deg på min side jeg, blir litt :forvirra: over om man svarer på sin egen side på innlegg eller går man rett inn til deg og svarer??? ;)

Men skrev nå i hvertfall der at jeg er IMPONERT over dere som har bryllup her hjemme med alt det er å huske på!

Synes du er KJEMPE FLINK jeg :tommel:

Uff misunner deg ikke det med håret!!! Ble nervøs selv jeg nå med tanke på at jeg også har tykt langt hår som skal settes opp... Frisøren er sikkert spansk...Hjelpe meg :forvirra:

men jeg er sikker på at det ordner seg med :hår: ditt! blir helt sikkert kjempe bra!! Men skjønner at du gjerne skulle vært foruten den bekymringen :klem:

det som er greit med at lokalet virker lite er jo at ingen trenger å gå seg

bort da :ler: og alle får med seg hvor fint dere har gjort det ;)

Jeg synes det så så morsomt ut med den :hoppe: at jeg tror jeg prøver det sammen med dere jeg :hoppe::hoppe::hoppe:

He He moro :ler:

Har hørt det er helt normalt ned disse dumme drømmene.. har dem selv ;)

Og det er vist flere av oss... :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret synes jeg var vanskeligere å bestemme enn noe annet! Men finn mange fine bilder, dra på prøvetime! Det hjelper veldig! Etter jeg hadde vært på prøvetime, gikk jeg og tenkte og tenkte, og da vi endelig kom til frisøren på selve dagen, hadde jeg bestemt meg for noe HELT annet!!! Og det ble nyyydelig! Så ikke bekymre deg!!! :klem:

Og det er ingen grunn til å bekyrme seg og ha mareritt, for uansett hvordan dagen blir, så kommer det til å bli den lykkeligste dagen i ditt liv! Gjør ingenting om noe blir glemt, eller ikke blir som man har tenkt, så lenge man får hverandre!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått bestilt deg ny time hos frisøren ennå?

Hvor stort er lokalet deres da? Om det er litt lite, så blir det jo bare desto mere intimt og koselig :) Vi har egentlig mere enn nok plass til å boltre oss på, men i 2. etg. hvor festen skal være er det egentlig 5-6 sitteplasser for lite. Får satse på at noen er på dansegulvet til enhver tid, hvis ikke blir det stolleken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jekart: må først si at jeg er imponert over deg, som skal ha bryllup i utlandet... har jo nok å ordne du også pluss at det helt sikkert er mye vanskeligere å ha kontroll på ting. DET hadde ikke jeg klart, så :klappe: litt for deg :) Tror nok din spanske frisør klarer å ordne håret ditt som du ønsker ;) Ha ha, er nok ingen fare for at noen skal gå seg bort der inne nei :ler: da skal det være VELDIG sent på kvelden i tilfelle :ler: Ja, ikke sant det var moro å :hoppe::hoppe::hoppe: det hjelper på det meste det :-D :klem:

afr0dite: du høres nesten ut som min kjære... han har også sagt det et par ganger denne uken, at det spiller ingen rolle om både det ene og det andre skulle gå galt så lenge han bare får giftet seg med meg. Han er jo så søt da :hjerte::hjerter_rundt::hjerte: Og når det gjelder håret, så må det jo ordne seg til slutt ja :):klem:

miss77: har vært en travel uke, så har ikke fått bestilt ny prøvetime ennå. Neste uke ser heller ikke så mye roligere ut, men skal ringe på mandag å få bestilt en time til uken etter. For da skal jeg ha en uke ferie igjen :hoppe:

Aner ikke hvor stort (lite :) ) lokalet vårt er. Men det kommer til å bli intimt nok ja... og stolleken var en god ide, ha ha :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med en ukes ferie :hoppe::klem: Vil også ha, men skal ikke klage siden jeg nettopp har hatt to uker. Skal jo ha 3 uker i forbindelse med bryllupet også :)

Det nærmer seg nå..... Neste uke står innkjøp av blandevann og annet mineralvann på lista mi. Skal opp til mine hjemtrakter på lørdag, og tenkte det vr greit å få dratt det med seg da. Også skal vi på til bords for å få lagt ut gaveliste. Hva er deres planer for uka da?

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som har gjort ett rett valg av mann ja :)

Det var pent sakt! Ble litt rørt jeg :bukke:

:ler: Stolleken den var fin :klappe:

blir godt med litt ferie nå :)

Mest deilig når en vet hvor mange som begynner å bli ferdig med ferien sin ;)

UFF...ikke pent sagt men alikevel en deilig tanke :sjarmor:

(ikke sikkert vi er like heldige med det til neste år ;) )

Ha en :hoppe: fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jekart & miss77: ja, det skal bli kjempe deilig med en uke ferie. Selv skal jeg også ha tre uker til i forbindelse med bryllupet :)

Går litt smått med planleggingen om dagen, men noe har jeg da fått gjort... på lørdag bestemte jeg meg endelig for å bestille noen ballongbuketter/oppsatser til å ha i lokalet. Er det ikke plass på gulvet, så får vi henge de i taket! :ler: Neida, vet hvor jeg skal ha de og det er plass. Blir fire forskjellige buketter, men fargene sølv, rosa og lilla går igjen i alle. Tror de blir kjempe fine og gleder meg masse masse til å se de!! :hoppe::hoppe:

Har fått kjøpt inn resten av dukene som jeg trenger til alle bordene og litt mere pynte dill dall. Selv om jeg ikke aner hvor jeg skal ha alt hen, men godt å ha noen alternativer :ler: Nye bordkort har jeg også kjøpt... klønete meg klarte å ødelegge litt for mange av de gamle bordkortene, for de var visst ikke så glad i pepsi max :-D

Mamma har vært i Danmark på ferie, så hun kjøpte med en whiskey, en cognac, en vodka og to baileys for oss. Snille mamma´n min :klem: mange penger spart der! :hoppe::hoppe:

I dag har min kjære og jeg fått gjort ferdig alle sangene, det var på tide... har somlet lenge med de :) Tenkte jeg skulle få prøvd meg på et bordkart/bordplassering denne uken, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Tar veldig gjerne imot hjelp ja ;) Også har jeg fått bestilt ny prøvetime hos frisøren da, det blir til tirsdag.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: MASSE for at i morgen er det bare EN MÅNED IGJEN!!! :bryllup::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med å hopper litt jeg også :hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe: litt for ballongoppsatser og annen pynt også :klem:

Jasså, likte ikke bordkortene dine Pepsi Max?!?! Hva slags bordkort er det dere skal ha da ;) Nei, men er kjipt at mange ble ødelagt!!! Må fåkommet meg avgårde for å få kjøpt inn jeg også! Eneste som er litt dumt er at det fortsatt mangler noen svar på denne lista mi. Ellers så er jeg fyktelig lysten på å starte med bordplasseringen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha!! Ja, bare jeg her i huset som liker pepsi max gitt :ler: Tror jeg da... men prøver unngå å finne ut om det er flere ting som ikke liker det :)

Hvordan skal du gjøre det med bordplasseringen da?? Jeg har bordet og plasseringen klart, men hvordan får jeg laget det stort, så det kan henge på veggen? Prøvde den linken som går igjen her på KG, men får ikke brukt den.

Glemte i stad å hoppe for en ting til.... jeg har gått ned 1,9 kg på en uke! :hoppe::hoppe::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nesten bare en måned igjen nå, spennende!!! ;)

Blir nesten stresset av å høre alt du har planlagt jeg ... men så er du mye nærmere i prosessen enn meg også! Men det er faktisk mange ting jeg ikke har tenkt på engang... men det blir :)

natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sånn "ikke like pepsi"kort :forvirret: Burde stått en advarsel på!

Men jeg også :hoppe: for at du fikk fikset det :klappe:

Så flink du er til å få fikset ting og :blomst: for minus 1,9 kg :)

:klappe: for mamma`n din. alt som en slipper å stresse eller tenke på er herlig!

Høres ut som du har jernkontroll på alt, og lite som blir overlatt til tileldigheter her ;)

Lykke til med bordplasseringen!

Ha en riktig god natt og nå er det bare 1 mnd igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...