Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

3 MÅNEDER IGJEN!!! :)

Nå har jeg satt i gang for fullt med invitasjonene. Min kjære var hos byfogden i dag, vielsen blir klokken 13.15 og vi får ha med alle gjestene inn. Deilig å få det i boks og jeg er så glad for at alle gjestene får vært med på vielsen! :)

Alle konvoluttene er ferdig skrevet ut på data´n og de ble fine. Invitasjon nummer 1 er også blitt skrevet ut... litt av en jobb det der, men de blir nydelige! :)

Det blir 25 gjester, men ikke så mange invitasjoner da pga. en del par selvfølgelig :) Håper på å få gjort ferdig alle nå i helgen og sende de til uka. Tenkte jeg skulle sette svarfrist den 1. juli. Er ikke det passe?

I morgen skal jeg ta med meg tiaraen til frisøren å se om vi finner litt ut av hvordan jeg skal ha håret... vil helst ha utslått hår.

Endelig helg igjen, men denne kommer nok dessverre til å gå altfor fort! Ja ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for tre måneder igjen!!

Så flinke dere er til å ordne og styre!!

Og så gøy med frisør! Håper vi får se bilder! :blunke:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  for tre måneder igjen!!

Så flinke dere er til å ordne og styre!!

Og så gøy med frisør! Håper vi får se bilder!  :blunke:

God helg!  :klem:

Takk for det :) Blir ingen bilder riktig ennå... skal bare snakke med de og se på bilder. Men når prøvetimen kommer for tur, så blir det nok noen bilder! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten og venter utålmodig på at jeg skal få det supermedlemskapet jeg har bestilt... nærmer seg en uke siden jeg bestilte nå tror jeg, så da er det vel forhåpentligvis rett rundt hjørnet! :)

Fant frem kameraet i forrige uke og tok bilder av inbydelsene, gaveposene, bordkortholderne og annet pynt og dill dall. Og det vil jeg jo gjerne få lagt ut her... selv om jeg helt sikkert må få masse hjelp av dere til å klare det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! :hjerte:

Noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Har visst ikke vært her inne før, jeg!

Så fin kjole, og nydelige smykker du har valgt! Smykket var egentlig ikke så ulikt mitt i bunn og i grunn :)

Lykke til med videre planlegging - du er jo allerede godt på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si hei :vinke:

Fått orden på en del siden sist, ser jeg. Surrer nå og roter med alt annet enn det jeg skal om dage jeg da, men til helga blir det invitasjons-produksjon :) Bare håpe ikke formen blir altfor dårlig etter fredagspilsen med jobben :ler:

Tida flyr - 2 måneder og 26 dager igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske stresset om dagen og det skal jeg love dere min kjære har fått merke også... tror ikke han tør noe annet enn å hjelpe meg litt mer fremover nå :ler:

I går fikk jeg sendt invitasjonene, en ting mindre å tenke på. Snakket med frisøren, tiaraen og utslått hår skulle visst gå veldig bra. Prøvetime skal jeg ha den 12.juli.

Husker ikke om jeg har sagt dette, men den 7.juli har jeg time i brudesalongen for å prøve kjolen min. Den kommer visst i slutten av juni :hoppe:

Har også fått bestilt brudebuketten... etter en lang samtale med mannen i butikken, fant vi ut av det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage en "skal gjøre i juni liste".

* Ringe catering firmaet

* Dra på IKEA å kjøpe resten av skålene til kubbelysene, telysholdere, kurver til å ha på toalettene og litt annet dill dall.

* Kjøpe BH (med MASSE fyll!) lite med pupper her gitt :)

* Kjøpe resten av kubbelysene og pynten.

* Kjøpe brudesko

* Finne ut hvor mye og hva slags alkohol vi skal kjøpe inn. Noen som har forslag

til 25 gjester...?

* Bestille bryllupskaken og diverse kaker.

* Kjøpe gjestebok.

* Lage ferdig sangene. (Den til min kjære er ferdig, viktigst det ;) )

* Jobbe mer med ansvarslisten og kjøreplanen.

Sikkert glemt noe på listen også, men nok å gjøre er det ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :bukke: Bøyer meg i støvet!! Ikke gjort noe bryllupsrelatert på snart 1 mnd., og tida flyr :grine:

I forhold til alkohol, så kommer det jo an på om dere skal ha vin eller øl til maten eller begge deler. Skulle ha koldtbord? Hmm, ikke lett dette nei....

I forhold til vin bør dere kanskje beregne 2/3 flaske per pers. Dersom dere skal ha øl så 2-3 flasker per pers(?). Litt mere usikker på den....

Cognac og likør til kaffen? Går 17 glass på ei flaske (4cl). Bør m.a.o. holde med 1 - 1 1/2 flaske + ei flaske likør. Vi skal ha Braastad XO, Baileys og Tia Maria.

På festen serverer vi gin, whiskey, vodka, baileys, vin, øl og mineralvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til middagen skal vi ha både øl og vin ja... cognac til kaffen. Og utover kvelden skal vi ha vodka, baileys, whiskey, vin øl og brus. Det samme som dere ser jeg ja :)

Hva syntes du om dette forslaget da... 3 flasker vodka, 1 flaske cognac, 2 flasker whiskey, 1 flaske baileys. Veldig usikker på øl og vin. Hmm... mange fra min side som ikke drikker vin, så kanskje rundt 15 flasker vin? Da blir det litt over en flaske vin til hver av de som drikker det. Øl, tre kasser? Jeg vil heller ha for mye enn for lite som sagt... får bare grave dypt i lommene etter penger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette har vært en slitsom natt... drømt om mareritt bryllup så og si hele natten! Det var helt grusomt, ingenting var riktig eller bra. Det var dekket på noen stygge tallerkner og glass på slitte brune bord, ingen pynt, ingen mat, ingen kaker. Jeg så ut som et takras i brudekjolen! Var helt skjelven når jeg våknet, men veldig lettet også for at det bare var en drøm :ler:

Nå har alle fått invitasjonene sine regner jeg med og jeg har fått masse skryt og koselige tilbakemeldinger... men de tør vel kanskje ikke noe annet heller :ler:

Til fredag har jeg bursdag, hipp hurra :) Pappa skal kjøpe brudesko til meg og mamma skal kjøpe undertøy. Det hjelper på budsjettet! :) Men blir spennende å se hva jeg får av min kjære da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til middagen skal vi ha både øl og vin ja... cognac til kaffen. Og utover kvelden skal vi ha vodka, baileys, whiskey, vin øl og brus. Det samme som dere ser jeg ja :)

Hva syntes du om dette forslaget da... 3 flasker vodka, 1 flaske cognac, 2 flasker whiskey, 1 flaske baileys. Veldig usikker på øl og vin. Hmm... mange fra min side som ikke drikker vin, så kanskje rundt 15 flasker vin? Da blir det litt over en flaske vin til hver av de som drikker det. Øl, tre kasser? Jeg vil heller ha for mye enn for lite som sagt... får bare grave dypt i lommene etter penger  :ler:

1 flaske baileys og 1 flaske cognac bør nok holde. De samme med 15 flasker vin og 3 kasser øl. Blir jo tross alt 3 flasker per person, om hvis det er 15 stk. som drikker vin også så bør det rekke til baren på kvelden også :)

Skal i bryllup 1. juli hvor de skal ha buffet. Skal få liste over hvor mye alkohol som går, og kan jo rapportere til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 flaske baileys og 1 flaske cognac bør nok holde. De samme med 15 flasker vin og 3 kasser øl. Blir jo tross alt 3 flasker per person, om hvis det er 15 stk. som drikker vin også så bør det rekke til baren på kvelden også :)

Skal i bryllup 1. juli hvor de skal ha buffet. Skal få liste over hvor mye alkohol som går, og kan jo rapportere til deg også  ;)

ja takk, til rapport!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det noen dager for mye siden jeg har vært her... skjer så mye om dagene!

Hmm... kjenner jeg er stressa, så vet ikke helt hva jeg skal skrive :forvirret:

vel, i morgen har jeg bursdag og jeg har fått penger av pappa til brudesko. Har holdt av noen sko i to forskjellige butikker, så i morgen skal jeg bestemme meg for hvem jeg vil ha. (hvis jeg ikke deponerer på et par stykker da :) )

I helgen blir det nok en del shopping. Håper ihvertfall på å få kjøpt undertøy, resten av pynten, gjestebok og noen flere småting.

Også venter jeg fortsatt på det supermedlemskapet mitt da.... jeg betalte det den 19. mai. Tar det virkelig så lang tid??

Kommer tilbake med mer til helgen, når hodet har fått sjansen til å roe seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::smilyblomst:

Bursdagshilsen på forhånd!!!! Vet ikke om jeg rekker innom KG i mårra :tristbla:

Håper du får en aldeles strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk innom allikevel - så da blir det en bursdags :klem: idag også.

Håper du har og fortsatt får en strålende dag :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...