Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

Har jeg fått det til nå tro??!? :-D

Så klarte jeg altså dette jeg også. Nå er det vel bare å sette i gang med å skrive! :)

Om oss....

Jeg er 27 år og min kjære er 30. Vi gifter oss den 26. august 2006 hos byfogden i Bergen.

Ting har gått ganske så fort med oss, vi har bare vært sammen i 13 måneder, forlovet i 7 mnd og samboere i hele 3 måneder :) Jeg er fra Oslo og min kjære er her fra Bergen. Det blir et lite bryllup med 25 gjester til middag og ca.10 ekstra til kaffe og kaker.

Planleggingen....

Føler jeg har ganske god kontroll på planleggingen... og håper noen her inne kan hjelpe meg så jeg får lagt ut litt bilder av ting og tang etterhvert.

* Kjolen er bestilt og den ble selvfølgelig dyrere enn beregnet :) Er ca. 1 mnd igjen til den kommer og jeg er så spent på å få prøvd den. Den jeg prøvde i butikken var en størrelse for liten, men følte meg som en prinsesse selv om knytingen bak spriket litt ut :)

* Til middag skal vi ha koldtbord.

* Invitasjonene er i boks, det samme med festlokale, frisør/sminke, hotell, ringer, bryllupskake, brudebukett og fotograf.

Det jeg har bekymret meg mest for er pynting av lokalet og middagsbordet. Men i går var vi i lokalet og prøvepyntet litt med det jeg har kjøpt inn... og det ble SÅ FINT!!! Så i natt sov jeg bedre enn på lenge lenge :-D

Nå har jeg vel skrevet nok for i dag, men kommer nok snart tllbake med mye mer!

Endret av milla27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjo hoo!! Dette var fine greier... jeg er virkelig et data talent :ler: Nå får jeg se om jeg klarer å skrive noe fornuftig i denne dagboka mi da. Og takk for hyggelige meldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, og gratulerer med bryllupsdagbok!

Når det gjelder bilder, er det to løsninger her inne. Det ene er å bli supermedlem, da kan du legge bilder i innleggene dine. (Og ha sånn ticker nederst.)

Eller så kan du bruke galleriet. (Det finner du inder den øverste reklamen på alle KG-sider.)

Det er eget bryllupsgalleri, og det er åpent for alle å legge ut bilder. (Du kan linke til galleriet i innlegg på samme måte som du linker til andre nettsider.)

Du får prøve deg frem og se litt hvordan ting er. Vi har alle vært nybegynnerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke skjedd så mye nytt... var i byen en tur i går, for å kjøpe inn resten av bordpynten. Men med vond hals, feber og ingen hjelp av ibux, bar det rett hjem igjen i en taxi uten å ha fått kjøpt en ting! :sur:

Tenkte jeg nå skulle få ordnet, så jeg blir supermedlem (eller hva det kalles) :) Også har jeg lyst til å få lagt inn noen bilder av bryllupstingene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper formen er bra igjen :klem:

Ser vi skal gift oss samme dag :) Så gøy!!! Skal følge med på planlegginga di. Kan jo hende jeg kan stjele ett par gode tips etterhvet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper formen er bra igjen :klem:

Ser vi skal gift oss samme dag :) Så gøy!!! Skal følge med på planlegginga di. Kan jo hende jeg kan stjele ett par gode tips etterhvet også ;)

Hei!

Så vi gifter oss samme dag ja... det var artig! :) Da må jeg nesten titte litt hos deg også, for å se hvor langt du har kommet, he he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok og det forestående bryllupet!!

Gleder meg til å se bildene av bryllups-stæsjet deres!

Er du frisk igjen nå, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var endelig all feberen ute av kroppen og jeg er klar for litt oppdatering! Til jeg finner ut av hvordan jeg kan legge inn bilder av mine bryllupsting, så kan jeg jo skrive litt om de så lenge :)

Brudekjolen min er en Maggie Sottero, Lisha. (så da kan vel de som vil og gidder, sikker finne bilde av den på nettet) :smile:

Smykke og tiara skal jeg bestille hos ariela i dag. Det er utrolig fint!! Kan maile det, hvis noen vil se...

Invitasjonene skal vi hente i Oslo neste helg, de er kjøpt hos bryllupsbutikken.no. De heter Hjerte og Rose, ordentlig søte syntes jeg :)

Koldtbord: Jeg snakket med catering firmaet i forrige uke, så nå er den endelige menyen klar. Vi skal ha:

Røkelaks, reker, svinestek, roastbiff, skinke, morrpølse, spekeskinke, waldorfsalat, frisk salat, italiensk salat, potetsalat, tomatsild, sursild, karbonadesmørbrød, grillet kylling, kyllingsalat, rekesalat, eggerøre og selvfølgelig flere typer brød, smør og dressinger. Til dessert har vi bare valgt is med varme bjørnebær og fruktsalat. Kan hende vi velger en dessert til, men vet ikke helt hva.

Bryllupskaken var det min kjære som fikk bestemme. Og han har valgt en veldig fin kake. Håper som sagt at jeg får lagt inn bilder av alt etterhvert :)

Må også bare få juble litt her inne nå og være litt stolt... var på vekten på tirsdag og nå er 18 kilo borte!!! :hoppe: målet er fortsatt 10 kilo til, men om 5 kilo vet jeg ihvertfall at brudekjolen passer, he he. Og det burde jo gå bra på nesten 4 måneder :) Og da er jeg lettere enn jeg noen gang kan huske at jeg har vært, ungdomsskolen kanskje??

Nå må jeg ut å handle litt, mer kommer senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok og det forestående bryllupet!!

Gleder meg til å se bildene av bryllups-stæsjet deres!

Er du frisk igjen nå, forresten?

Hei!

Takk for det :) Ja, nå begynner formen å bli bra. Feberen er borte ihvertfall, men litt slapp og svimmel er jeg ennå, he he!

Gleder meg til å få lagt inn bilder av all brullyps-stæsjet jeg også, hvis jeg bare hadde skjønt hvordan jeg gjorde det!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært som har gått ned så mange kiloer :klappe:

Du må bare vente på at du får godkjenning av supermedlemskapet. Det kan ta litt tid som jeg vet... Da kan du legge inn bilder i en link som heter behandle vedlegg tror jeg :sjenert: (Heter iallefall det på andre forum jeg kan legge inn bilder.)

Må du ha en aller tiders helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du har vært :) Imponert over vektnedgangen må jeg si!!! For min del utsettes og utsettes det, men har faktisk vært ganske flink den siste uka. Ikke lenge igjen, så jeg må vel sette inn støtet snart....

Ble jo sulten av å lese lista over det som skulle serveres i bryllupet. Is og bjørnebær er forøvrig en favoritt hos flere :Nikke: Står dessverre ikke på lista hos våre "matlagere".

Kan du ikke legge ut linken til smykkene dine da? Vurderer også å kjøpe fra Ariela smykker , men likte ikke helt øredobbene. Tåler egentlig ikke å ha noe i ørene heller, men lider gjerne for skjønnheten på bryllupsdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært som har gått ned så mange kiloer :klappe:

Du må bare vente på at du får godkjenning av supermedlemskapet. Det kan ta litt tid som jeg vet... Da kan du legge inn bilder i en link som heter behandle vedlegg tror jeg :sjenert: (Heter iallefall det på andre forum jeg kan legge inn bilder.)

Må du ha en aller tiders helg :)

Ja, jeg er ganske så stolt av de kiloene :) Takker nok en gang for hjelp fra deg, he he.

Ha en riktig fin helg du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært  :) Imponert over vektnedgangen må jeg si!!! For min del utsettes og utsettes det, men har faktisk vært ganske flink den siste uka. Ikke lenge igjen, så jeg må vel sette inn støtet snart....

Ble jo sulten av å lese lista over det som skulle serveres i bryllupet. Is og bjørnebær er forøvrig en favoritt hos flere :Nikke: Står dessverre ikke på lista hos våre "matlagere".

Kan du ikke legge ut linken til smykkene dine da? Vurderer også å kjøpe fra Ariela smykker , men likte ikke helt øredobbene. Tåler egentlig ikke å ha noe i ørene heller, men lider gjerne for skjønnheten på bryllupsdagen  ;)

Skal si deg jeg får mye vann i munnen av å se på den koldtbord listen også... lite av slik mat om dagen. Gleder meg til å dytte innpå mat på bryllupsdagen! :ler:

Nå har jeg prøvd to ganger å legge ut link til smykket og tiaraen, men jeg får det ikke til... får feilmelding og blir logget ut. Må man være supermedlem for å få gjort det også kanskje?? :icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si deg jeg får mye vann i munnen av å se på den koldtbord listen også... lite av slik mat om dagen. Gleder meg til å dytte innpå mat på bryllupsdagen!  :ler:

Nå har jeg prøvd to ganger å legge ut link til smykket og tiaraen, men jeg får det ikke til... får feilmelding og blir logget ut. Må man være supermedlem for å få gjort det også kanskje??  :icon_neutral:

Skal ikke trenge å være supermedl. for å legge ut link. Tror jeg da?!? Får ikke lov å legge i ticker, eller hva nå det kalles, og legge ut bilder uten å være medl.

Gleder meg også til å dytte innpå med hva det måtte være i bryllupet og på bryllupsreisen. Er ikke akkurat den som er mest utholdende på slankefronten, men har nå satt meg et mål om -5 i løpet av sommern. Men så skal man jo liksom kose seg litt med grillmat, masse is, utepils etc også da. Særlig nå når sola skinner. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...