Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Så fine smykker, bordpynt +++ :klem: Hvor har du fått tak i blomstene til kakebordet? Har lett etter noe liknende lenge.... Fikk tips om at de hadde det på Nille, men nei....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så fine smykker, bordpynt +++  :klem: Hvor har du fått tak i blomstene til kakebordet? Har lett etter noe liknende lenge.... Fikk tips om at de hadde det på Nille, men nei....

Takk for det :) Jeg kjøpte de på norli for en måned eller to siden. Tenkte jeg skulle kjøpe en pakke til for sikkerhets skyld forrige helg, men da hadde de ikke flere igjen i den butikken :( Men det finnes jo flere butikker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)  Jeg kjøpte de på norli for en måned eller to siden. Tenkte jeg skulle kjøpe en pakke til for sikkerhets skyld forrige helg, men da hadde de ikke flere igjen i den butikken :(  Men det finnes jo flere butikker... :)

Får ta meg en traske-runde i butikkene her i Oslo når jeg har ferie :) Ellers så skal jeg jo ha 5 "late" dager i Køben mens mannen er på jobb. Burde jo ha god tid til litt shopping da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi fått svar fra de fleste gjestene... bare 1 som ikke har svart. Han er usikker på grunn av jobb, men får svar til uken. Bare ja-svar har vi fått og det er koselig! :)

Ellers har jeg ikke fått gjort så mye når det gjelder bryllupet, men hjernen surrer og grubler for harde livet! Har bestilt undertøy fra ellos da (og et par gel-oil puter) :ler: Blir spennende å prøve det!

Bare tolv dager igjen til jeg skal prøve kjolen min nå... åhh, er så spent!! Lillesøster kommer neste uke, for å være med meg til brudesalongen.

Også har jeg fått ordnet et bilde av brudebuketten min... det skal være noen sølvtråder og noen flotte rosa roser i den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var en lekker brudebukett milla :Nikke:

Er det riktig farge på bildet, eller skal du ha den i andre farger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :klem::)

Det blir i de fargene det er på bildet ja, pluss det jeg nevnte i innlegget mitt. Blir spennende! Litt skummelt, når man bare får sett bilde av noe og må forestille seg resten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt ja.. Syns det var skummelt dagen føre da jeg pyntet bordet, og tenkte på alt som skulle klaffe dagen etterpå... Så jeg tror nok at de fleste har den følelsen milla :Nikke: Men det går som oftest kjempebra, og man blir megafornøyd med alt, inkl buketten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelig bukett!! Enig i at det er litt skummelt det der! Hva om man henter den på dagen og så svarer den ikke til forventningene!!! Men jeg mistenker at man kommer til å være så lykkelig den dagen at det spiller liten rolle om det er verdens nydeligste bukett eller om det er en tistel! :ler:

STOR :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boogie og afr0dite: takk for optimistiske ord :klem:

he he, dere har vel rett... skal nok ganske mye til for at den dagen blir ødelagt :)

I dag har vi vært på ikea og fått kjøpt resten av småtingene til bryllupet. (som skulle kjøpes der ihvertfall) Nå er det ikke mye pynte dill og dall igjen å kjøpe, deilig! :)

Også har vi fått kjøpt gifteringer :hoppe::hoppe::hoppe: !! Prøver å legge ut et bilde av de her, men må vel legge de i albumet også for at dere skal få sett de :)

Bare en uke igjen til lillesøster kommer på besøk, gleder meg så masse til å se henne igjen :hoppe: Er så glad for at hun skal være med meg på kjoleprøvingen!

I dag har jeg virkelig hatt en flott dag! Jeg føler meg som den mest heldige og lykkelige jenta på jord! :hjerter::hoppe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine ringer!!!!!! :klappe: Er det diamanter hele veien rundt?!?!

Har dere bestemt dere for hva dere skal gravere inni?

:klem::kose:

Gleder meg til å høre om kjoleprøving!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi syntes de ringene er kjempe flotte! He he, nei det er ikke diamanter rundt hele, men det ser virkelig slik ut ja. Er visst bare slipt slik :)

Inni ringene skal det stå mitt navn :hjerte: hans navn og dato. Skal hente de om en uke, kommer til å se på de hver dag jeg, når vi har fått de :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei:)

Sniker meg inn her jeg, midt i dagboka liksom ...

Veldig fin kjole og lekre ringer dere har! Gleder meg til jeg kommer så langt i planleggingen jeg- men det er så mye å gjøre!

Lykke til med kjoleprøving og alt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Sniker meg inn her jeg, midt i dagboka liksom ...

Veldig fin kjole og lekre ringer dere har! Gleder meg til jeg kommer så langt i planleggingen jeg- men det er så mye å gjøre!

Lykke til med kjoleprøving og alt annet :)

Så koselig at du tok deg en tur innom her :) ja, kjolen og ringene er ganske så fine om jeg får si det selv også ;)

Bare å glede deg... er mye å gjøre ja, men det meste er bare kos selv om man blir litt stresset også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...