Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselige bursdagshilsener.... dessverre ble ikke dagen så bra. Værste bursdagen jeg har hatt! Min kjære fikk brev fra jobben i går og etter det vi forstår ut av det, så virker det som at han får sparken! :tristbla: Er to ting som irriterer meg veldig. Det første er at de sender brevet på en FREDAG og ødelegger hele helgen. (Møte skal være på mandag, men de kunne vel ha gjort så han fikk det på mandag og heller hatt møte på tirsdag!) Det andre er at avdelingen hans hadde et møte for en stund siden om at det var lite jobb og det var sjanser for at to måtte gå. De satt med to konvolutter og alle visste hvem den ene var til, men ikke den andre. Den ene personen det gjaldt har da fått være klar over situasjonen sin hele veien og fått info, vært på møte alene og fått beskjed om at han ikke har noen jobb etter ferien sin. Så hvis den andre personen da er min kjære, kan man virkelig snakke om forskjellsbehandling!! Håper jo selvfølgelig av hele mitt hjerte at det ikke er min kjære, men det ser ikke lyst ut. For de er bare syv personer på den avdelingen og han har ringt noen av de andre og ingen av de har fått noe brev... Nei, vi får bare krysse fingrene å håpe på det beste.

I dag har vi klart å ha en ganske fin dag... vi har vært i byen og handlet inn ganske mye til bryllupet :) Kubbelys, mansjetter til kubbelysene, serviettringer, litt annen pynt, kurver til å ha på toalettene i lokale og brudesko.

Også har vi handlet inn litt grillmat og snop, så i kveld skal vi dynke forhånds sorgene i fett og kliss!! :ler:

Min lillesøster driver og planlegger utdrikningslaget mitt om dagen, mye latter og ekkel knising når hun nevner det, hmmm!! :) Skal ikke ha det før i august, litt vanskelig å få det til siden vi begge må komme oss til oslo fra hver vår by. Så det blir andre helgen i august, begynner å bli litt nervøs jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: Uff, så kjipt med sånne beskjeder! Får håpe det ikke er mannen din, og at ting ordner seg :klem:

Kose deg med grillmat og snop nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Sånne beskjeder må være fryktelige å få! Og snakk om å leve i uvisshet da! Synes de kunne vært like åpne mot begge som antagelig må gå, slik forskjellsbehandling er jo forferdelig!

Kos dere masse i kveld! Min kjære er på jobb, men vi skal kose oss glugg ihjel når han kommer hjem :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært lang... men den endte godt!! Min kjære fikk ikke sparken, vi er så glade!! :hoppe: Det var ikke langt unna, men på grunn av noen forandringer i siste liten ordnet det seg. Utrolig lettet nå ja, så nå blir det full fokus på bryllup igjen :)

Holder nå på med å brenne noen cdér med sanger, blir ganske mye forskjellig musikk gitt :ler: Har også vært og kikket litt etter gjestebok, men finner ingen jeg liker ordentlig godt. Noen som har forslag?

Også til slutt... er det noen som vet hvor/hvordan jeg kan kontakte noen som har med det supermedlemskapet å gjøre? Nå har jeg ventet LENGE syntes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært lang... men den endte godt!! Min kjære fikk ikke sparken, vi er så glade!!  :hoppe:  Det var ikke langt unna, men på grunn av noen forandringer i siste liten ordnet det seg. Utrolig lettet nå ja, så nå blir det full fokus på bryllup igjen :)

Åh, så bra :klem: Deilig å slippe slike bekymringer uansett når!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ventet ikke så lenge på mitt! Synes du skal sende en mail til noe av sjefene her! Vet ikke helt hvordan, kanskje gå inn på ris og ros- innleggene? Er de ikke innom der ganske ofte?

Uff, så ekkelt med det brevet!! Var veldig godt å høre at det gikk bra! Men enig med deg, drittal ting å ødelegge helgen! Men så gikk det bra da! *phu*

Min søster planlegger også UL, men jeg får ikke høre NOEN ting, ikke litt latter en gang!! Men hun kjenner meg jo veldig godt da, så tror ikke det blir noe jeg ikke vil! Blir veldig moro å få høre om ditt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært og kikket litt etter gjestebok, men finner ingen jeg liker ordentlig godt. Noen som har forslag?

Vi har tenkt å ha gjesteboka som en del av scrapbooken som jeg holder (litt) på å lage til bryllupet.

Vi lager den ganske klar, med noen bilder av oss som små foran, og så legger vi inn blanke sider som gjestene blir bedt om å skrive navnet sitt på. (Og en liten hilsen hvis de vil.)

Har vært i bryllup der alle unngikk gjesteboka, så jeg vil ikke tvinge folk til å skrive noen hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Så deilig at det ordnet seg med jobben da! :hoppe:

Vår gjestebok er i brun, resirkulert papp som omslag, og arkene inni er svarte. Skal legge enten en sølvpenn eller en gullpenn sammen med boken.

Så blir det tatt polaroid-bilder av hver gjest og klistret inn på en og en side, med plass for de å skrive noen ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først startet det med trist lesing..... men så kom jeg lengre ned på siden, og da blir jo alt så mye bedre :hoppe:

Så deilig at det ordnet seg med kjærsten din...Dere får feire bursdagen din på nytt nå da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: miss77, sensommerbruden, becomingbride, afrodite og maibrud :klem: Takk for koselige og hjelpende meldinger :)

Ja, da fikk jeg endelig mitt supermedlemskap jeg også, det var jo strengt tatt på tide... hjalp å sende en melding gitt :ler:

Da får jeg se om jeg klarer å få lagt inn litt bilder av ting og tang senere i dag. Men nå må jeg løpe på jobb, godt det er fredag og snart helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg prøvd å lage et album med litt bilder... tar det litt tid før de kommer blandt de andre albumene? Kan jeg legge en link til den, sånn som jeg har til dagboken min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WOW! SÅ mye fint!!! SÅ flink du er!! :-D

:klem:

Hmm... hvor får du sett bildene hen?? Får ikke jeg sett de selv, eller? :klø: :)

Men takk for komplimentene, det var koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hvor får du sett bildene hen?? Får ikke jeg sett de selv, eller?  :klø:  :)

Men takk for komplimentene, det var koselig  :)

Ehh... he he! Jeg fant det visst alikevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg altså klart å lage album jeg også, ikke værst må jeg si :-D Også klarte jeg å få en avatar til slutt også. Det er vår søte lille baby´s... :) Fikk hun fra dyrebeskyttelsen, stakkars liten ble funnet i en lukket plastpose. Hun er den søteste og mest kosete katten som finnes og hun heter Sunniva nå :)

Endret av milla27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Fant ikke albumet ditt, jeg :sjenert:

Det varmer å høre om flere som har omtanke for katter.. Vi har selv to omplasserte puser, og jeg er selv styreleder i støtteforeningen til krisesenteret hvor vi fikk de fra.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...