Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ops, jeg glemte å ønske deg lykke til ... men får gratulere deg istedet da:

Gratulerer med dagen!!!! :hoppe::bryllup:

Håper dere har en utrolig flott dag (noe jeg er sikker på at dere har ;) )

Ikke slit dere heeelt ut før bryllupsnatta da :sjarmor:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! :klem:

Nå har jeg blitt kone og jeg har fått den beste mannen i verden :hjerter_rundt: Dagen ble helt fantastisk, finnes ikke en dag som kan måle seg med denne. Ååhh, får tårer i øynene bare av tanken :grine::)

Klarer ikke å skrive så mye mer nå, vil bare kose med MANNEN MIN!!! :hoppe::hjerter_rundt::hoppe:

Satser på et referat i morgen... men skal legge inn de to bildene som ble tatt med kameraet til mannen min :sjarmor: Det er de eneste bildene vi har foreløpig :)

post-10552-1156718648_thumb.jpg

post-10552-1156718708_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååå :grine: så fine dere var!!!!!!!!

utrolig flott kjole, blomster og tiara!!!!!!!

Godt å lese at dere har hatt en fantastisk dag :)

gratulerer som

:bryllup:

:klem:

gleder meg til å høre resten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den store dagen!!! Kunne ønske det var meg, men jeg må nok vente litt!!

Dere var fantastisk fine!! :hjertesmil::hjertesmil::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så pene dere var! Alt så så fint ut, kjolen, dere, alt! Dere så veldig lykkelige og rørt ut ;)

Gratulerer som nygifte!! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::grine: ååhh... dere er så gode og søte! :grine::klem: Tusen takk for alle fine ord!

Tenkte jeg skulle prøve meg på et referat nå... så straks tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen begynte med å stå opp klokken 08.00. Kroppen var mye roligere enn jeg hadde trodd den skulle være. Mannen min sov hos moren sin, så jeg savnet han litt. Jeg ordnet meg og pakket ned alt som skulle være med til frisøren+ en bag til å ha med på hotellet.

Klokken 09.30 kom Stian (kompis av min kjære) og kjørte lillesøster og meg til frisøren. Da begynte det å kile litt i magen og pusten ble litt tyngre :) Vi fikk brus, frukt og godis hos frisøren, mens hun fikset håret mitt. Men jeg klarte kun å svelge EN drue :ler:

Det virket som vi hadde veldig god tid, men plutselig var klokken 12.50 og Stian kom for å hente oss igjen. Frisøren var fortsatt ikke ferdig med å krølle håret og siste finpussen på make-upén måtte på. DA BEGYNTE JEG Å BLI STRESSET! Klokken 13.00 ble vi endelig ferdig og jeg plundret meg inn i bilen med all stasen. Og på en lørdag formiddag i byen, er det selvfølgelig litt kø og masse røde lys! Kjente at jeg hadde lyst til å hoppe ut av bilen og løpe resten av veien :legrine:

Når vi kom frem til byfogden var klokken bare 13.05. Det første jeg så når jeg kom ut av bilen, var min kommende mann. Han var så nyyydelig og kjekk!! :hjerter_rundt: og da kom selvfølgelig tårene hos oss begge :grine: Mannen min gråt faktisk mer enn meg den dagen og det skal litt til :ler:

Vi gikk sammen mot familie og venner, som ventet utenfor byfogden. Da ble det selvfølgelig enda flere tårer :)

Vielsen gikk fort, men var veldig høytidelig og rørende... selv om jeg ikke husker så veldig mye av hva som ble sagt. Men det har vi jo på video ;) Etter vielsen ble det mange klemmer og gratulasjoner+ noen bilder, før vi måtte kjøre videre til fotografen. Er veldig spent på hvordan de bildene ble!

Så kjørte vi til lokalet, hvor vi fikk servert velkomstdrink og frukt. Etterpå gikk vi & familiene våre ned i en hage vi hadde fått låne, og tok diverse bilder. Når vi kom opp i lokalet igjen, tok vi oss en runde rundt gavebordet. Vi fikk så mye fint og mye mer enn forventet. Da ble det noen tårer på oss da også :ler:

Så var det tid for middag... det ble en del sanger og noen taler, mange tårer og mye latter. Vi måtte opp på stolene å kysse en gang under middagen og det var bare gøy! Men er glad det ikke ble flere ganger :) (mat var det forresten MER enn nok av!)

Rett etter middagen kom kaffegjestene. Middagen tok selvfølgelig litt lenger tid enn vi hadde regnet med. Alle fortsatte å skravle, drikke og kose seg. (nok alkohol hadde vi også :sjarmor: )

Et par timer senere ble det klart for brudevalsen... vi danset til John Denver´s "Annie´s song" og vi klarte det veldig bra om jeg får si det selv :) Så danset jeg med pappa og min mann med sin mor. Og flere av gjestene kom ut på gulvet og danset.

Etter noen sanger på dansegulvet, var det på tide å skjære opp bryllupskaken. Vi matet hverandre... men den første biten smakte ikke så godt, etter diverse glass med alkohol :legrine: Vi delte kakestykket ganske bra, jeg fikk marsipanen og han fikk kaken.

Resten av kvelden koste vi oss ubeskrivelig mye. Vi hadde planer om å forlate festen ved tolv-tiden. Men vi var heller nesten de siste som dro ved halv to-tiden. Skulle ønske bryllupet kunne vart i tre-fire dager! Ååhh, det var en helt fantastisk dag!! :grine::hjerter_rundt:

Når vi kom på hotellet stod det blomster, champagne og et deilig fruktfat der til oss. Vi skålet, spiste litt frukt og mannen min hjalp meg av med brudekjolen..................... :sjarmor:

Neste morgen brå våknet jeg av en sinnssyk krampe i leggen! (først i går at leggen føltes bra igjen :ler: ) Ikke den beste måten å våkne på, etter en dag med så mange begivenheter og litt for mye alkohol. Min søte, gode og snille mann hentet en kald fanta og noen druer til meg. (som jeg gryntet om han kunne gjøre) Gryntet et takk og sovnet igjen :legrine:

Når vi våknet et par timer senere var formen bra og vi hadde en fantastisk deilig morgen ;) Etterhvert ringte vi ned i resepsjonen og fikk servert en super frokost!

Det går ikke ann å beskrive hvor herlig dagen vår var. Men det tror jeg alle tidligere bruder vet/skjønner og alle kommende bruder finner ut av! Er ikke en eneste ting jeg ville ha forandret på ved den dagen. ALT VAR PERFEKT!!!

Både mannen min og jeg får stadig tårer i øynene, når vi får inn noen bilder og snakker om dagen :)

I kveld reiser vi på en mini bryllupsreise... skal tilbringe helgen i Gøteborg og noen dager til uken i Oslo.

Nå skal jeg prøve å få laget et bryllupsalbum med noen av bildene jeg har fått inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPS!! Nå har jeg lagt inn noen bilder i albumet, men de ble gedigne store!! Noen som vet hvordan jeg kan gjøre de litt mindre??? :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så koselig dag dere hadde da! Utrolig koselig å lese om dagen din, det hørtes ut som dere storkoste dere! Nå kan jeg ikke vente til min dag!! :hoppe:

Enig med deg: tåpelige regel om begrensninger på smileys!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...