Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ENDELIG!!! Det var på tide... tusen takk for hjelpen til alle som har prøvd å hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :smilyblomst:

Måtte innom dagboken din for å se litt.. Nyyydelig kjole du skal ha!

Blir sikkert knallfint med det smykket og tiaraen til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulere med dagbok :)

Kjempe fint smykkesett og tiara,passer jo kjempe fint i lag :)

Å kjolen var jo også kjempe fin.

Du blir sikkert en fiiiiiiin brud :sjarmor:

Gratulere med alle kiloene du har gått ned :klappe:

Ha en strålendes dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18kg??? Utrolig bra!!! :klappe:

Hvor lang tid har du brukt på det da? Så flink skal jeg også bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18kg??? Utrolig bra!!!  :klappe:

Hvor lang tid har du brukt på det da? Så flink skal jeg også bli!!

Har brukt ca. 9 måneder på det... har vært utrolig flink må jeg si ja. Veldig stolt! :)

Men nå går det tregt om dagen, vanskelig med de siste 5 kiloene gitt. Men jeg skal klare det! Når jeg har klart det så klarer du det også, for viljestyrken og tålmodigheten min er ikke den beste. Men man blir jo selvfølgelig mer og mer motivert når vekten går nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for 18 kilo! wow...

er skikkelig i slankemodus akkurat nå.. men snart skifter nok fokus tilbake på bryllup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide å oppdatere litt her inne...

I går var det nesten så tårene kom, fikk nemlig smykkesettet og tiaraen som jeg hadde bestilt. De var utrolig nok ennå flottere i virkeligheten enn på bildet, jeg er så glad!!! :)

I helgen var min kjære og jeg i Oslo for å besøke min familie. Da hentet vi også inbydelsene våre, kjøpte flotte gaveposer som vi skal ha lovehearts i, og vi fikk kjøpt så og si resten av pynten vi skal ha til middagsbordet, kakebordene og til lokalet. Dette blir bra! :)

Kampen mot kiloene fortsetter også... ingen forskjell på vekta, vet jo at jeg må være flinkere enn jeg har vært denne uken. Så fra mandag av igjen blir det mye frukt, grønt og svetting! :ler:

Men nå er det på tide å pynte seg litt og komme seg til byen å feire 17-mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at smykkene var flotte :) Har fortsatt ikke fått bestemt meg helt for tiara og kjede, men har endt opp med å kjøpe noen enkle øredobber.

Flere som hadde litt stopp i vektnedgangen denne uka gitt. Var altfor godt med mat, drikke og is på 17. mai.....

Skal dere bruke gaveposen som bordkort også, eller bare som en liten hilsen til gjestene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, tror det er noe spesielt med oss tvillingbruder... skulle akuratt til å gå inn på din bryllupsdagbok en tur. Men får vel svare deg her først :)

Huff ja, det er ikke bra med slike feire dager... altfor mye godt som frister :) Så du holder på å gå ned du også, eller?

Vi skal bruke gaveposene bare som en liten hilsen. Har kjøpt "klyper" til å ha bordkortene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten nyhet til ... snakket med brudesalongen i går og fikk beskjed om at kjolen min kommer i slutten av juni. Så den 7.juli skal jeg dit å prøve den. Åhh, blir så spennende!! :) Og det gjør jo motivasjonen mot kiloene ennå litt lettere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: 7 juli :hoppe:

Så fint at smykkene var penere enn på bildet :Nikke:

Så kjekt å få handlet inn så mye til bryllupet!! Når skal invitasjonene sendes ut??

Ha en riktig fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra, nå er jeg så glad!! :)

I dag lå prøvingsattesten i postkassen... så nå kan vi endelig få avtalt tid for vielsen hos byfogden. Og da får jeg også begynt å skrive inbydelsene. Min kjære skal dra til byfogden på fredag for å ordne det og for å høre hvor mange gjester man kan ha med inn til vielsen. Så nå håper jeg at jeg får sendt ut inbydelsene i løpet av neste uke.

He he, må le litt av meg selv... jeg var så glad for at attesten hadde kommet, så min kjære sa til meg at han trodde jeg kom med en konvolutt fra norsk tipping :ler:

Nå holder jeg på å skrive navn og adresser på konvoluttene til inbydelsene... gjør det på data´n og det blir ganske så fint :)

Skal bli deilig med en fridag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla!

Takk for besøk i bryllupsdagboka mi. Godt med et "spark i baken" så jeg kanskje får litt fart over planlegginga igjen ;)

Går bra med deg da?

Skjønner veldig godt at du var glad for å få post idag jeg!!! Sjøl kjenner jeg at jeg blir litt småstressa over at andre skal ha "kontrollen" over ting. "Tenk om vi ikke får prøvepapirene, hva om kommunen avslår søknad om ambulerende sjenkebevilling, hva om forloveren min får migreneanfall på dagen, hva om...." Tror du jeg kommer til å bli sprø når det nærmer seg eller :ler: Nei, ting ordner seg vel.

Nå er det bare 3 mnd og 2 dager igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy post dere fikk idag a Milla :hoppe:

Hvor mange skal dere be, og når er svarfristen??

Ha en riktig god fridag imorgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...