Gå til innhold

Min bryllupsdagbok 26.08.06!


milla27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halloen :klem:

Så flotte ringer og bukett!!! Alt i rute?

Hei og god morgen!

Vet ikke helt om jeg er i rute, men ting begynner å komme i orden ihvertfall :) Ja, ringer og bukett ser veldig fine ut. Ringene vet jeg jo at er fine i virkeligheten også. Får håpe det samme med brudebuketten! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust og pes! Denne uken har vært hektisk, det positive med det er jo at uken har gått fort ihvertfall :)

På tirsdag fikk jeg undertøyet mitt fra ellos... bhén satt som et skudd og ennå bedre ble det av å dytte noen geleputer nedi også :ler:

I går kom endelig lillesøster, det var så godt å se henne igjen :hoppe:

Tror vi har funnet fotograf nå, skal innom de i dag etter jobb for å se litt bilder og album.

I dag skal min kjære hente ringene :hoppe::hoppe: og i morgen er det endelig kjoleprøving!! :hoppe::hoppe: må huske å kjøpe noen strømper i dag, som jeg skal ha med i morgen.

Neste uke skal jeg ha en uke ferie, det blir deilig!! På mandag skal jeg prøve spray-tan, for å se hvordan det blir på kroppen min. Tirsdag skal vi i lokalet å pynte, sette opp border, dekke på og hele pakka for å se hvordan det blir og for å se om det er noe som mangler. Onsdag blir det en tur til tannlegen, skrekk og gru!! :) Torsdag er det prøvetime hos frisør :hoppe::hoppe: Og fredag blir det bare å slappe av og kose seg :hoppe::hoppe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å hoppe litt for over 100 innlegg... :hoppe::hoppe: :-D :hoppe: også må jeg :hoppe::hoppe: litt for at jeg er så utrolig forelsket og lykkelig :hoppe::hjerter::hjerter_rundt::hjerte::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust og pes! Denne uken har vært hektisk, det positive med det er jo at uken har gått fort ihvertfall :)

På tirsdag fikk jeg undertøyet mitt fra ellos... bhén satt som et skudd og ennå bedre ble det av å dytte noen geleputer nedi også :ler:

I går kom endelig lillesøster, det var så godt å se henne igjen :hoppe:

Tror vi har funnet fotograf nå, skal innom de i dag etter jobb for å se litt bilder og album.

I dag skal min kjære hente ringene :hoppe:  :hoppe:  og i morgen er det endelig kjoleprøving!! :hoppe:  :hoppe: må huske å kjøpe noen strømper i dag, som jeg skal ha med i morgen.

Neste uke skal jeg ha en uke ferie, det blir deilig!! På mandag skal jeg prøve spray-tan, for å se hvordan det blir på kroppen min. Tirsdag skal vi i lokalet å pynte, sette opp border, dekke på og hele pakka for å se hvordan det blir og for å se om det er noe som mangler. Onsdag blir det en tur til tannlegen, skrekk og gru!! :) Torsdag er det prøvetime hos frisør :hoppe:  :hoppe: Og fredag blir det bare å slappe av og kose seg :hoppe:  :hoppe:  :)

Oi, dæven for et opplegg. Enda mere på programmet enn meg du jo :)

Husk å ta bilder du da, jeg glemte jo selvsagt :sur:

Har fått tilbakemeld på alkohold og blandevannsforbruk fra helgas bryllup. Har lagt det inn i dagboka mi, men skriver det her også jeg:

Var ca. 50 gjester og tror de fleste (minus 3 gravide, muligens én sjåfør og 4 barn) drakk. Vet ikke sikkert om barna var regnet med i antallet heller.

Det som gikk var følgende:

30 flasker vin (litersflasker og kartongvin)

1 liter baileys

1/2 fl Tia Maria

2 fl gin

6 fl vodka

3 fl whiskey (Jameson til irish alt sammen tror jeg)

6 fl cognac

ca. 4 kasser øl

12 x 1/2 fl tonic

5 x 1/2 fl russian

3 x 1 1/2 l lemon

5 x 1 1/2 l sprite

8 x 1 1/2 l cola

2 x 1 1/2 l solo

2 x 1 1/2 l appelsinjuice

3 x 1 1/2 l grapesoda

3 l sour mix.

De hadde også grenadine, men tror ikke det gikk noe av dette.

Det er heller ikke tatt med alkoholfri drikke til maten. Ble servert i glassflasker. Jeg er også litt usikker på om de hadde litersflasker med alkohol, men vet at i hvertfall cognacen var i ordinære 0,7-flasker.

Vet heller ikke om dette inkluderer det arsenalet vi fikk med på nachspiel, men alt dette får jeg sjekket ut nærmere når brudeparet kommer hjem fra bryllupsreise.

:hoppe: For at du er så forelsket og lykkelig :hoppe:

1 måned, 2 uker og 6 dager igjen :bryllup: Og som jeg gleder meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å nærme seg nå! ;)

Høres kjempespennende ut med kjoleprøving, spray-tan og alt det der- gleder meg til jeg kommer så langt! :hoppe:

Gratulerer med 100 innlegg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss77: takker så mye for alkohol tipsene! He he, ja det er en del ting som skal ordnes den neste uken :)

afr0dite: :klem::klem: til deg også :)

teria: Ja , det er bare å glede seg. Sommerfuglene i magen har forvandlet seg til elefanter nå. Lurer på hva som befinner seg inni der, når bryllupet nærmer seg ennå mer :ler:

Da har jeg fått prøvd brudekjolen. FY.... så lekker den er!! Hadde faktisk glemt hvor fin den var. Men litt værre med hun inni kjolen. Dessverre litt for mange kilo som ikke vil bort. Lillesøster var med og tok bilder, men vet ikke helt om jeg tør å legge inn et bilde her.... alle dere andre jeg har sett bilde av har vært så flotte! tenke tenke litt til... :klø: :klø:

Hmm... jeg tar sjansen :rodme::rodme::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr!!! Hvorfor får man ikke bildet opp, når man trykker på det?? Har ikke noe lyst til å legge det i albumet mitt :klø:

Kan jo legge det i albumet for en liten stund, så får de som vil se det være raske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte forresten med sjal og veske til kjolen i prisen... det hadde jeg ikke fått beskjed om, det var en fin overraskelse :) så det er sjalet jeg har over skuldrene/armene, ikke slør hvis noen tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Åh, sååååå fin du var i kjolen :grine: Er en smule "bryllupssentimental" om dagen, så det skal ikke mere til før jeg blir sippete....

Men jeg regner med at du ikke skal ha den sorte strikken på hånda under vielsen :sjenert:

God helg, Milla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh, afr0dite og miss77, nå ble jeg så glad at jeg nesten må :grine: litt jeg også! Tusen tusen takk for så flotte og gode ord, dere er skjønne!! :klem::klem:

I går hentet min kjære gifteringene våre og de er fortsatt helt nydelige! :hoppe::)

Nå skal min kjære, jeg og lillesøster en tur til byen å shoppe litt. Går jo liksom ikke nok penger om dagen, så må få brent av noen lapper til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hentet min kjære gifteringene våre og de er fortsatt helt nydelige!  :hoppe:  :)

Nå skal min kjære, jeg og lillesøster en tur til byen å shoppe litt. Går jo liksom ikke nok penger om dagen, så må få brent av noen lapper til :ler:

Så bra med ringene :hoppe::hoppe: Vil også ha nye ringer, men nei :grine: Satser på en fin ring i morgengave ;) Hvis ikke har jeg funnet en masse skrammel i smykkeskrinet mitt som jeg kan smelte om :ler:

Neimen Milla da! Det går da ikke penger når man skal gifte seg?!?!! ;) Disse tusenlappene flagrer jo ut av vinduet så det holder! Og det helt av seg selv :ler: Regner ikke med at det blir bedre siste uka før og uka etter heller, med betaling av mat, lokale +++ Godt man bare ha tenkt å gifte seg én gang. Eller når jeg tenker meg om, så kunne jeg faktisk godt ha tenkt meg en fornyelse av disse ekteskapsløftene om en 10års tid bare for å få en fin fest igjen :ler:

Det nærmer seg virkelig vår store dag nå Milla :hoppe::hoppe: Kribler i magen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Miss77: He he, ja du får skrape sammen det du har av skrammel og ordne deg noe ordentlig flott ;)

Også fikk jeg brukt litt penger i går da... fikk endelig kjøpt meg hvite strømper :hoppe: Lillesøster og jeg dro innom perlehuset og kjøpte MASSE perler, så nå har vi laget mange flotte kjeder og armbånd :)

Ble forresten en liten fest på oss også... jeg har ikke drukket siden jul, så det kjennes litt i dag. Ikke dårlig, men litt redusert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei milla27 :)

Så du hadde vært innom dagboken min :) Det satte jeg stor pris på!

Det lit artige var at rett etter t du hadde skrevet, så postet jeg min siste oppdatering. Så når jeg tømte ut all min frustrasjon for dagen, så skriver du at det ser ut som jeg har god kontroll :ler: Jeg har egentlig 0 kontroll :ler:

Jg så brudekjolen din og jeg må si meg enig med de over at den var rå lekker!

Og dama inni så jo kjempe bra ut :)

Sånn jeg så det så har du ikke mye å klage på der ;)

Godt å høre at flere har penger som kan fly :ler:

Blir spennede å følge med fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jekart: TUSEN TAKK for kjempe koselige ord :klem: Slikt varmer et nervøst brudehjertet :-D Jeg skal komme meg inn i dagboken din igjen å gi deg noen lykkeord, så skal du se at alt er i orden i løpet av noen dager ;)

Denne uken har gått ganske fort hittil... på mandag prøvde jeg spray-tan og det er nå helt sikkert at jeg IKKE skal bruke til bryllupet!! Skuffende greier, men kan jo hende det bare er kroppen min som er litt rar :ler: Så nå får vi heller håpe på mye sol i hagen, eller noen turer i solariumet!

I dag skulle vi egentlig opp i lokalet å pynte alt sammen... vi pakket alt stæsjet ned i et par bager og slet oss ut i regnværet og opp i lokalet. Når vi kom dit, så fikk vi den flotte beskjeden om at den avtalen hadde de glemt, så de holdt på å male der inne!! :kjempesinna::kjempesinna: Hun beklaget så mye og snill som jeg er bare smilte jeg og sa det gikk bra... så nå skal vi opp dit til tirsdag istedet.

Imorgen blir det en tur til tannlegen tidlig på morgenen :sjokkbla::) og etterpå bærer det til frisøren for prøvetime, det blir spennende!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det kan jeg trenge :ler:

Jeg har også hørt at ikke alle er fornøyd men spray-tan.. så er nok ikke bare deg ;) ! Sånn sett har jeg det greiere i og med at vi får vært i syden en uke før den store dagen, litt farge bør jeg jo få da :)

UFF kjdelige greier med sånne folk!! :frustrert:

Mam bør ikke tulle med en brud sånn med en brud- "det er fali det" :)

Godt for dem at du var så snill da!! Tror ikke jrg hadde vært like snill sånn som lunnet mitt er om dagen ;)

Misunner deg IKKE tannlegen! (har tannlege skrekk jeg da) Men godt å få det unnavgjort :ler: lykke til :)

Jeg sjekket opp en av de lokale frisørslongene her skulle høre på priser kun på farge, striper og en liten klipp- kom på 2000kr sa de :overrasket:

Sjekket så en annen salong 1000 kr :klappe: og de ligger rett ved siden av hverandre...? Snåle greier... tør ikke farge det i Spania- de har vist litt dårligere produkter der sier folk, så tok ikke sjansen :)

Kos deg masse i frisørstolen i morgen- blir gøy for deg å se hvordan det skal bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...