NedOpp Skrevet 27. april #61 Skrevet 27. april Dagens episode var bra. Nå er innledningen over. Gleder meg til onsdag. 6
Moira26 Skrevet 27. april #62 Skrevet 27. april Likte dagens episode veldig godt, men jeg blir veldig nervøs på deres vegne. Syns det virker litt shady med hun megler dama 😬 5
Stokka Skrevet 28. april #63 Skrevet 28. april Jeg elsker Hellas, liker Ronny veldig godt, Tuva virker også herlig, så dette koser jeg meg med. Siga siga, ting tar tid da.. Megleren som var veldig forsinka og med iskaffen i hånda😅 Haha.. Sånn er det jo bare der. Det kan ikke være annet enn å ta seg vann over hodet det hotellet i Makrigialos vel? Det blir spennende å se! 4 1 3
Gjest Sol 75 Skrevet 29. april #64 Skrevet 29. april Fikk endelig sett flere episoder og jeg tar tilbake at jeg syns det var trøttandes🙈 Altså de to der❤️ Blir bare mer og mer glad i den familien, foreldrene er jo bare helskjønne. Nå gleder jeg meg til neste episode.
Moira26 Skrevet 29. april #65 Skrevet 29. april Dagens episode var veldig fin! Pappaen til Tuva er jo helt fantastisk ❤️ Når hun sa hun måtte ha med han var jeg virkelig ikke klar over at han var skikkelig pro! Blir spennende framover! 14 4 5
NedOpp Skrevet 29. april #66 Skrevet 29. april Moira26 skrev (23 minutter siden): Dagens episode var veldig fin! Pappaen til Tuva er jo helt fantastisk ❤️ Når hun sa hun måtte ha med han var jeg virkelig ikke klar over at han var skikkelig pro! Blir spennende framover! Veldig bra episode! Pappaen til Tuva❤️ Og nå blir det jo hotell! 6 5 1
MissStiles Skrevet 30. april #67 Skrevet 30. april Yeah - det blir hotell!!! Gleder meg til nye episode neste uke!! 4 2 1
makkapakka Skrevet 30. april #68 Skrevet 30. april Jeg ble faktisk positivt overrasket over dette programmet, men alt er jo pluss etter dolce villa som ble " helt feil" på alle måter. Liker Ronny bedre etter å ha sett han på spillet, Tuva er litt mye, mens Ronny er den rolige. Tror jeg skal følge denne en stund til.. Enormt med arbeid de har foran seg, godt begge fedrene deres er tømrere, kan tenke meg de kommer til å bidra mye, uten at vi ser det...hele tiden. 13
Grüner Skrevet 30. april #69 Skrevet 30. april 000VF000 skrev (På 24.4.2026 den 15.03): NRK er en offentlig institusjon. Om du mener at jeg overdriver er irrelevant. Det som er relevant er at det skal være en solid mur mellom ansatte i offentlige institusjoner og kommersiell virksomhet. Tuva & Ronny skal starte hotell, et hotell er en kommersiell virksomhet. Kommersielle virksomheter benytter seg av reklame og profilering. At NRK dekker dette kommersielle prosjektet er gratis reklame. Gratis PR. Til millioner av mennesker. At du ikke skjønner dette er ikke mitt problem. Selvfølgelig, det kan tenkes at det hele er en bløff. At de bare later som om dette er noe de gjør på privaten, og at NRK lyver for hele Norge. Kjartan Lauritzen hadde jo også serie om sitt hotell og det var i Norge! 5
Mollebolle Skrevet 1. mai #70 Skrevet 1. mai Moira26 skrev (På 27.4.2026 den 20.56): Likte dagens episode veldig godt, men jeg blir veldig nervøs på deres vegne. Syns det virker litt shady med hun megler dama 😬 Han så ikke så veldig "trust-worthy" ut han som møtte de heller 🙈 Synes han virket ganske slesk første gangen, og ikke et kvekk bedre i siste episode 😂 4
Rosa Dartle Skrevet 5. mai #71 Skrevet 5. mai Sh999 skrev (På 23.4.2026 den 21.08): Elsket dette programmet. Skikkelig feel good ❤️ Og så fantastisk å se hvor fine de to er sammen 🥺😍 Ja, sjelden jeg ser på sånt, men jeg koste meg masse! Så fine og støttende de er overfor hverandre, til og med når den ene er litt vel optimistisk, drar ikke den andre en ned på en kjip måte. Og hvordan de står i skuffelse sammen, jeg synes det var så fint å se. Gleder meg til å se videre 😊🥰 8 6
Cookie123 Skrevet 6. mai #72 Skrevet 6. mai Nydelig serie! Håper virkelig de får hotellet opp og gå så snart som mulig. Elsker at foreldrene deres er med! Og respekt for å skjerme barna!!! Vi har kun fått se de litt bakfra osv, aldri et ansikt! Bra!!! 19 1
Gjest Sol 75 Skrevet 7. mai #73 Skrevet 7. mai Huff nå er jeg der igjen at jeg mister interressen, det ble litt sånn trøysomt🥴 Men igjen jeg elsker hele familien, men nå må det skje noe………
bib_84 Skrevet 8. mai #74 Skrevet 8. mai Sol 75 skrev (21 timer siden): Huff nå er jeg der igjen at jeg mister interressen, det ble litt sånn trøysomt🥴 Men igjen jeg elsker hele familien, men nå må det skje noe……… Samme her. Elsker Ronny og Tuva (og foreldrene deres), men nå begynner jeg å lure på om det blir noe hotell? Ser noen nevner i tråden her at de ikke endte opp med å kjøpe, men da burde vel serien hete noe annet? På den annen side: hvis det ble hotell, hvorfor bruker de så mange episoder på alt byråkratiet i forkant? Jeg kommer nok til å se alt, rett og slett fordi de er så herlige folk, og kombinasjonen med sol og bilder fra Hellas gjør meg i godt humør 😄❤️ 2 1 1
Moira26 Skrevet 8. mai #75 Skrevet 8. mai bib_84 skrev (1 time siden): Samme her. Elsker Ronny og Tuva (og foreldrene deres), men nå begynner jeg å lure på om det blir noe hotell? Ser noen nevner i tråden her at de ikke endte opp med å kjøpe, men da burde vel serien hete noe annet? På den annen side: hvis det ble hotell, hvorfor bruker de så mange episoder på alt byråkratiet i forkant? Jeg kommer nok til å se alt, rett og slett fordi de er så herlige folk, og kombinasjonen med sol og bilder fra Hellas gjør meg i godt humør 😄❤️ De vil vel vise at det ikke er så enkelt å bare kjøpe et hotell i Hellas, syns det er fint jeg, at vi får se alt med denne prosessen. Både når det gjelder byråkratiet i Hellas og deres følelser rundt alt. Liker serien skikkelig godt. Hvis det blir hotell så håper jeg på en sesong 2 sånn at vi kan få se de drive det i noen episoder. 8 1 2
Fenomen Skrevet 8. mai #76 Skrevet 8. mai bib_84 skrev (2 timer siden): Samme her. Elsker Ronny og Tuva (og foreldrene deres), men nå begynner jeg å lure på om det blir noe hotell? Ser noen nevner i tråden her at de ikke endte opp med å kjøpe, men da burde vel serien hete noe annet? På den annen side: hvis det ble hotell, hvorfor bruker de så mange episoder på alt byråkratiet i forkant? Jeg kommer nok til å se alt, rett og slett fordi de er så herlige folk, og kombinasjonen med sol og bilder fra Hellas gjør meg i godt humør 😄❤️ Vedkommende som skrev det skrev vel etter hva som var lagt ut.
Mollami Skrevet 8. mai #77 Skrevet 8. mai Jeg tar meg i å sitte og smile hele tiden, når jeg ser hver episode. Det er først og fremst fordi de er så fantastisk fine mennesker ❤️ Kjeder meg ikke et sekund! 10 1
Pawn Hearts Skrevet 8. mai #78 Skrevet 8. mai Veldig fin serie. Sympatiske mennesker med håp og drømmer man kan kjenne seg igjen i. Jeg håper virkelig at de lykkes! Nå er jeg ofte på Kreta, men jeg har aldri vært på den siden av øya. Jeg ser at de tar flyet til Khania, og det er kjempelangt derfra til Makry-Gialos. Jeg sjekket fergeforbindelse, men landsbyen er for liten. Man kommer dit temmelig greit fra Sitia, men hvordan komme dit uten å kjøre bil? Ferge fra Rodos til Sitia tar 8,5 timer, så det er et dårlig alternativ. Skal dette bære seg, må de ha fullt belegg i 6-7 måneder, og det kan bli tøft. Men, som sagt, jeg ønsker virkelig at det skal gå bra. (I parentes bemerket: Det er fullstendig høl i hue at det skal ta fem måneder å få tillatelse til å pusse opp et hotell som allerede står der, mens storkapitalen får lov til å ødelegge kysten vest for Khania med stadig nye hoteller basert på intetsigende masseturisme.) 4 3
RaulAngelsk Skrevet 9. mai #79 Skrevet 9. mai Virker smått naive her, skjønner de ikke at hele middelhavet er korrupt som f og at det er gjengs at man tar penger uten å levere? At disse tingene kommer som en overraskelse midt i kjøpsprosessen sier jo tydelig at dette er spontant, de har ikke gjort nødvendig forarbeid, også lefler de med millioner. Han "sivil ingeniøren" de forholder seg til, er bare å kaste, de må få tak i proffer som kan gjennomføre papirarbeid og fysisk arbeid raskt og proft og ikke stole på noen. Blir spennende å se hva som skjer, men lista for å bli regelrett rundlurt her, er jo knapt over dørstokken. 7
mammamia1 Skrevet 10. mai #80 Skrevet 10. mai RaulAngelsk skrev (22 timer siden): Virker smått naive her, skjønner de ikke at hele middelhavet er korrupt som f og at det er gjengs at man tar penger uten å levere? At disse tingene kommer som en overraskelse midt i kjøpsprosessen sier jo tydelig at dette er spontant, de har ikke gjort nødvendig forarbeid, også lefler de med millioner. Han "sivil ingeniøren" de forholder seg til, er bare å kaste, de må få tak i proffer som kan gjennomføre papirarbeid og fysisk arbeid raskt og proft og ikke stole på noen. Blir spennende å se hva som skjer, men lista for å bli regelrett rundlurt her, er jo knapt over dørstokken. Helt enig, de er fryktelig naive og har tydeligvis 0 peiling på byråkrati og business i det landet de forsøker seg i! 2 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå