Ksaurus Skrevet 21. april #21 Skrevet 21. april DenEnesteMannenHer skrev (2 timer siden): Synes det virker som et veldig hyggelig program, men leste anmeldelsen i Aftenposten og kjenner jeg kan være enig i en del av det uten å ha sett serien ennå. Jeg tror dette blir mer hyggelig tv enn særlig produktivt. De kjøper seg jo faktisk ikke hotell… Gjør de ikke? Kjedelig da… 2 1
DenEnesteMannenHer Skrevet 21. april #22 Skrevet 21. april Ksaurus skrev (2 timer siden): Gjør de ikke? Kjedelig da… De prøver å kjøpe, men gjør det ikke i sesong 1 hvert fall. Programmet handler vel mest om dem som mennesker. 1 2 2
Moira26 Skrevet 21. april #23 Skrevet 21. april DenEnesteMannenHer skrev (5 timer siden): De prøver å kjøpe, men gjør det ikke i sesong 1 hvert fall. Programmet handler vel mest om dem som mennesker. Så teit å skrive det i tråden her. Ikke alle leser alle artikler som blir skrevet om serien og vil kanskje følge med uten å bli spoilet 28 3 7
Justlooking Skrevet 21. april #24 Skrevet 21. april DenEnesteMannenHer skrev (5 timer siden): De prøver å kjøpe, men gjør det ikke i sesong 1 hvert fall. Programmet handler vel mest om dem som mennesker. Jeg var innom på nettet her en dag for første episode og trodde/håpet de skulle kjøpe og at vi fikk sett hvordan de får gjort det i stand osv. Men det er sikkert ikke enkelt å kjøpe og ordne noe slikt i utlandet? Jon blir bonde er koselig, de kjøpte også selv. Men klart de får betalt for at det blir tv-innspilling. Man lærer at det ikke er enkelt å være bonde og at de har veldig gode og hjelpsomme naboer. Nå driver jo Jon og kona økologisk i motsetning til naboene, men det er hyggelig alt sammen 😊 6
NedOpp Skrevet 21. april #25 Skrevet 21. april DenEnesteMannenHer skrev (8 timer siden): De prøver å kjøpe, men gjør det ikke i sesong 1 hvert fall. Programmet handler vel mest om dem som mennesker. Her står det at de har kjøpt https://www.nettavisen.no/kjendis/tuva-fellman-og-ronny-brede-aase-flere-millioner-for-hotell-i-hellas/s/5-95-2991356 3 6
Miominoen Skrevet 21. april #26 Skrevet 21. april DenEnesteMannenHer skrev (13 timer siden): Synes det virker som et veldig hyggelig program, men leste anmeldelsen i Aftenposten og kjenner jeg kan være enig i en del av det uten å ha sett serien ennå. Jeg tror dette blir mer hyggelig tv enn særlig produktivt. De kjøper seg jo faktisk ikke hotell… DenEnesteMannenHer skrev (8 timer siden): De prøver å kjøpe, men gjør det ikke i sesong 1 hvert fall. Programmet handler vel mest om dem som mennesker. Det du her påstår stemmer ikke med hva paret selv sier om den saken. https://www.nettavisen.no/kjendis/tuva-fellman-og-ronny-brede-aase-flere-millioner-for-hotell-i-hellas/s/5-95-2991356 Etter en idyllisk tur til Skiathos i 2013, begynte de å leke med tanken: Én dag ville de kjøpe et hotell sammen i Hellas for å gi andre den gode opplevelsen de selv hadde hatt. Tolv år senere ble hotelldrømmen realitet. Men det har vært enklere sagt enn gjort. Det folkekjære ekteparet har kjøpt et hotell i Hellas, men de vil ikke røpe overfor Nettavisen hvor i landet valget falt. 4 1 4
Skravleberta Skrevet 21. april #27 Skrevet 21. april Syns første episode var helt ok. De virker litt naive med tanke på hvor mye arbeid det er å drive hotell, de fokuserer mye på hvor koselig det blir. Men samtidig syns jeg det er beundringsverdig med folk som følger drømmen sin og tør å kaste seg ut i nye prosjekter. Jeg kommer nok til å følge med på serien og heier på de. 6
DenEnesteMannenHer Skrevet 22. april #28 Skrevet 22. april Miominoen skrev (7 timer siden): Det du her påstår stemmer ikke med hva paret selv sier om den saken. https://www.nettavisen.no/kjendis/tuva-fellman-og-ronny-brede-aase-flere-millioner-for-hotell-i-hellas/s/5-95-2991356 Etter en idyllisk tur til Skiathos i 2013, begynte de å leke med tanken: Én dag ville de kjøpe et hotell sammen i Hellas for å gi andre den gode opplevelsen de selv hadde hatt. Tolv år senere ble hotelldrømmen realitet. Men det har vært enklere sagt enn gjort. Det folkekjære ekteparet har kjøpt et hotell i Hellas, men de vil ikke røpe overfor Nettavisen hvor i landet valget falt. De kjøper ikke hotellet i sesong 1 hvert fall. 1 1
Kålrota Skrevet 22. april #29 Skrevet 22. april Vi likte den første episoden godt, fin blanding av nærhet og naivitet. Innslagene med foreldrene var en søt vri. 11 1
Moira26 Skrevet 22. april #30 Skrevet 22. april DenEnesteMannenHer skrev (15 timer siden): De kjøper ikke hotellet i sesong 1 hvert fall. Sesong 1 er jo ikke ferdig enda 8
Virrevirrevapp Skrevet 22. april #31 Skrevet 22. april Herlighet så kaotisk de meglerne er 😄 Fint å se hvor glade Tuva og Ronny er i hverandre. Og Tuva er jo helt turbo 😆 9 3
Gjest Sol 75 Skrevet 23. april #32 Skrevet 23. april Dørgende kjedelig, men nydelig å se Ronny og Tuvas kjærlighet og omsorg for hverandre. Skal se neste episode men om det blir mer hit og dit og her og der da da orker jeg ikke mer. Godt forsøk men dette blir bare tidtrøyte.
flopsy Skrevet 23. april #33 Skrevet 23. april (endret) Har sett de to første episodene, og synes at serien foreløpig er helt nydelig! Det går kanskje i et litt saktere tempo enn vi er vant til på TV og i sosiale medier i dag, men jeg tror det er nettopp det vi trenger. Synes også det er så mye mer interessant å følge noen som har en oppriktig og ekte drøm, enn et program kun laget for underholdning, slik som Solveig og Johns Dolce Villa. Synes også det er forfriskende å se at de skjermer barna så godt. Ronny og Tuva er tydelig småbarnsforeldre og barna er til stede, men de blir ikke eksponert. Burde vært en selvfølge i dag, men det er det dessverre ikke. Endret 23. april av flopsy Skrivefeil 25 1
Mollami Skrevet 23. april #34 Skrevet 23. april DenEnesteMannenHer skrev (På 21.4.2026 den 10.58): Synes det virker som et veldig hyggelig program, men leste anmeldelsen i Aftenposten og kjenner jeg kan være enig i en del av det uten å ha sett serien ennå. Jeg tror dette blir mer hyggelig tv enn særlig produktivt. De kjøper seg jo faktisk ikke hotell… Jeg har sett 2 episoder, og koste meg stort! For noen trivelige, rause mennesker! Ja takk, mer! Hva pokker har surmaga ‘ kommentatorer med hvordan de ordner barnepass?!! La merke til at de ungikk å filme ungene, - som var med mamma og pappa på tur🥰 23 1 6
Grüner Skrevet 23. april #35 Skrevet 23. april Alice Ra skrev (På 20.4.2026 den 11.53): Nei takk. slike konsepter opplever jeg som fake. Prosessen ville vært helt annerledes uten en tv produksjon og et filmteam på slep. Antagelig får godt betalt for dette, hvilket gjør at de faktisk kan realisere drømmen. Jeg tror også slike familieprosjekter er langt mer tunge og kompliserte i virkeligheten. På tv viser man frem sine beste sider, typ «se så høyt vi elsker hverandre og så rause vi er med hverandre». I virkeligheten, uten et kamerateam på slep, ville det antagelig vært mye mer krangling, irritasjon og fortvilelse. Tydelig at du ikke har sett programmet, men lar deg styre av egne fordommer. 10 1
Djækklåsst Skrevet 23. april #36 Skrevet 23. april (endret) Dette har potensiale til å «overgå» Vendela + Petter, som jeg ser klarte å tyne ut tre sesonger med 18-20 episoder i hver sesong. Endret 23. april av Djækklåsst 3
000VF000 Skrevet 23. april #37 Skrevet 23. april Har det ikke vært noen kritikk av dette konseptet? Det er merkelig at statskanalen får promotere egne ansatte sine økonomiske investeringer. 3 1
Sh999 Skrevet 23. april #38 Skrevet 23. april Elsket dette programmet. Skikkelig feel good ❤️ Og så fantastisk å se hvor fine de to er sammen 🥺😍 11 4
Kålrota Skrevet 23. april #39 Skrevet 23. april 000VF000 skrev (6 timer siden): Har det ikke vært noen kritikk av dette konseptet? Det er merkelig at statskanalen får promotere egne ansatte sine økonomiske investeringer. Du tenker det er overhengende fare for at en B&B på en gresk øy (med fem rom) blir oversvømt av nordmenn fordi det går på NRK? 16 4
Jonette Skrevet 23. april #40 Skrevet 23. april Har nettopp sett de to første episodene. Et herlig program,som fikk meg til å føle at jeg må til Hellas snarest!Jeg elsker Kreta, var der sist i august 25. Skal se resten det er helt sikkert. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå