AnonymBruker Skrevet 18. april #62 Skrevet 18. april Grønnsaksvaffel skrev (58 minutter siden): Jeg lurer på hva slags omgangskrets dere har som opplever at det er mye skryt av Grandiosa (…) Ingen jeg kjenner skryter av Grandiosa, men når den er Norges bestselgende pizza siden den kom på markedet, må det jo være en stor prosentandel som foretrekker den framfor all annen frossenpizza. Det er fullstendig absurd for meg, derfor nevnte jeg den i mitt innlegg. Anonymkode: 9f2fb...292 2
Arild37 Skrevet 18. april #63 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trøffel vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om - synes det er veldig godt med hvit trøffel over pasta - men det er jo i stor grad en "greie" - for å si det slik. Hadde det ikke vært sjeldent/dyrt hadde det nok ikke vært så opphausset.... .. A5 Wagu har jeg til gode å prøve. Er skeptisk - ser jo veldig fett ut, så er vanskelig å forestille seg. Har lyst til å prøve det, men er kj jo kjipt å måtte ut med mange hundrelapper for en smakebit. Får se om det byr seg en aneldning. Ser at enkelte butikker sliter med å få solgt frossenvare, så kan jo fort komme på tilbud. Anonymkode: 85870...02c Vil si det er verdt å teste en gang, om en er interessert i mat, men det blir noe litt annet enn vanlig biff pga det er så ekstremt mye fett, er vel rundt 50%. Sett så mye snakk om den blant div matinfluencere jeg følger, så levde ikke opp til hypen
AnonymBruker Skrevet 18. april #65 Skrevet 18. april Oreokake. Noe så grusomt. Anonymkode: 009f6...961 7 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #66 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oreokake. Noe så grusomt. Anonymkode: 009f6...961 Jeg misliker tråder som dette veldig sterkt, det blir liksom en konkurranse i å ramse opp alt man personlig ikke liker i mest mulig malende vendinger, under påskudd av at det er "oppskrytt". Men denne her, det var virkelig innertier. Er det noe som er oppskrytt i ordets rette forstand i dette landet, så er det den meningsløse kaken laget av industrielle kjeks uten smak, og andre ultraprosesserte ferdigprodukter. Så: Enig! Anonymkode: 9213f...033 9
AnonymBruker Skrevet 18. april #68 Skrevet 18. april All mat er oppskrytt. Jeg spiser det meste, men jeg får ikke noe ut av det det annet enn å bli mett. (Har ikke spiseforstyrrelser, og er innenfor normal BMI) Ekstremt matlei, har vært det i flere år. Anonymkode: 228eb...199
AnonymBruker Skrevet 18. april #70 Skrevet 18. april Potetstappe Fiskepinner Hermetiske pærer på boks Anonymkode: bebd8...2cd
AnonymBruker Skrevet 18. april #71 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg liker indisk mat, men savner grønnsaker. Er jo bare kjøtt, saus og ris. Ellers synes jeg sushi er veldig oppskrytt. Smaker ok, men ikke noe mer enn det. Klarer heller ikke spise det som et helt måltid, føler rå fisk og tett ris vokser i munne på meg etter et par biter. Anonymkode: e544e...825 Det finnes da mange vegetariske indiske retter! Anonymkode: a6655...82a 3 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 18. april #72 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Potetstappe Fiskepinner Hermetiske pærer på boks Anonymkode: bebd8...2cd Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags miljø du vanker i, det er skrytes av potetstappe, fiskepinner og hermetiske pærer 🤔 16
AnonymBruker Skrevet 18. april #74 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ser at flere nevner komler/potetball her - det er nok en rett man må ha vokst opp med for å sette stor pris på. Samtidig er jo diverse boller basert på poteter noe som finnes mange steder i Nord-Europa, så litt rart at det er stort sett langs kysten man har satt pris på denslags. Anonymkode: 85870...02c Det er jo tilbehøret og helheten som hjør en komlemiddag superb Anonymkode: c9dc7...e81 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #76 Skrevet 18. april Jeg liker ikke ost og kjeks. Hva er greia liksom? Synes ikke det smaker godt i det hele tatt! Sushi liker jeg heller ikke, ugh. Og drikker heller ikke vin. Mye som ikke smaker spesielt godt, men det er jo vomfyll og jeg er stort sett bare glad for å få mat på bordet. Liker både McDonalds og div annen fastfood, men ikke nuggets. Eneste frossenpizzaen jeg liker er Grandiosa, alle de andre smaker høgg. Jeg er så harry som det går an tror jeg. Anonymkode: 1e815...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #77 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har tydeligvis ikke spist mye indisk. Den er jo svært fargerik, innbydende og ikke minst mer smakfull enn mye annen asiatisk mat. Anonymkode: 936de...c73 Synes faktisk at Indisk mat er veldig oppskrytt. Det mangler fullstendig raffinement. Vietnamesisk, koreansk, japansk, thai og de diverse kinakjøkken er mye bedre. Laotisk mat er også spennende. India er absolutt mitt sistevalg. Nevnte jeg indonesisk og malay? Du kan få mye smak ved indisk, men innbydende er det ikke. Anonymkode: fa868...85d 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #78 Skrevet 18. april Hummer! Kreps og krabbe er mye bedre ☺️ Anonymkode: 7ff7d...c61 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #79 Skrevet 18. april Grønnsaksvaffel skrev (55 minutter siden): Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags miljø du vanker i, det er skrytes av potetstappe, fiskepinner og hermetiske pærer 🤔 Folk forstår ikke hva tråden egentlig handler om. Anonymkode: e5762...2db 6 5
Grønnsaksvaffel Skrevet 18. april #80 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk forstår ikke hva tråden egentlig handler om. Anonymkode: e5762...2db Nei, det er tydelig. Det er jo bare oppramsing av matretter folk ikke liker. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå