AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:13 #1 Skrevet lørdag kl. 09:13 Jeg synes indisk mat er fryktelig oppskrytt. Jeg kan strekke meg til at indisk mat er 'greit nok'. Smaken er helt ok, men farge og presentasjon er forferdelig. Ser enten ut som oppkast eller sølevann. Frossen pizza. Æsj. Hamburger kjedelig. Laks. Æsj fy faen! Anonymkode: 21c78...33c 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:16 #2 Skrevet lørdag kl. 09:16 Du har tydeligvis ikke spist mye indisk. Den er jo svært fargerik, innbydende og ikke minst mer smakfull enn mye annen asiatisk mat. Anonymkode: 936de...c73 13 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:18 #3 Skrevet lørdag kl. 09:18 Sushi! Anonymkode: 2ba19...890 17 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:18 #4 Skrevet lørdag kl. 09:18 Jeg liker indisk mat, men savner grønnsaker. Er jo bare kjøtt, saus og ris. Ellers synes jeg sushi er veldig oppskrytt. Smaker ok, men ikke noe mer enn det. Klarer heller ikke spise det som et helt måltid, føler rå fisk og tett ris vokser i munne på meg etter et par biter. Anonymkode: e544e...825 7
-venter- Skrevet lørdag kl. 09:18 #5 Skrevet lørdag kl. 09:18 Hummer. Vil heller her krabbe som er mye billigere. 2
Kniv & gaffel Skrevet lørdag kl. 09:22 #6 Skrevet lørdag kl. 09:22 Hamburgere og typisk mat fra McDonalds og Burger king. Skjønner ikke at det er så populært. 6
stan Skrevet lørdag kl. 09:28 #7 Skrevet lørdag kl. 09:28 Virker som et par dårlige opplevelser ødelegger mye matglede. Det er stor forskjell på hvem som lager maten. Prøv hamburgeren på Øyna på Inderøy, den er så langt unna McDonalds det er mulig å komme og enda kalle det hamburger. Ikke gi opp, om du har hatt en dårlig erfaring, prøv en annen kokk. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:30 #8 Skrevet lørdag kl. 09:30 Breiflabb - smaker lite "fisk" og er ofte hard/seig. Finnes mye bedre fisk. Coq au vin og andre vinkokte retter - synes det blir altfor tungt/surt... Anonymkode: 85870...02c 1
Smurf26 Skrevet lørdag kl. 09:31 #9 Skrevet lørdag kl. 09:31 Jeg forstår ikke at Grandiosa er så utrolig populært. 3 2
Ullvott Skrevet lørdag kl. 09:32 #10 Skrevet lørdag kl. 09:32 (endret) Spørsmålet er hvilken mat man synes er oppskrytt. Da faller Grandis, McDonalds og Burger King gjennom, for det er ingen som overdriver rosen av den maten. Nå skal jeg erte på meg en skokk med vestlendinger, for jeg mener pinnekjøtt er oppskrytt. Endret lørdag kl. 09:33 av Ullvott 10 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:33 #12 Skrevet lørdag kl. 09:33 Komler/raspeballer- potet og mel blandes og formes til en hard smakløs ball.. Snakk om uinspirert, kjedelig og forferdelig mat. Nei takk. Fårikål- en matrett som stinker opp huset, og gjør deg kvalm lenge før en setter seg til bords. I en verden av fantastisk smak og måltider er denne retten så minimalistisk at den forsvinner. Sau og vassen ihelkokt kål, ellers takk du. Anonymkode: 09318...1ff 4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:34 #13 Skrevet lørdag kl. 09:34 Smurf26 skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke at Grandiosa er så utrolig populært. Lettvint, mild og behagelig smak - forholdsvis billig (noen ganger billig på tilbud, andre ganger dyrere... ) - det er mest å sammenligne med et ostesmørbrød, ettersom det har en veldig mild og beskjeden tomatsmak, ost og "skinke", samt paprika på toppen. Jeg har det i fryseren og spiser det som regel når jeg kommer fra en reise og ikke har spist på en del timer. Enkelt og ingen oppvask. Smaker godt nok når man ikke vil ha noe avansert, bare noe OK som metter - smelta ost på "nystekt" brød er jo ikke dårlig. Anonymkode: 85870...02c 4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:38 #14 Skrevet lørdag kl. 09:38 Scampi, lammekoteletter, kyllingvinger, krabbe, blåskjell, søtpotet, mais er eksempler på mat folk synes å være begeistret for, men som jeg kun spiser om jeg må. Og Grandiosa her også. Helt greit å ty til frossenpizza innimellom, men Grandiosa må jo være den fæleste av dem alle. Den takker jeg faktisk nei til om jeg blir tilbudt et stykke. Anonymkode: 9f2fb...292
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:38 #15 Skrevet lørdag kl. 09:38 Sushi og komle. Anonymkode: b20c7...868 1
Smurf26 Skrevet lørdag kl. 09:38 #16 Skrevet lørdag kl. 09:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lettvint, mild og behagelig smak - forholdsvis billig (noen ganger billig på tilbud, andre ganger dyrere... ) - det er mest å sammenligne med et ostesmørbrød, ettersom det har en veldig mild og beskjeden tomatsmak, ost og "skinke", samt paprika på toppen. Jeg har det i fryseren og spiser det som regel når jeg kommer fra en reise og ikke har spist på en del timer. Enkelt og ingen oppvask. Smaker godt nok når man ikke vil ha noe avansert, bare noe OK som metter - smelta ost på "nystekt" brød er jo ikke dårlig. Anonymkode: 85870...02c Jeg syns du er veldig generøs i beskrivelsen din av en Grandiosa, selv syns jeg det er som å spise varm og smakløs papp. 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:39 #17 Skrevet lørdag kl. 09:39 Gidder ikke å nevne åpenbare ting som frossen pizza, fast food osv. Komler, risengrynsgrøt, ribbe med medisterpølse (egentlig bare lite kjøtt med mye fett uten særlig smak som det holder å spise kun EN gang i året) Anonymkode: ae055...f88
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:39 #18 Skrevet lørdag kl. 09:39 Kjøtt. Mange som snakker om det som fantastisk, jeg dropper det ass. Anonymkode: 39519...7d6 5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:41 #19 Skrevet lørdag kl. 09:41 McDonald’s. Helt utrolig søppelmat. Spiser ikke ofte junk, men kvaliteten på Burger King er så utrolig mye bedre. Og selvfølgelig finnes det mye bedre alternativ når det kommer til burger. Anonymkode: e4325...3bf
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:42 #20 Skrevet lørdag kl. 09:42 Ser at flere nevner komler/potetball her - det er nok en rett man må ha vokst opp med for å sette stor pris på. Samtidig er jo diverse boller basert på poteter noe som finnes mange steder i Nord-Europa, så litt rart at det er stort sett langs kysten man har satt pris på denslags. Anonymkode: 85870...02c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå