Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk opp nå nylig under utbetalinger at jeg kan bestille kontoutskrift, hva betyr det? 

Anonymkode: 2c256...49e

Jeg også fikk opp dette, merkelig. 

Anonymkode: 91ed5...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk opp nå nylig under utbetalinger at jeg kan bestille kontoutskrift, hva betyr det? 

Nå begynner jeg å lure på om jeg har fått de tidligere 😅 Hos meg står det at jeg har ingen penger til gode. Får se gjennom konto-utskriftene.

AnonymBruker
Skrevet
Gulline skrev (11 minutter siden):

Nå begynner jeg å lure på om jeg har fått de tidligere 😅 Hos meg står det at jeg har ingen penger til gode. Får se gjennom konto-utskriftene.

Hvor kan du finne det?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen utbetaling hos meg i dag, står fortsatt 28.04 med hjelp av Skattetatten. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I fjor sto det ingenting på penger tilgode eller utbetalinger, men skatteoppgjøret tikket inn 09:55. Har enda ett lite håp…

Anonymkode: a85a8...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ingen utbetaling hos meg i dag, står fortsatt 28.04 med hjelp av Skattetatten. 

Same. 🙄

Anonymkode: cb8cf...817

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Same. 🙄

Sjekka litt innlegg fra i fjor, de som fikk denne meldingen 16.06, fikk utbetaling 29.06, så kanskje vi har håp neste uke?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sjekka litt innlegg fra i fjor, de som fikk denne meldingen 16.06, fikk utbetaling 29.06, så kanskje vi har håp neste uke?

Ja, jo, det gir litt håp... Kjekt du sjekket😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

29.6 var en søndag i fjor.. trodde ikke de betalte ut i helgene? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

29.6 var en søndag i fjor.. trodde ikke de betalte ut i helgene? 

Da kan jeg ha blandet datoer, men de fikk som regel pengene ca 2 uker etter at statusen ble endret 

AnonymBruker
Skrevet

Pengene var på konto i dag morges, epost om skatteoppgjøret kom noen timet etterpå. 

Anonymkode: 7a7a1...1ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

leverte du selv eller fikk du også levert ved hjelp av skatteetaten blabla? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket for de tre siste årene hos meg og fikk skatteoppgjør ganske kjapt etter levert skattemelding.

2024 oppgjør: Skattemelding fått 07.05 - Skatteoppgjør 14.05
2023 oppgjør: Skattemelding fått 17.04 - Skatteoppgjør 24.04
2022 oppgjør: Skattemelding fått 25.03 - Skatteoppgjør 12.04

Så jeg skal være ærlig å si det er frustrerende å måtte vente "så lenge". Fikk tilsendt skattemelding 10. mars, leverte samme dag og ble vel tatt ut i kontroll for så lang tid har det ikke tatt før. Krysser fingrene for at oppgjøret da kommer neste uke. Jeg har hatt AAP siden 2022.

Er første gangen jeg får "Levert ved hjelp av Skatteetaten" i år og det skjedde 28. april midt på dagen. Vet det ikke er garanti at skatteoppgjøret kommer tidlig og fort, men er jo kjedelig å ikke vite når det kommer. Blir bare stresset av sånt, jeg liker å vite hva som skjer så jeg kan planlegge. Nesten så jeg savner gamle skatteoppgjøret, da fikk jeg alltid midt i juni og da kunne jeg i hvert fall stole på at jeg fikk til cirka samme tid hvert år.

Anonymkode: 30f97...653

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Når den er levert ved hjelp av skatteetaten, så burde jo det være i orden siden de har sett over den også🙄 Hadde forventet, eller forhåpning om at den kom idag siden de leverte den for meg. Leverte også skattemelding 10. mars

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sjekket for de tre siste årene hos meg og fikk skatteoppgjør ganske kjapt etter levert skattemelding.

Så jeg skal være ærlig å si det er frustrerende å måtte vente "så lenge". Fikk tilsendt skattemelding 10. mars, leverte samme dag og ble vel tatt ut i kontroll for så lang tid har det ikke tatt før. Krysser fingrene for at oppgjøret da kommer neste uke. Jeg har hatt AAP siden 2022.

Er første gangen jeg får "Levert ved hjelp av Skatteetaten" i år og det skjedde 28. april midt på dagen. Vet det ikke er garanti at skatteoppgjøret kommer tidlig og fort, men er jo kjedelig å ikke vite når det kommer. Blir bare stresset av sånt, jeg liker å vite hva som skjer så jeg kan planlegge. Nesten så jeg savner gamle skatteoppgjøret, da fikk jeg alltid midt i juni og da kunne jeg i hvert fall stole på at jeg fikk til cirka samme tid hvert år.

Helt enig. Tidligere kom de omtrent samtidig med feriepengene. Nå er det bare irriterende - det er våre penger og vi vil gjerne ha de - i det minste vite når vi får de. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ganske likt hos meg egentlig. Jeg hater å ikke vite hva som skjer. Nå håpet jeg på å kunne bestille en liten ferie til barna men neida, i år skal de bruke ekstra lang tid 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere fått noe beløp inne på penger til gode eller utbetaling?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dere fått noe beløp inne på penger til gode eller utbetaling?

Nope, står bare "Du har ingen penger til gode".

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nope, står bare "Du har ingen penger til gode".

Hos meg og ... selvom jeg VET at jeg har penger til gode. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2026 den 19.16):

Det har stått "0" på "Utbetalinger og penger til gode" frem til nå, nå står det den summen jeg skal få utbetalt, betyr det altså at det fortsatt ikke er 100% sikkert at jeg får det nå til uka altså?😳😳Trodde det da var klart til utbetaling nå i nærmeste fremtid🙃

Anonymkode: b7cb9...251

Tror ikke de snakker om det samme som deg. Det står penger til gode i skattemeldinga, men popper først opp på "krav og utbetalinger" når det klart til utbetaling. 

Mitt lå ikke der, og jeg fikk heller ikke penger i dag.. 

Anonymkode: a384b...7db

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...