Gulline Skrevet 30. april #1381 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 15.58): Rettelse. Nå står det faktisk «Levert:28.04.2026, klokken 16.10 med hjelp fra Skatteetaten«. Rart. Anonymkode: 3ba99...028 Det samme står hos meg - bare min står levert kl 16.17. Har ikke fått pengene enda.
AnonymBruker Skrevet 2. mai #1382 Skrevet 2. mai Om vi ser tilbake i tråden fra i fjor. Så er det flere som fikk samme greie da. «Skattemelding levert med hjelp av skatteetaten». Ser ut som de fikk oppgjøret uka etter Anonymkode: 597a9...be9 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai #1383 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om vi ser tilbake i tråden fra i fjor. Så er det flere som fikk samme greie da. «Skattemelding levert med hjelp av skatteetaten». Ser ut som de fikk oppgjøret uka etter Anonymkode: 597a9...be9 Håper du har rett. Håper penga kommer til uka. Uansett når jeg får dem så er det fint da, men PC'n er på vei til å konke ut så jeg trenger å kjøpe en ny - så det hadde passet veldig bra med de penga snart. Anonymkode: c5903...bc5
AnonymBruker Skrevet 2. mai #1384 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Håper du har rett. Håper penga kommer til uka. Uansett når jeg får dem så er det fint da, men PC'n er på vei til å konke ut så jeg trenger å kjøpe en ny - så det hadde passet veldig bra med de penga snart. Anonymkode: c5903...bc5 Det er PC jeg skal kjøpe og 😂 Anonymkode: 3ba99...028
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1385 Skrevet 3. mai Hvis pengene skal komme onsdag, burde beløpet være lagt til på mine krav og «penger til gode» nå da? 🙂 Anonymkode: d88f9...717
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1386 Skrevet 3. mai Hei hva betyr det at det står inne på skatteetaten at levert: 28.04.2026, klokken 16.12 med hjelp fra Skatteetaten og når kommer eventuelt skattepengene, har enda ikke mottatt skatteoppgjøret mitt? Anonymkode: 2c256...49e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1387 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis pengene skal komme onsdag, burde beløpet være lagt til på mine krav og «penger til gode» nå da? 🙂 Anonymkode: d88f9...717 Ikke nødvendigvis men de kan komme på onsdag eller senere Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1388 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei hva betyr det at det står inne på skatteetaten at levert: 28.04.2026, klokken 16.12 med hjelp fra Skatteetaten og når kommer eventuelt skattepengene, har enda ikke mottatt skatteoppgjøret mitt? Anonymkode: 2c256...49e det er den samme meldingen mange av oss andre i tråden her også har fått og jeg tror vi alle venter på om pengene kanskje dukker opp til uka. Anonymkode: c5903...bc5 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1389 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): det er den samme meldingen mange av oss andre i tråden her også har fått og jeg tror vi alle venter på om pengene kanskje dukker opp til uka. Anonymkode: c5903...bc5 Ok takk for svar Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1390 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): det er den samme meldingen mange av oss andre i tråden her også har fått og jeg tror vi alle venter på om pengene kanskje dukker opp til uka. Anonymkode: c5903...bc5 Stemmer det! Spennende😎 Anonymkode: cb8cf...817
AnonymBruker Skrevet 3. mai #1392 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Anonymkode: cb8cf...817 Staten tar alle pengene i år 😊 Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1393 Skrevet 4. mai Under «krav og betaling» og «penger til gode» står nå skattepengene, det gjorde de ikke før helgen. Betyr det at jeg får de utbetalt onsdag? De står ikke under «utbetalinger», og jeg har ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: 28c73...050 1
Abra Skrevet 4. mai #1394 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Under «krav og betaling» og «penger til gode» står nå skattepengene, det gjorde de ikke før helgen. Betyr det at jeg får de utbetalt onsdag? De står ikke under «utbetalinger», og jeg har ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: 28c73...050 Ja, da får du de mest sannsynlig på onsdag. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1395 Skrevet 4. mai Er det et spesielt tidspunkt på dagen/kvelden det pleier dukke opp på mine krav og betalinger? Enda ikke dukket opp noe hos meg. Jeg var en av de som fikk melding at den var levert med hjelp av skatteetaten. Anonymkode: d88f9...717 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1396 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det et spesielt tidspunkt på dagen/kvelden det pleier dukke opp på mine krav og betalinger? Enda ikke dukket opp noe hos meg. Jeg var en av de som fikk melding at den var levert med hjelp av skatteetaten. Anonymkode: d88f9...717 Jeg har også en "levert med hjelp..." den 28/4 og det står ingenting under utbetalinger hos meg i dag, så da er det vel bare å vente til neste uke tenker jeg. Anonymkode: c5903...bc5
jes923 Skrevet 4. mai #1397 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også en "levert med hjelp..." den 28/4 og det står ingenting under utbetalinger hos meg i dag, så da er det vel bare å vente til neste uke tenker jeg. Anonymkode: c5903...bc5 Samme. Står ikke noe hos meg heller i dag.
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1398 Skrevet 4. mai Jeg har og fått denne « levert med hjelp « meldingen. er ufør i noe jobb og fikk etterbetaling i fjor for for mye trekk. Det gjør jeg for øvrig hvert år, og dette har aldri skjedd før, men virker som etterbetaling fra nav er det som går igjen for oss som stadig venter.. Anonymkode: f4c74...74d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1399 Skrevet 4. mai jes923 skrev (5 timer siden): Samme. Står ikke noe hos meg heller i dag. Samma her. Fått samme melding men ingenting under utbetalinger. Hadde håpet de kom denne uken …. Anonymkode: 91ed5...ba2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1400 Skrevet 4. mai Lurer på om det er noen i det hele tatt med AAP eller dagpenger som har fått igjen, eller om det er sånn at alle som mottar varierende inntekt fra NAV er tatt ut automatisk og må sjekkes manuelt. Anonymkode: c5903...bc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå