Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 15.58):

Rettelse. 

Nå står det faktisk 

«Levert:28.04.2026, klokken 16.10 med hjelp fra Skatteetaten«. 

Rart. 

Anonymkode: 3ba99...028

Det samme står hos meg - bare min står levert kl 16.17. Har ikke fått pengene enda. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om vi ser tilbake i tråden fra i fjor. Så er det flere som fikk samme greie da. «Skattemelding levert med hjelp av skatteetaten». Ser ut som de fikk oppgjøret uka etter :)

Anonymkode: 597a9...be9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om vi ser tilbake i tråden fra i fjor. Så er det flere som fikk samme greie da. «Skattemelding levert med hjelp av skatteetaten». Ser ut som de fikk oppgjøret uka etter :)

Anonymkode: 597a9...be9

Håper du har rett. Håper penga kommer til uka.

Uansett når jeg får dem så er det fint da, men PC'n er på vei til å konke ut så jeg trenger å kjøpe en ny - så det hadde passet veldig bra med de penga snart. 

Anonymkode: c5903...bc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Håper du har rett. Håper penga kommer til uka.

Uansett når jeg får dem så er det fint da, men PC'n er på vei til å konke ut så jeg trenger å kjøpe en ny - så det hadde passet veldig bra med de penga snart. 

Det er PC jeg skal kjøpe og 😂 

Anonymkode: 3ba99...028

AnonymBruker
Skrevet

Hvis pengene skal komme onsdag, burde beløpet være lagt til på mine krav og «penger til gode» nå da? 🙂 

Anonymkode: d88f9...717

AnonymBruker
Skrevet

Hei hva betyr det at det står inne på skatteetaten at levert: 28.04.2026, klokken 16.12 med hjelp fra Skatteetaten og når kommer eventuelt skattepengene, har enda ikke mottatt skatteoppgjøret mitt?

Anonymkode: 2c256...49e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis pengene skal komme onsdag, burde beløpet være lagt til på mine krav og «penger til gode» nå da? 🙂 

Ikke nødvendigvis men de kan komme på onsdag eller senere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei hva betyr det at det står inne på skatteetaten at levert: 28.04.2026, klokken 16.12 med hjelp fra Skatteetaten og når kommer eventuelt skattepengene, har enda ikke mottatt skatteoppgjøret mitt?

det er den samme meldingen mange av oss andre i tråden her også har fått og jeg tror vi alle venter på om pengene kanskje dukker opp til uka. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

det er den samme meldingen mange av oss andre i tråden her også har fått og jeg tror vi alle venter på om pengene kanskje dukker opp til uka. 

Ok takk for svar 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Stemmer det! Spennende😎

Anonymkode: cb8cf...817

AnonymBruker
Skrevet

92ko3f(1).jpg.c8f154d2659813af7ddefafffdfe9ff0.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

92ko3f(1).jpg.c8f154d2659813af7ddefafffdfe9ff0.jpg

Staten tar alle pengene i år 😊

AnonymBruker
Skrevet

Under «krav og betaling» og «penger til gode» står nå skattepengene, det gjorde de ikke før helgen. Betyr det at jeg får de utbetalt onsdag? De står ikke under «utbetalinger», og jeg har ikke fått skatteoppgjøret.

Anonymkode: 28c73...050

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Under «krav og betaling» og «penger til gode» står nå skattepengene, det gjorde de ikke før helgen. Betyr det at jeg får de utbetalt onsdag? De står ikke under «utbetalinger», og jeg har ikke fått skatteoppgjøret.

Anonymkode: 28c73...050

Ja, da får du de mest sannsynlig på onsdag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det et spesielt tidspunkt på dagen/kvelden det pleier dukke opp på mine krav og betalinger? Enda ikke dukket opp noe hos meg. Jeg var en av de som fikk melding at den var levert med hjelp av skatteetaten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det et spesielt tidspunkt på dagen/kvelden det pleier dukke opp på mine krav og betalinger? Enda ikke dukket opp noe hos meg. Jeg var en av de som fikk melding at den var levert med hjelp av skatteetaten. 

Jeg har også en "levert med hjelp..." den 28/4 og det står ingenting under utbetalinger hos meg i dag, så da er det vel bare å vente til neste uke tenker jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har også en "levert med hjelp..." den 28/4 og det står ingenting under utbetalinger hos meg i dag, så da er det vel bare å vente til neste uke tenker jeg. 

Samme. Står ikke noe hos meg heller i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og fått denne « levert med hjelp « meldingen. 
er ufør i noe jobb og fikk etterbetaling i fjor for for mye trekk. Det gjør jeg for øvrig hvert år, og dette har aldri skjedd før, men virker som etterbetaling fra nav er det som går igjen for oss som stadig venter.. 

Anonymkode: f4c74...74d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jes923 skrev (5 timer siden):

Samme. Står ikke noe hos meg heller i dag.

Samma her. Fått samme melding men ingenting under utbetalinger. Hadde håpet de kom denne uken …. 

Anonymkode: 91ed5...ba2

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen i det hele tatt med AAP eller dagpenger som har fått igjen, eller om det er sånn at alle som mottar varierende inntekt fra NAV er tatt ut automatisk og må sjekkes manuelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...