AnonymBruker Skrevet 4. mai #1401 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om det er noen i det hele tatt med AAP eller dagpenger som har fått igjen, eller om det er sånn at alle som mottar varierende inntekt fra NAV er tatt ut automatisk og må sjekkes manuelt. Anonymkode: c5903...bc5 Kan være at i fjor så fikk folk etterbetaling fra Nav og da må skatteetaten sjekke om du skal tilbake eller restskatt Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1402 Skrevet 4. mai Går på aap og leverte skattemeldingen tidlig. Fikk også opp "levert med hjelp fra skattetaten" den 28 april og 1000 kr ekstra som jeg får igjen. Jobbet også 2 mnd i fjor sommer med vanlig lønn. Håper ikke det betyr jeg får skatteoppgjøret senere😅 Anonymkode: 4fa5f...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1403 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Under «krav og betaling» og «penger til gode» står nå skattepengene, det gjorde de ikke før helgen. Betyr det at jeg får de utbetalt onsdag? De står ikke under «utbetalinger», og jeg har ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: 28c73...050 Abra skrev (16 timer siden): Ja, da får du de mest sannsynlig på onsdag. Nå har de dukket opp på «utbetalinger» og betalingsdato står som 06.05.2026, dvs onsdag. Anonymkode: 28c73...050 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #1404 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har de dukket opp på «utbetalinger» og betalingsdato står som 06.05.2026, dvs onsdag. Anonymkode: 28c73...050 Men fortsatt ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: 28c73...050
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1405 Skrevet 5. mai Jeg fikk også denne meldingen «levert av Skatteetaten…» jeg var delvis sykemeldt i fjor og fikk noe sykepenger direkte fra NAV. jeg klarer ikke å huske tidligere år, men tror ikke jeg har fått beløpet under «krav og betalinger» før onsdagen hvert år tidligere. Slik jeg tolker variasjonene på hvem som får hva under krav og betalinger så tenker jeg at de som jobber i Skatteetaten også er folk og at selv om de har en standard og prosedyre for å behandle skattemeldinger, så oppstår det små variasjoner - helt menneskelig. Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1406 Skrevet 5. mai Noen på AAP som har fått utbetalt skattepengene? Anonymkode: e6c77...bed
Abra Skrevet 5. mai #1407 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har de dukket opp på «utbetalinger» og betalingsdato står som 06.05.2026, dvs onsdag. Anonymkode: 28c73...050 Det vil først stå på ‘Penger til gode’. Og på ‘utbetalinger’ dagen de blir utbetalt, som vanligvis er en førstkommende onsdag. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1408 Skrevet 5. mai Tror ikke de kommer i morgen, fader asså Anonymkode: 91ed5...ba2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1409 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men fortsatt ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: 28c73...050 Det får du jo ikke før pengene har kommet eller hvertfall samme dag som de utbetales Anonymkode: eeecb...775
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1410 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det får du jo ikke før pengene har kommet eller hvertfall samme dag som de utbetales Anonymkode: eeecb...775 I så fall er det noe nytt, i fjor fikk jeg skatteoppgjøret 11. april og pengene utbetalt 23. april. Anonymkode: 28c73...050
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1411 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I så fall er det noe nytt, i fjor fikk jeg skatteoppgjøret 11. april og pengene utbetalt 23. april. Anonymkode: 28c73...050 Tror ikke det er noe nytt, de siste årene har jeg (og virker som mange andre her inne også) fått pengene på konto og da dukker skatteoppgjøret opp på e-post/skatteetaten Anonymkode: eeecb...775
mommyaka Skrevet 5. mai #1412 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen på AAP som har fått utbetalt skattepengene? Anonymkode: e6c77...bed Nop...leverte 18 mars... ikke fått noe Heller ikke noe på utbetaling. Fikk også sånn.. levert av Skatteetaten 28 april. Håper de kommer snart 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1413 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke det er noe nytt, de siste årene har jeg (og virker som mange andre her inne også) fått pengene på konto og da dukker skatteoppgjøret opp på e-post/skatteetaten Anonymkode: eeecb...775 Som sagt, i fjor kom skatteoppgjøret 11. april og utbetalingen kom først 23. april, så med mindre det er noe nytt at skatteutbetalingen kommer før skatteoppgjøret (din påstand), så stemmer ikke din antagelse. Anonymkode: 28c73...050
Mei88 Skrevet 5. mai #1414 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2026 den 20.23): det er den samme meldingen mange av oss andre i tråden her også har fått og jeg tror vi alle venter på om pengene kanskje dukker opp til uka. Anonymkode: c5903...bc5 Dette har stått på min side allerede et par uker, ingen penger enda
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1415 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Som sagt, i fjor kom skatteoppgjøret 11. april og utbetalingen kom først 23. april, så med mindre det er noe nytt at skatteutbetalingen kommer før skatteoppgjøret (din påstand), så stemmer ikke din antagelse. Anonymkode: 28c73...050 Sa ikke at det ikke hadde skjedd, sa bare at det jeg forklarte ikke er nytt. Sånn har det vært for meg de siste 5 årene, kanskje lengre. Anonymkode: eeecb...775 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1416 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sa ikke at det ikke hadde skjedd, sa bare at det jeg forklarte ikke er nytt. Sånn har det vært for meg de siste 5 årene, kanskje lengre. Anonymkode: eeecb...775 Og jeg påpekte bare at din opprinnelige påstand ikke stemmer; Jeg: AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men fortsatt ikke fått skatteoppgjøret. Anonymkode: 28c73...050 Du: AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det får du jo ikke før pengene har kommet eller hvertfall samme dag som de utbetales Anonymkode: eeecb...775 Så jo, man kan få skatteoppgjøret før man får utbetalingen. Anonymkode: 28c73...050
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. mai #1417 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og jeg påpekte bare at din opprinnelige påstand ikke stemmer; Jeg: Du: Så jo, man kan få skatteoppgjøret før man får utbetalingen. Anonymkode: 28c73...050 Det er skatteoppgjøret som er fasiten på hvor mye man får tilbake eller i restskatt, så skatteoppgjøret er ferdig før man får utbetalt. Men det kan være noe forsinkelse i systemet et eller annet sted slik at pengene kommer på konto før e-posten om skatteoppgjøret dukker opp. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1418 Skrevet 5. mai Står ingenting på mine utbetalinger i dag heller. Så da kan jeg vel ikke regne med å få i morgen? Faen føler jeg maser og styrer om de pengene men når man først har dårlig råd så er det så kjedelig å vente. Er det så vanskelig å få et system med litt mer forutsigbarhet tro? Hadde jeg fått beskjed om 01.06 så hadde jeg jo kunnet legge til rette litt mer. Nå må jeg ha nye bremser og nye dekk på bilen, men må liksom vente til pengene kommer. Oljeskift i morgen, hadde vært så fint å kunne gjøre alt samtidig 😅 Hilsen fattig og patetisk Anonymkode: 3ba99...028 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1419 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen på AAP som har fått utbetalt skattepengene? Anonymkode: e6c77...bed Fremdeles ikke. En av de med den "Levert på vegne av Skatteetaten 28.04.26 kl. 16ish-gjengen også, selv om jeg leverte selv i slutten av mars en gang). Antar det kommer i juni, som tidligere. Irriterende. Anonymkode: cb8cf...817 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai #1420 Skrevet 5. mai Fikk opp nå nylig under utbetalinger at jeg kan bestille kontoutskrift, hva betyr det? Anonymkode: 2c256...49e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå