AnonymBruker Skrevet 10. mai #1501 Skrevet 10. mai Må nesten le litt. Skulle inn og sjekke om det jeg så i går kveld var ekte eller noe jeg drømte (Så noe under "Penger til Gode") og nå har de problemer på nettsida 😅 Anonymkode: 30f97...653
AnonymBruker Skrevet 10. mai #1502 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må nesten le litt. Skulle inn og sjekke om det jeg så i går kveld var ekte eller noe jeg drømte (Så noe under "Penger til Gode") og nå har de problemer på nettsida 😅 Anonymkode: 30f97...653 Hahaha samme her!! Anonymkode: 3ba99...028
AnonymBruker Skrevet 10. mai #1503 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må nesten le litt. Skulle inn og sjekke om det jeg så i går kveld var ekte eller noe jeg drømte (Så noe under "Penger til Gode") og nå har de problemer på nettsida 😅 Anonymkode: 30f97...653 Det har de hatt i hele dag, litt oppe i går men så problemer på nettsiden Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 10. mai #1504 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det har de hatt i hele dag, litt oppe i går men så problemer på nettsiden Anonymkode: 2c256...49e Håper ikke skaper noe kluss for når de får utbetalt... nå har vi ventet lenge nok. Anonymkode: cb8cf...817 3
Ingar-André Skrevet 10. mai #1505 Skrevet 10. mai Kommer da inn på krav og betalinger jeg for min del, prøvde bare for moroskyld. Har dog ikke skjedd en dritt mer der
AnonymBruker Skrevet 10. mai #1506 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hahaha samme her!! Anonymkode: 3ba99...028 Her også, både i går og i dag... Anonymkode: 5f460...999
AnonymBruker Skrevet 10. mai #1507 Skrevet 10. mai Ingar-André skrev (9 minutter siden): Kommer da inn på krav og betalinger jeg for min del, prøvde bare for moroskyld. Har dog ikke skjedd en dritt mer der Samma her! Anonymkode: 91ed5...ba2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #1508 Skrevet 10. mai Ingar-André skrev (1 time siden): Kommer da inn på krav og betalinger jeg for min del, prøvde bare for moroskyld. Har dog ikke skjedd en dritt mer der Krav og betalinger er borte fra min side(står ikke der) det står kun øverst kan ikke vise hva du er skyldig til skatteetaten Anonymkode: 2c256...49e
Ingar-André Skrevet 10. mai #1509 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Krav og betalinger er borte fra min side(står ikke der) det står kun øverst kan ikke vise hva du er skyldig til skatteetaten Anonymkode: 2c256...49e Står der på min nå i sta også. Men da jeg gikk inn på skattemeldinga og tilbake til krav og betalinger fikk jeg feilmelding
mommyaka Skrevet 11. mai #1510 Skrevet 11. mai Dere som fikk se på krav/ innbetaling at dere fikk penger til gode. Når fikk dere selve skatteoppgjøret og noe fikk dere penger på konto? Jeg og flere fikk opp på krav/innbetaling her om dagen...og da trur jeg mange av oss lurer når mail om skatteoppgjøret og penger vil komme
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1511 Skrevet 11. mai Nå er siden opp og går igjen. Og jeg får trolig pengene mine på onsdag, for nå ligger de under penger til gode 🥳🥳 Anonymkode: a384b...7db 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1512 Skrevet 11. mai Har hatt penger under Til Gode på Kravoversikt-siden siden søndag kveld nå så krysser virkelig fingrene for at de kommer i morgen eller onsdag. Vært mye regninger i det siste så det hadde kommet godt med. Hvor lang tid tok det dere andre fra "Til Gode" til dere fikk selve oppgjøret? Anonymkode: 30f97...653 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1513 Skrevet 11. mai Hvordan vet vi at det kommer onsdag og ikke på tirsdag/torsdag? jeg fikk sykepenger i fjor og fikk samme melding om levert av skatteetaten. Så først i dag summen under tilgode. Tror det henger sammen med at jeg ringte dem på fredag? uansett håper virkelig de kommer tirsdag og ikke må vente til onsdag.. vet noen med sikkerhet hvordan man vet? Anonymkode: d9ecf...c6f
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1514 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan vet vi at det kommer onsdag og ikke på tirsdag/torsdag? jeg fikk sykepenger i fjor og fikk samme melding om levert av skatteetaten. Så først i dag summen under tilgode. Tror det henger sammen med at jeg ringte dem på fredag? uansett håper virkelig de kommer tirsdag og ikke må vente til onsdag.. vet noen med sikkerhet hvordan man vet? Anonymkode: d9ecf...c6f Det står flere plasser at de kun utbetaler en gang i uken og det er på onsdager Anonymkode: 2c256...49e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1515 Skrevet 11. mai onsdag er ofte en vanlig dag for utbetalingskjøringer fra Skatteetaten. Har alltid fått mine skattepenger på en onsdag siden 2016-2025 Anonymkode: 2c256...49e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1516 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det står flere plasser at de kun utbetaler en gang i uken og det er på onsdager Anonymkode: 2c256...49e Hvilke flere plasser? Anonymkode: d9ecf...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1517 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke flere plasser? Anonymkode: d9ecf...c6f Søk det opp på google så får du det der liksom Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1518 Skrevet 11. mai mommyaka skrev (3 timer siden): Dere som fikk se på krav/ innbetaling at dere fikk penger til gode. Når fikk dere selve skatteoppgjøret og noe fikk dere penger på konto? Jeg og flere fikk opp på krav/innbetaling her om dagen...og da trur jeg mange av oss lurer når mail om skatteoppgjøret og penger vil komme 99 % sikkert kommer skatteoppgjøret onsdag og utbetalingen som regel samme dag. Anonymkode: 7a7a1...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #1519 Skrevet 11. mai Har stått penger til gode hos meg i flere uker men ikke fått noe enda Anonymkode: 4fa5f...fbe
mommyaka Skrevet 11. mai #1520 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har stått penger til gode hos meg i flere uker men ikke fått noe enda Anonymkode: 4fa5f...fbe Det er det jeg har hørt andre si å... frustrert at det står men ikke når vi vil få det utbetalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå