AnonymBruker Skrevet 8. mai #1461 Skrevet 8. mai Abra skrev (29 minutter siden): Jeg var en av de hvor det sto levert ved hjelp av skatteetaten 28.04. Og nå står de klar inne på mine krav og utbetalinger. Så da får jeg nok pengene onsdag neste uke. Samme her! Var kommet inn på beløp til gode når jeg sjekket i stad. Nei nå ble jeg glad🥳 Anonymkode: cb8cf...817 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1462 Skrevet 8. mai Abra skrev (33 minutter siden): Jeg var en av de hvor det sto levert ved hjelp av skatteetaten 28.04. Og nå står de klar inne på mine krav og utbetalinger. Så da får jeg nok pengene onsdag neste uke. Nå står de inne på min også som penger til gode! Takk for at du sa ifra 🙂 vært inne sett 3 ganger allerede i dag, men stod ikke noe da 🥰 står det dette på din også? «Beskrivelse Overskytende forskudd, person» Anonymkode: d88f9...717 1
Abra Skrevet 8. mai #1463 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå står de inne på min også som penger til gode! Takk for at du sa ifra 🙂 vært inne sett 3 ganger allerede i dag, men stod ikke noe da 🥰 står det dette på din også? «Beskrivelse Overskytende forskudd, person» Anonymkode: d88f9...717 Jepp:3
mommyaka Skrevet 8. mai #1464 Skrevet 8. mai Jeg var inne for 6 timer siden og da stod det ingen ting...nå var jeg inne og når står det penger til gode:) Håper de kommer til uka
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1465 Skrevet 8. mai mommyaka skrev (41 minutter siden): Jeg var inne for 6 timer siden og da stod det ingen ting...nå var jeg inne og når står det penger til gode:) Håper de kommer til uka Hurra! Anonymkode: cb8cf...817 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1466 Skrevet 8. mai Ingenting her, sitter enda å venter på skattepengene mine 😔 Anonymkode: 2c256...49e
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1467 Skrevet 8. mai Nå står det det hos meg også. Jeg har også sjekket flere ganger i dag, men da sto det ingenting. Når jeg sjekket nå så sto de der. Så da får jeg de neste uke forhåpentligvis. (jeg har aap og har hatt levert av skatteetaten den 28/4) Anonymkode: c5903...bc5 1
Gulline Skrevet 8. mai #1468 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ingenting her, sitter enda å venter på skattepengene mine 😔 Anonymkode: 2c256...49e Ikke hos meg heller. Får de nok ikke før etter ferien, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1469 Skrevet 8. mai Gulline skrev (2 minutter siden): Ikke hos meg heller. Får de nok ikke før etter ferien, tenker jeg. Kjipt Anonymkode: 2c256...49e 1
mommyaka Skrevet 8. mai #1470 Skrevet 8. mai Når man har sett at det står penger til gode på krav/ betaling . Er det garantert å få penger uten ette. Eller kan det ta flere uker før man får pengene?
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1472 Skrevet 8. mai Fader, står ingenting hos meg. Fikk også meldingen om levert ved hjelp av skattetaten 28.04 ☹️ Anonymkode: 91ed5...ba2
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1473 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hadde oppfatning om at pengene kom på tilgode på fredager og ble utbetalt onsdager? Uansett ingenting nytt her… Anonymkode: d9ecf...c6f Jeg fikk pengene på tilgode idag iallefall. Så har skjedd noe. Anonymkode: a08d0...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1474 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå står det det hos meg også. Jeg har også sjekket flere ganger i dag, men da sto det ingenting. Når jeg sjekket nå så sto de der. Så da får jeg de neste uke forhåpentligvis. (jeg har aap og har hatt levert av skatteetaten den 28/4) Anonymkode: c5903...bc5 Same, yeeeeihhh! Anonymkode: cb8cf...817
AnonymBruker Skrevet 8. mai #1475 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå står de inne på min også som penger til gode! Takk for at du sa ifra 🙂 vært inne sett 3 ganger allerede i dag, men stod ikke noe da 🥰 står det dette på din også? «Beskrivelse Overskytende forskudd, person» Anonymkode: d88f9...717 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingenting her, sitter enda å venter på skattepengene mine 😔 Anonymkode: 2c256...49e Det er så kjipt! At det skal ta så lang tid å få...! Gulline skrev (3 timer siden): Ikke hos meg heller. Får de nok ikke før etter ferien, tenker jeg. Gulline skrev (3 timer siden): Nå stod det faktisk hos meg og .. Hurra! Anonymkode: cb8cf...817 1
PurpleRain Skrevet 8. mai #1476 Skrevet 8. mai Står under penger til gode hos meg også nå - ung ufør kombinert med jobb Hadde også levert sv Skatteetaten 28. april
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1478 Skrevet 9. mai PurpleRain skrev (3 timer siden): Står under penger til gode hos meg også nå - ung ufør kombinert med jobb Hadde også levert sv Skatteetaten 28. april Ingar-André skrev (51 minutter siden): Her å. Herlig! Det går fremover nå Anonymkode: cb8cf...817 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1479 Skrevet 9. mai mommyaka skrev (15 timer siden): Når man har sett at det står penger til gode på krav/ betaling . Er det garantert å få penger uten ette. Eller kan det ta flere uker før man får pengene? Blir spennende å se til uken da, siden vi er endel her nå som fikk melding om levering den 28/4 og nå penger tilgode under krav og betalinger. Tør ikke vedde på noenting når det gjelder skatteetaten, var det ikke noen som nevnte i tråden her at de i fjor hadde penger til gode på nettsiden i 2-3 uker før de dukket opp på konto? Anonymkode: c5903...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #1480 Skrevet 9. mai Flere enn meg som ikke hatt fått penger til gode ennå? jeg fikk også beskjed om levert ved hjelp av Skattetatten 28.04. selv om jeg sendte inn 10.03 Anonymkode: 91ed5...ba2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå