Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere andre som har planlagt baksmell og betaler ut i mai, betaler dere hele eller trekker fra 97-98 eller noe deromkring kroner? Synes det er rart vi fortsatt har lov og de ikke bare lar det gå over til neste oppgjør, men enn så lenge er det jo gratis penger.

Anonymkode: a6566...ea1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Slutt å drit deg ut da, man kan søke på anonymkoden din. Du har vært frekk og nedlatende i tråden, og du har ikke skrevet en eneste plass når du fikk pengene i fjor. 

Anonymkode: a1d34...7fc

Da har du oversett et innlegg. 

Anonymkode: b4c70...cce

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere andre som har planlagt baksmell og betaler ut i mai, betaler dere hele eller trekker fra 97-98 eller noe deromkring kroner? Synes det er rart vi fortsatt har lov og de ikke bare lar det gå over til neste oppgjør, men enn så lenge er det jo gratis penger.

Anonymkode: a6566...ea1

Jeg trekker fra litt, ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da har du oversett et innlegg. 

Anonymkode: b4c70...cce

Åja, vis meg det da. 

Anonymkode: a1d34...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Får man skatteoppgjøret sent hvis man går på AAP? Hvorfor? 

fikk skattemelding ganske tidlig.

Anonymkode: 85120...0f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 11.02):

Får man skatteoppgjøret sent hvis man går på AAP? Hvorfor? 

fikk skattemelding ganske tidlig.

Anonymkode: 85120...0f3

Jeg går også på aap, fikk skattemelding ganske tidlig men enda ikke mottatt skatteoppgjøret. Samboer (han er i jobb)  fikk sin skattemelding samtidig som meg, han har allerede fått oppgjøret sitt. Veldig frustrerende 😩 

Anonymkode: d88f9...717

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg går også på aap, fikk skattemelding ganske tidlig men enda ikke mottatt skatteoppgjøret. Samboer (han er i jobb)  fikk sin skattemelding samtidig som meg, han har allerede fått oppgjøret sitt. Veldig frustrerende 😩 

Anonymkode: d88f9...717

Jeg er også i jobb med en veldig enkel skattemelding uten endringer, fikk og leverte skattemelding tidlig, har heller ikke fått oppgjøret enda. Men vi er bare i april, det er enda tidlig. 

Anonymkode: 7a7a1...1ea

AnonymBruker
Skrevet

Nå står det 19700 på penger til gode på Skatteetaten, betyr det at jeg da mest sannsynlig får oppgjøret nå på onsdag? Hadde vært perfect timing isåfall!👍😊

Anonymkode: b7cb9...251

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå står det 19700 på penger til gode på Skatteetaten, betyr det at jeg da mest sannsynlig får oppgjøret nå på onsdag? Hadde vært perfect timing isåfall!👍😊

Det har sstått hva jeg har til gode på skatteetaten ganske lenge nå, Flere uker. Har fortsatt ikke fått oppgjøret. Så mulig du får penger denne uken, men det har ingenting med det å gjøre.

Anonymkode: 345b3...a19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har sstått hva jeg har til gode på skatteetaten ganske lenge nå, Flere uker. Har fortsatt ikke fått oppgjøret. Så mulig du får penger denne uken, men det har ingenting med det å gjøre.

Samme her. Leverte uka før palmesøndag. Ikke fått penger.

Anonymkode: 4490b...986

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har stått "0" på "Utbetalinger og penger til gode" frem til nå, nå står det den summen jeg skal få utbetalt, betyr det altså at det fortsatt ikke er 100% sikkert at jeg får det nå til uka altså?😳😳Trodde det da var klart til utbetaling nå i nærmeste fremtid🙃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det har stått "0" på "Utbetalinger og penger til gode" frem til nå, nå står det den summen jeg skal få utbetalt, betyr det altså at det fortsatt ikke er 100% sikkert at jeg får det nå til uka altså?😳😳Trodde det da var klart til utbetaling nå i nærmeste fremtid🙃

Er ganske sikker på at du får de på onsdag da.

Min står fremdeles på 0 så jeg er redd jeg må vente minst en uke til :(

Anonymkode: c5c04...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting her heller. Leverte 16/3 uten endringer. 

Anonymkode: 49555...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 8.30):

Er ganske sikker på at du får de på onsdag da.

Min står fremdeles på 0 så jeg er redd jeg må vente minst en uke til :(

Håper inderlig på det. De hadde kommet veldig godt med nå isåfall😅👏Men tror det er fare for at jeg også må vente minst en uke til egentlig🥹

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Håper inderlig på det. De hadde kommet veldig godt med nå isåfall😅👏Men tror det er fare for at jeg også må vente minst en uke til egentlig🥹

Når kom beløpet opp på krav og betalinger? Hvis du har sett den der i mindre enn en uke er jeg sikker på at du får pengene i morgen. 
Jeg har fremdeles 0 der så jeg krysser fingrene for neste uke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når kom beløpet opp på krav og betalinger? Hvis du har sett den der i mindre enn en uke er jeg sikker på at du får pengene i morgen. 
Jeg har fremdeles 0 der så jeg krysser fingrene for neste uke

Nå ble jeg utrolig lettet, nå står de på utbetalingsdato i morgen😍O glede stor, det kunne virkelig ikke passet bedre😇😍🙏

Håper det endrer seg fra 0 til summen når det nærmer seg helgen, for da er nok pengene på konto sikkert påfølgende onsdag :) Sånn var prosessen her hos meg iallefall:)

AnonymBruker
Skrevet

Nå er min skattemelding levert "ved hjelp av Skatteetaten" så krysser fingrene for at det kommer et skatteoppgjør etterhvert ☺️

Anonymkode: 30f97...653

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er min skattemelding levert "ved hjelp av Skatteetaten" så krysser fingrene for at det kommer et skatteoppgjør etterhvert ☺️

Anonymkode: 30f97...653

Det står det på min og… hva betyr det egentlig?

Anonymkode: e23b4...6d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det står det på min og… hva betyr det egentlig?

Anonymkode: e23b4...6d9

At den er levert. Mulig du har brukt noen hjelp på siden deres. Ikke noe å bry seg om.

Anonymkode: 36088...084

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leverte uten endringer 16.mars, det står ingenting på mine krav og betalinger enda. 

Men så var det en i tråden her som mente at man skulle se på minside der inne på skatteetaten og sjekke noe der, husker ikke hva det var engang. Jeg så da at det står 28/4-2026 på innsendt (sto innsendt med hjelp fra skatteetaten). Hva i all verden betyr det? Jeg innleverte da jeg fikk meldingen 16/3. 

Er dette pga AAP? At de har fått endelig beskjed fra NAV og at de på en måte har innlevert den på ny, eller noe sånt?

Er det da forskjell på innlevert og innsendt? Og vil det da bety at jeg kanskje får oppgjøret snart? Det sto at jeg kan få det før 1.juli men at de ikke kan si noe nærmere enn det. 

Anonymkode: c5903...bc5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...