AnonymBruker Skrevet 2. april #1261 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fikk pengene før eposten om oppgjøret. På en onsdag. Ser ikke i tråden at noen sier de har fått penger andre dager. Anonymkode: 22771...735 Jeg har gjentatt det flere ganger, at jeg ikke fjor IKKE fikk på en onsdag. Anonymkode: b4c70...cce
AnonymBruker Skrevet 2. april #1262 Skrevet 2. april I fjor fikk jeg utbetalt 30.04 skattepengene mine Anonymkode: d5a89...ed8
AnonymBruker Skrevet 2. april #1263 Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gjentatt det flere ganger, at jeg ikke fjor IKKE fikk på en onsdag. Anonymkode: b4c70...cce Men hvorfor vil du ikke si når du fikk pengene i fjor? Anonymkode: a1d34...7fc 2
AnonymBruker Skrevet 2. april #1264 Skrevet 2. april Måtte sjekke når jeg har fått utbetalt penger tidligere år. I 2025 og 2024 fikk jeg utbetalt på en onsdag. I 2023 på en mandag, i 2022 på en onsdag, 2021 på en torsdag og 2020 også på en torsdag. Anonymkode: 9675c...5b8
AnonymBruker Skrevet 6. april #1265 Skrevet 6. april Kan pengene komme i denne uken tro? Anonymkode: 6ad8a...bef
AnonymBruker Skrevet 6. april #1266 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 8.42): Fått baksmell på 30-100 000 kr hvert år, siste 10 årene. Blir rundt 70 000 i baksmell i år tror jeg, basert på eget excel regneark. Irriterende at skatteetaten ikke klarer å gi meg en trekktabell som stemmer noenlunde. Feriepengene går da med til å betale baksmellen. Anonymkode: 1257e...536 Hvordan klarer du å bomme så kraftig? Du må jo inn å legge til forventet inntekt. Det kan du også justere ila året dersom du skulle tjene mer. Har du mer enn en inntekts kilde er det lurt med prosentrekk. Anonymkode: 94245...3df 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #1267 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan pengene komme i denne uken tro? Anonymkode: 6ad8a...bef Krysser fingrene for det i alle fall, men om det er sannsynlig er umulig å vite. Noen med info til oss som venter? Anonymkode: 9c67d...59e
AnonymBruker Skrevet 6. april #1268 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan klarer du å bomme så kraftig? Du må jo inn å legge til forventet inntekt. Det kan du også justere ila året dersom du skulle tjene mer. Har du mer enn en inntekts kilde er det lurt med prosentrekk. Anonymkode: 94245...3df Eller ringe skatteetaten som kan hjelpe deg sånn at du ikke får skattesmell, alle har tid til å ta telefonen dit Anonymkode: d5a89...ed8
AnonymBruker Skrevet 6. april #1269 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Krysser fingrene for det i alle fall, men om det er sannsynlig er umulig å vite. Noen med info til oss som venter? Anonymkode: 9c67d...59e Det er vel ikke noe mer info enn det som allerede er nevnt her mange ganger. Hvis pengene står på utbetaling med en bestemt dato så får du pengene den dagen. Ville ventet til i morgen og sjekket da. Kan jo hende de kjører ut noe allerede nå på onsdag. Anonymkode: eeecb...775
AnonymBruker Skrevet 6. april #1270 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Krysser fingrene for det i alle fall, men om det er sannsynlig er umulig å vite. Noen med info til oss som venter? Anonymkode: 9c67d...59e Har fått brev om motregning som var gjennomført, resterende beløp blir utbetalt deg sto det. med brev datert 8 april, så skulle tro det er en vanlig overføringsdag. Anonymkode: 6ad8a...bef
Blåsol Skrevet 6. april #1271 Skrevet 6. april Er denne uken også påskeuke? 😅 min bror fikk faktisk utbetalt forrige onsdag, men har ikke hørt om noen andre som fikk. Men tenker de at påskeuken er denne uken også da eller?😅 at de ikke kjører oppgjør før neste uke?
AnonymBruker Skrevet 6. april #1272 Skrevet 6. april Blåsol skrev (6 minutter siden): Er denne uken også påskeuke? 😅 min bror fikk faktisk utbetalt forrige onsdag, men har ikke hørt om noen andre som fikk. Men tenker de at påskeuken er denne uken også da eller?😅 at de ikke kjører oppgjør før neste uke? Nå står det faktisk til utbetaling 8. april hos meg Anonymkode: c95c2...00d
Blåsol Skrevet 6. april #1273 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå står det faktisk til utbetaling 8. april hos meg Anonymkode: c95c2...00d Yeeeeey! Hos meg også 🥳🥳 måtte inn å sjekke 🤭
AnonymBruker Skrevet 6. april #1274 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nå står det faktisk til utbetaling 8. april hos meg Anonymkode: c95c2...00d Meg og 🫡 Anonymkode: 03c9c...46b
AnonymBruker Skrevet 6. april #1275 Skrevet 6. april Blåsol skrev (45 minutter siden): Yeeeeey! Hos meg også 🥳🥳 måtte inn å sjekke 🤭 Jeg gikk inn og sjekket bare fordi du skrev i denne tråden nå Så takk for det 😉 Anonymkode: c95c2...00d
Grønnsaksvaffel Skrevet 6. april #1276 Skrevet 6. april Kanskje jeg må sendt inn skattemeldingen snart, så jeg får utbetalt de 19k i til gode skatt 🤔
AnonymBruker Skrevet 6. april #1277 Skrevet 6. april Grønnsaksvaffel skrev (3 minutter siden): Kanskje jeg må sendt inn skattemeldingen snart, så jeg får utbetalt de 19k i til gode skatt 🤔 Tror fristen er ute nå.. Anonymkode: 8d44b...949
Grønnsaksvaffel Skrevet 6. april #1278 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror fristen er ute nå.. Anonymkode: 8d44b...949 Nei, det er den ikke. Fristen er 30. april.
Knutekålmor85 Skrevet 6. april #1279 Skrevet 6. april Perine skrev (På 14.3.2026 den 11.13): For meg virker det utrolig merkelig at det er så mange som ikke logger inn og sjekker med det samme. Noen gjør det heller aldri, verken skattekort, skattemelding eller skatteoppgjør. Må bare innse at folk er forskjellige Skatteetaten undersøkte dette for noen år siden. De aller fleste av de som ikke sjekket hadde frikort, var pensjonister eller ellers hadde enkle skattemeldinger uten store endringer. Selv gjør jeg sjelden endring på skattekortet. Det blir riktig til slutt. Det er ikke krise å få penger igjen. Det er heller ikkr krise å måtte betale restskatt: da har jeg fått låne penger som har fått noe renter underveis. AnonymBruker skrev (På 16.3.2026 den 19.58): Hvis man deler en gjeldspost med samboer, må begge levere skattemeldingen før utbetaling skjer ? Eller er dette kun hvis det gjøres endring på gjeldsposten ? Anonymkode: 5db13...0f7 I samme situasjon har jeg opplevd å få tilbake penger før samboer har fått sendt inn sin skattemelding. Det selv om jeg gjorde endring og delte lånet på oss begge. AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 9.22): Om jeg har fast 100% jobb i helsevesenet, og har satt lønnen ca 100000 over det jeg har, samt trekker 2000 ekstra i måneden i skatt, er det rart at jeg bare får igjen 12000? Trodde jeg hadde sikret meg fodt… har ikke hatt en eneste ekdsrravakt. Bolig står oppført rett (har lån på 750000, ellers ingenting) Anonymkode: 9b2b7...c55 Arbeidsgiver bruker nok tabelltrekk, og da trekkes det ikke mer selv om du oppgir høyere lønn. Du kan f.eks legge til høyere forventede renteinntekter i stedet, da vil du trekkes mer.
AnonymBruker Skrevet 6. april #1280 Skrevet 6. april Jippi 😀 Nå står de til utbetaling 8 april hos meg også. Blir en kjekk uke dette. Shopping, cant wait 😅 Anonymkode: c1453...ca0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå