AnonymBruker Skrevet 25. mars #1161 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til tross for? Det er ikke noe rart ved at de ikke har kommet enda, de fleste får før sommeren en gang.. litt tidlig å være utålmodig allerede. Anonymkode: 7a7a1...1ea Det ser da jammen ut til i denne tråden at svært mange har fått igjen allerede. Så derav innlegget mitt. Anonymkode: c95c2...00d 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars #1162 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det ser da jammen ut til i denne tråden at svært mange har fått igjen allerede. Så derav innlegget mitt. Anonymkode: c95c2...00d Nei, "svært mange" har ikke fått igjen enda. De har knapt begynt med skatteoppgjørene. Anonymkode: 7a7a1...1ea 2
Wonders Skrevet 26. mars #1163 Skrevet 26. mars Skattemeldingen kommer på ulike dager Alle får den senest 30. mars. Du får beskjed når du kan sjekke din. Har du levert skattemeldingen og venter på skatteoppgjøret, kan du sjekke status.
AnonymBruker Skrevet 26. mars #1165 Skrevet 26. mars Blåsol skrev (19 timer siden): Oki! 😊👌🏼 det gjorde ikke det på meg i fjor, da kom plutselig bare pengene på konto uten at det sto inne på utbetaling på skatteetaten. Det kom inn på skatteetaten et par timer etter at jeg hadde fått pengene på konto 🤣 Samme skjedde faktisk meg i år. Ikke et pip på mine utbetalinger tirsdag kveld men jaggu var pengene på konto onsdag morgen. Mailen kom flere timer etter det. Anonymkode: 7b63b...732
TinyBean Skrevet 27. mars #1166 Skrevet 27. mars Er det folk på AAP som har fått igjen skatteoppgjøret enda?
AnonymBruker Skrevet 27. mars #1167 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2026 den 11.02): Det står ikke det på skatteetaten sine sider. De har skrevet at skatteoppgjør ikke utbetales i påskeuken Anonymkode: 27b0a...fb8 Er det helt sikkert at det ikke kommer til uka før helligdagene? Anonymkode: 4859d...863
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1168 Skrevet 28. mars Nå står pengene på utbetalinger, så da er den ferdigbehandlet. Fikk skattemeldingen på mandag og leverte inn på mandag. Nå håper jeg pengene er på min konto senest onsdag neste uke 🙂 Da blir det god påske i dette huset. Anonymkode: c1453...ca0
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1169 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå står pengene på utbetalinger, så da er den ferdigbehandlet. Fikk skattemeldingen på mandag og leverte inn på mandag. Nå håper jeg pengene er på min konto senest onsdag neste uke 🙂 Da blir det god påske i dette huset. Anonymkode: c1453...ca0 Hos meg står de ikke under utbetalinger, men de står under penger til gode. Fikk og leverte på tirsdag. Er det håp for at de blir utbetalt snart da? Anonymkode: afbfe...ac4
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1170 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hos meg står de ikke under utbetalinger, men de står under penger til gode. Fikk og leverte på tirsdag. Er det håp for at de blir utbetalt snart da? Anonymkode: afbfe...ac4 Jeg sjekket igjen. Først står de til utbetaling, og så under oprinnelig beløp til gode. Lagt til renter nå. Jeg tror de kommer nå til uka. Merkelig hvis ikke. Anonymkode: c1453...ca0
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1171 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sjekket igjen. Først står de til utbetaling, og så under oprinnelig beløp til gode. Lagt til renter nå. Jeg tror de kommer nå til uka. Merkelig hvis ikke. Anonymkode: c1453...ca0 Da er de nok utbetalt og på vei🤗 hos meg er de ikke under utbetalinger enda. Jeg er overbevist om at de sender ut neste uke også, onsdag er ikke en helligdag og vanlig arbeidsdag for de fleste🙈 tipper de mener påskeuken er fra torsdag av. Anonymkode: afbfe...ac4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1172 Skrevet 28. mars Jeg skulle også ønske at tråden ble mer brukt til å diskutere eventuelle fradrag og slikt. Fikk dere ført på noen fradrag? Mannen min var klar til å bare levere meldingen, men så gikk jeg gjennom den og fant at kriteriet for fradrag knyttet til reiseavstand til jobb er redusert. Så da fikk han 3000 kroner mindre i skatt og baksmellen ble redusert tilsvarende. Han har 22 km til jobb. Så kan vi jo lure på om det er andre fradrag vi har fått gått glipp av. Han reiser mye, og vi forsøkte å regne på om dette ga noe fradrag, men vi ble kastet ut av meldingen hele tiden så ga opp regnestykket til slutt. Vil jo tro han ikke skal ha rett på noen fradrag så lenge jobben dekker alle utgifter? Men mulig han har betalt skatt av det? Hvordan finner man ut av sånt? 🙈 Var så dårlig forklart på skatteetaten sine sider. Dessuten måtte man føre opp hvert land han har vært i hver for seg og det ble krevende å finne oversikt på. 🥴 Anonymkode: 50b37...ca8
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1173 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er de nok utbetalt og på vei🤗 hos meg er de ikke under utbetalinger enda. Jeg er overbevist om at de sender ut neste uke også, onsdag er ikke en helligdag og vanlig arbeidsdag for de fleste🙈 tipper de mener påskeuken er fra torsdag av. Anonymkode: afbfe...ac4 Jeg er også overbevist om de sender ut neste uke også. Som du sier, det er vanlige arbeidsdager, og banken kjører onsdag også fram til 13.30. Det stemmer ikke at de bare betaler ut på onsdager som noen i tråden her har sagt. Anonymkode: c1453...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1174 Skrevet 28. mars Min sum ligger også under penger til gode nå, det står 0 på utbetalt, men da er det kanskje håp om å få det onsdag i neste uke? 🙏 Hadde vært en fin inngang til påskefri. Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, så det hadde passet perfekt visst det rullet inn på konto på onsdagen. Anonymkode: 49910...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1175 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min sum ligger også under penger til gode nå, det står 0 på utbetalt, men da er det kanskje håp om å få det onsdag i neste uke? 🙏 Hadde vært en fin inngang til påskefri. Jeg skal jobbe mandag og tirsdag, så det hadde passet perfekt visst det rullet inn på konto på onsdagen. Anonymkode: 49910...e7b Vil legge til at det beløpet har også fått lagt til renter, synest var litt høyere enn jeg husket og ja, sjekket skattemeldingen og det er litt høyere. Så da er det nok ferdigbehandlet her også. Anonymkode: 49910...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1176 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hos meg står de ikke under utbetalinger, men de står under penger til gode. Fikk og leverte på tirsdag. Er det håp for at de blir utbetalt snart da? Anonymkode: afbfe...ac4 Krysser fingrene for det! Jeg har samme beskjed på min skattemelding så jeg håper inderlig pengene dukker opp over helgen. 🤞🏻 Anonymkode: a0e58...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1177 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2026 den 6.43): Nei, "svært mange" har ikke fått igjen enda. De har knapt begynt med skatteoppgjørene. Anonymkode: 7a7a1...1ea På jobben og i familien min er det veldig mange som har fått pengene de har til gode allerede, så mitt inntrykk er absolutt at "svært mange" har fått igjen selv om de "knapt har begynt med skatteoppgjørene" Anonymkode: a0e58...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1178 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): På jobben og i familien min er det veldig mange som har fått pengene de har til gode allerede, så mitt inntrykk er absolutt at "svært mange" har fått igjen selv om de "knapt har begynt med skatteoppgjørene" Anonymkode: a0e58...bdc Ditt inntrykk spiller jo liten rolle, hvor mange faktiske skatteoppgjør som er klare og utbetalt er jo det som er av interesse her. Anonymkode: 7a7a1...1ea
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1179 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er de nok utbetalt og på vei🤗 hos meg er de ikke under utbetalinger enda. Jeg er overbevist om at de sender ut neste uke også, onsdag er ikke en helligdag og vanlig arbeidsdag for de fleste🙈 tipper de mener påskeuken er fra torsdag av. Anonymkode: afbfe...ac4 Jeg tror de mener at det ikke kjøres oppgjør i påskeuken, oppgjørene deres er jo sannsynligvis klart denne uke, med utbetaling kommende uke. I så fall kan det fort være et ingen får utbetaling onsdag etter påske fordi det ikke kjøres oppgjør i påskeuken. Anonymkode: a1d34...7fc
AnonymBruker Skrevet 28. mars #1180 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ditt inntrykk spiller jo liten rolle, hvor mange faktiske skatteoppgjør som er klare og utbetalt er jo det som er av interesse her. Anonymkode: 7a7a1...1ea Wow, for en solstråle du var da! Riktig god påske til deg! Anonymkode: a0e58...bdc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå