Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 8.56):

Ok, skal fortelle alt her.

Ja, eller så var det for å få seg? Jeg hadde jo avvist han om han kun var ute etter sex. Er jo kun han som vet, å han må nesten oppleves for å vite litt mer konkret. 

Jeg vet at han egentlig bare var ute etter ligg, vil du vite hvorfor? Fordi første gangen vi traff hverandre, så ble han ganske fort kåt, merket han ville ligge i sofaen, så på kroppen min osv. Rett før han måtte dra (jeg skulle tidlig opp), så prøvde han seg etter at vi kysset. Jeg avviste og han ble litt fornærmet virket det som. Klart etter da var han jo nærmest "forelsket" i meg. 

Neste gan vi møttes så ble det til at vi lå sammen.

Anonymkode: fb7ac...9b3

Ts, du har jo tidligere i tråden beskrevet tydelig at du allerede første møte merket at han var ute etter sex. Deretter beskrev du at du lå med han på andre møte. 

Hvorfor lyver du og sier at du fikk han til å vente 3-4 uker? 🤔

Og alle vennene dine advarte deg mot å ligge med denne fyren, og du tok ikke rådene, og deretter har du ingen å prate med om det nå? Som en annen bruker over har nevnt.

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (5 timer siden):

Naut? Nei, ingen naut. Du tok han i løgn. 

Neste gong så unngå sex så tidleg, bli kjent med personen først. Det høres litt ut som han fekk det som han ville dessverre. 

Nettopp. 

Takk for råd dere. Jeg har det MYE bedre nå. Uten han. ☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan hende han har forelsket seg og vil avslutte med deg fordi han er redd du ødelegger for de. Kanskje han har tenkt å beholde deg for sex samtidig som han bygger et kjærlighetsforhold med den han elsker

Har hatt denne følelsen en stund ja. Han ville ikke bli sett ute med meg. Kunne ikke avtale tidspunkt, ta alt på sparket. Han mente bastant på at han ikke pratet med noen eller holdt på med noen. Det var jeg som begynte med alt dette. Hadde ikje jeg tatt «tak» så hadde vi fortsatte å møtes tid til annen. Ser dette er lagt ut på facebook. Godt man er AB. Hadetfint dere😎

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har hatt denne følelsen en stund ja. Han ville ikke bli sett ute med meg. Kunne ikke avtale tidspunkt, ta alt på sparket. Han mente bastant på at han ikke pratet med noen eller holdt på med noen. Det var jeg som begynte med alt dette. Hadde ikje jeg tatt «tak» så hadde vi fortsatte å møtes tid til annen. Ser dette er lagt ut på facebook. Godt man er AB. Hadetfint dere😎

Omg …. Han ville ikke bli sett ute med deg??? Ikke avtale men på sparket?? Hjelpes enda verre enn jeg i utgangspunktet har tenkt. Du kan da ikke ett øyeblikk ha tenkt at du var noe annet enn noen hull for han å tømme seg i?

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Omg …. Han ville ikke bli sett ute med deg??? Ikke avtale men på sparket?? Hjelpes enda verre enn jeg i utgangspunktet har tenkt. Du kan da ikke ett øyeblikk ha tenkt at du var noe annet enn noen hull for han å tømme seg i?

Det er jo nettopp det jeg sier her. Mange som støtter denne mannen. Jeg gikk IKKE inn med han for å kun ligge sammen. Jeg sa jeg var ute etter forhold, men han ville fortsette å møte meg etter dette, han kunne da snudd av ren respekt. Litt lengre uti så kom det snikende frem at ønsket var kun å ligge/se film/spise etc. Jeg var allerede da svak nok og ville gå med på det. Det innebar såklart at vi hadde det greit begge, ga hverandre oppmerksomhet og kun til hverandre. Vi kunne aldri spise ute.

Tror ikke det kosta så mye for han å gi slipp jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke avtale men på sparket??

Alt ble på sparket. Det er veldig rart. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nettopp det jeg sier her. Mange som støtter denne mannen. Jeg gikk IKKE inn med han for å kun ligge sammen. Jeg sa jeg var ute etter forhold, men han ville fortsette å møte meg etter dette, han kunne da snudd av ren respekt. Litt lengre uti så kom det snikende frem at ønsket var kun å ligge/se film/spise etc. Jeg var allerede da svak nok og ville gå med på det. Det innebar såklart at vi hadde det greit begge, ga hverandre oppmerksomhet og kun til hverandre. Vi kunne aldri spise ute.

Herrefred, glem hele fyren og gå videre. 

Anonymkode: 7fd05...96a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herrefred, glem hele fyren og gå videre. 

Anonymkode: 7fd05...96a

Trodde dere at vi hadde vært ute sammen? Alt skulle skje mellom 4 vegger. Jeg har jo hatt ff før, men aldri vært så problematisk som dette. Med han kunne jeg bli sett ute, vi gikk på mc'd og til og med kino. Det var jo bare oss. Han her var det helt annerledes med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 9.13):

Forventet han at jeg skulle spre beina uten ord og meninger? Tror ikke disse damene finnes.

Det er stort sett slik det funker å være FF, ja.  Man har sex fordi begge ønsker det og nyter det, men man legger seg ikke opp i livene til hverandre. Det finnes mer enn nok av kvinner som ønsker dette, inkludert meg selv da jeg var i 20-årene. Hadde noen FF gjennom de årene, vi hadde deilig sex og fant av og til på andre ting sammen også. Men hva de gjorde når jeg ikke var der vet jeg ikke, og jeg brydde meg heller ikke. Det var ikke min sak. 

Det å være "ekskulsive" (selv om det kun handler om sex) funker generelt dårlig om det ikke er følelser inne i bildet, fra begge sider. Bruk kondom, så har det ikke så mye å si hvor mange andre han ligger med.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

❤️ Ja dette er ganske vanlig. Jeg er ikke den eneste som havner med en mann man blir hekta på selvom det lyser rødt ut her. Det er jo igrunnen mye man må finne seg for å være ff, begge skal ha tillitt og åpen prat. Man skal heller ikke være kald/varm.

Det kan absolutt være ødeleggende med mennesker med hot/cold-oppførsel (been there, done that), men det er ikke ulovlig å holde på slik. Ansvaret her ligger hos deg selv. Om noen gjør ting du ikke liker, som du føler deg ukomfortabel med, eller som sårer deg, så er det ditt ansvar å forholde deg til virkeligheten og avslutte relasjoner som du merker at ikke er bra for deg.

Har lest hele tråden, og du er veldig opptatt av at han har gjort feil ting og at mye (eller alt) er hans skyld. Det er fullstendig irrelevant hva han kunne gjort annerledes. Fokuser heller på hvordan du kunne taklet dette på en bedre måte.

Det kommer ikke til å hjelpe deg på noen som helst måte å legge all skylden over på ham. Du kommer ikke til å føle deg noe bedre, og realiteten kommer fortsatt til å være den samme. Innse at dine valg og din måte å forholde deg til denne mannen var det som skapte problemer for deg. Se på hans oppførsel som informasjon, i stedet for å legge all vekt på skyld og hvem som heller skulle gjort ditten og datten. Informasjonen han ga deg, var at han kun var ute etter sex. Han ble kald etter sex, og det fikk deg til å føle deg dårlig, du ønsket mer varme. Dette er også informasjon. Han gir deg ikke det du ønsker, og du føler deg dårlig = da er det ikke verdt å fortsette, uansett hvor kjekk han er eller hvor flott han kan være de gangene han velger å være varm. Slutt å forvente at andre skal gjøre "det riktige", og lær deg å ta ansvar for å gjøre det som er riktig for deg selv.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei,ikke noe problem med kun å søke enten hull, eller penis om så. Han var ærlig, og du har vært naiv, og det er et gjentagende mønster for deg.  Fremdeles ikke så hyggelig å ikke ville bli sett ute med folk men helt fair . Så godtar folk det eller ikke. Du godtok det det kjempe lenge. Kun du som skulle droppa å gå inn i dette hvis du ikke følte det var rett.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Trodde dere at vi hadde vært ute sammen? Alt skulle skje mellom 4 vegger. Jeg har jo hatt ff før, men aldri vært så problematisk som dette. Med han kunne jeg bli sett ute, vi gikk på mc'd og til og med kino. Det var jo bare oss. Han her var det helt annerledes med. 

Vel , du valgte å gjøre det. Du må skylde på deg selv. Ikke han

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor godtok du det? 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
kommodevaran skrev (27 minutter siden):

Det er stort sett slik det funker å være FF, ja.  Man har sex fordi begge ønsker det og nyter det, men man legger seg ikke opp i livene til hverandre. Det finnes mer enn nok av kvinner som ønsker dette, inkludert meg selv da jeg var i 20-årene. Hadde noen FF gjennom de årene, vi hadde deilig sex og fant av og til på andre ting sammen også. Men hva de gjorde når jeg ikke var der vet jeg ikke, og jeg brydde meg heller ikke. Det var ikke min sak. 

Det å være "ekskulsive" (selv om det kun handler om sex) funker generelt dårlig om det ikke er følelser inne i bildet, fra begge sider. Bruk kondom, så har det ikke så mye å si hvor mange andre han ligger med.

Det kan absolutt være ødeleggende med mennesker med hot/cold-oppførsel (been there, done that), men det er ikke ulovlig å holde på slik. Ansvaret her ligger hos deg selv. Om noen gjør ting du ikke liker, som du føler deg ukomfortabel med, eller som sårer deg, så er det ditt ansvar å forholde deg til virkeligheten og avslutte relasjoner som du merker at ikke er bra for deg.

Har lest hele tråden, og du er veldig opptatt av at han har gjort feil ting og at mye (eller alt) er hans skyld. Det er fullstendig irrelevant hva han kunne gjort annerledes. Fokuser heller på hvordan du kunne taklet dette på en bedre måte.

Det kommer ikke til å hjelpe deg på noen som helst måte å legge all skylden over på ham. Du kommer ikke til å føle deg noe bedre, og realiteten kommer fortsatt til å være den samme. Innse at dine valg og din måte å forholde deg til denne mannen var det som skapte problemer for deg. Se på hans oppførsel som informasjon, i stedet for å legge all vekt på skyld og hvem som heller skulle gjort ditten og datten. Informasjonen han ga deg, var at han kun var ute etter sex. Han ble kald etter sex, og det fikk deg til å føle deg dårlig, du ønsket mer varme. Dette er også informasjon. Han gir deg ikke det du ønsker, og du føler deg dårlig = da er det ikke verdt å fortsette, uansett hvor kjekk han er eller hvor flott han kan være de gangene han velger å være varm. Slutt å forvente at andre skal gjøre "det riktige", og lær deg å ta ansvar for å gjøre det som er riktig for deg selv.

Er nok sant. Takk for råd😇 som sagt, jeg har det bedre uten han. Ble et tankekjør med han. 

Takk igjen. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er nok sant. Takk for råd😇 som sagt, jeg har det bedre uten han. Ble et tankekjør med han. 

Takk igjen. Ts 

Men det er jo samme regla hver eneste gang, hvorfor tar du ikke tak i deg selv, når det er din egen skyld at du havner i disse situasjonene? 

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk igjen. Ts 

Så hva er planen fremover for å ikke havne her igjen? Det er interessant å høre hvordan du vil legge det opp, kanskje du heller bør be om råd rundt det?

Anonymkode: d32d2...304

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Så hva er planen fremover for å ikke havne her igjen? Det er interessant å høre hvordan du vil legge det opp, kanskje du heller bør be om råd rundt det?

Date menn å gjøre nettopp det jeg gjør mot en venn av meg. Aldri hatt sex, han liker meg å tar meg for den jeg er. Desverre har jeg ikke tiltrekningen til han. 

Mulig det vil hjelpe å starte som venner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fremdeles ikke så hyggelig å ikke ville bli sett ute med folk men helt fair . Så godtar folk det eller ikke

Han ble sur da jeg bøyde meg over for å gi klem i bilen ved sentrum. Jeg sa ifra om det, han sa han ikke var klemme menneske. Utrolig lite sjarm sådan, så vet ikke helt hva jeg så i han. Jeg hever hodet og tror jeg finner em bedre for meg!😁

AnonymBruker
Skrevet

Gud a meg. Når skal du slutte å legge skylden på han, og heller ta tak i problemet. Og problemet er deg. 

Anonymkode: 02ed6...aae

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Date menn å gjøre nettopp det jeg gjør mot en venn av meg. Aldri hatt sex, han liker meg å tar meg for den jeg er. Desverre har jeg ikke tiltrekningen til han. 

Mulig det vil hjelpe å starte som venner. 

Er du så redd for å være alene at du heller vil dra inn en uskyldig stakkar i dramalivet ditt og potensielt sett ødelegge han? Er du egoist eller bare læringsresistent?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du ville fortsette møte han, etter han sa nei til forhold. Du kunne ha snudd. Han ga ikke deg det du ville ha, du ga han det han ville ha. Du valgte gå inn i en relasjon som kun skulle handle om sex, og da må du faktisk også forholde deg til de premissene. Gå ut å spise? Dere er knullevenner, ikke omgangsvenner. 

Det kostet selvsagt ikke han mye, dere var ikke i ett forhold. 

Du sier tiltrekningen var så enorm, samtidig som du gjentatte ganger sier du fikk en dårlig følelse allerede på første møtet. Du sier vennene dine ba deg løpe. Allerede som 18åring var du så dypt i ett forhold med en mann som var dobbelt så gammel som deg at du fikk barn med han. Så har du en av og på relasjon over flere år, som det tar deg tid å komme over. Deretter møter du en som du tror du er veldig tiltrukket av, som du får dårlig følelse av fra førsrte møte, likevel velger du gå inn i en relasjon der du får i kalrtekst at du ikke kommer til å få det du ønsker. Du sier gjentatte ganger at du hadde det så fint med han, men du har ikke en eneste gang nevnt noe fint. Du har ikke nevnt en eneste episode hvor han behandlet deg bra. Du sier du holdt tilbake på sex, men dere hadde sex andre gang dere møttes... 

Det begynner fremstå som du forveksler oppmerksomhet fra menn med følelser/kjærlighet. Ser du ikke selv hvor selvdestruktivt dette er? Ser du ikke ett mønster i hvilke menn du velger deg? 

I familien din skal dere klare dere selv, derfor har du ikke vært til psykolog. Men kanskje det er det mønsteret du bør bryte? Gå til psykolog, lær deg selvrespekt og grensesetting, og hvordan gode relasjoner bør være. Om ikke for deg selv, så gjør det slik at du kan være ett godt forbilde for dine barn, og kanskje få deg en trygg og stødig mann som kan være en god rollemodell for sønnene dine. 

Anonymkode: 7304c...fb1

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...