-Pusheen- Skrevet 31. juli #281 Skrevet 31. juli Holger Pan skrev (1 time siden): En mellomting hadde vært fint🤭 Marengskjoler fra 80-tallet vs. dagens åletrange varianter med sexy splitt og utringning til navlen. Hjelpes🙄 Vet ikke hva som er verst😄 1
Hebbe-lille Skrevet 31. juli #282 Skrevet 31. juli Stor forskjell på kongehus i Skandinavia. Det danske kongehuset er åpne om at de forsørger de voksne barna i husholdningen. https://www.seher.no/kongelig/frasier-seg280-000-kroner/84960464 «Disse pengene skal ifølge regnskapet dekke utgifter til «kongeparet og kongeparets barn» i forbindelse med «kongefamiliens virke og hverdag av mer privat karakter», skriver B.T videre.» 7 1 1
Miss Meilir Skrevet 19. august #283 Skrevet 19. august Jeg har ikke sett så mange bilder av dronning Silvia som ung, men dette var morsomt å se. Victoria ligner på mamma, ja 😄 Ukjent TV-klipp av dronning Silvia vekker oppsikt 6 1
Miss Meilir Skrevet onsdag kl. 09:25 #284 Skrevet onsdag kl. 09:25 Det snakkes jo om hvem i det britiske kongehuset som skal delta i begravelsen til Kong Harald. Edward og Sophie er jo ofte de som sendes i slike anledninger. Men i går leste jeg at prinsesse Anne var den som deltok i Harald og Sonjas bryllup. Det skulle opprinnelig vært Dronningmoren, men hun ble forhindret. Så jeg tipper på at det er Anne som deltar i begravelsen. Sirkelen blir på en måte sluttet ❤️ 2 2
Keaton Skrevet onsdag kl. 09:38 #285 Skrevet onsdag kl. 09:38 Anne er også fadder til kong Haakon. 4 2
Miss Meilir Skrevet onsdag kl. 10:01 #286 Skrevet onsdag kl. 10:01 Keaton skrev (18 minutter siden): Anne er også fadder til kong Haakon. Wow, ja da er det vel nesten gitt at det blir henne 🙂 Og Sverige sender alle sine. Håper at dronning Margrethe har så god helse at hun orker å delta. Det har vært så stille fra henne i ganske lang tid. 2
SusieDerkins Skrevet onsdag kl. 10:15 #287 Skrevet onsdag kl. 10:15 Ifølge enkelte eksperter så er prinsesse Anne for lavt nivå for et statsoverhode. Samtidig pleier ikke den britiske monarken å dra i begravelser. Det var prinsen av Wales som deltok i kong Olavs begravelse, og jeg tenker at det er det som er det naturlig her også, men kanskje med prinsesse Anne i tillegg, pga gudmor til kong Haakon. Edward og Sophie har pleid å delta i brylluper og familieanledninger, men dette er en statsbegravelse for et statsoverhode. Det er et helt annet diplomatisk nivå. 4 2
Miss Meilir Skrevet onsdag kl. 11:08 #288 Skrevet onsdag kl. 11:08 SusieDerkins skrev (50 minutter siden): Ifølge enkelte eksperter så er prinsesse Anne for lavt nivå for et statsoverhode. Samtidig pleier ikke den britiske monarken å dra i begravelser. Det var prinsen av Wales som deltok i kong Olavs begravelse, og jeg tenker at det er det som er det naturlig her også, men kanskje med prinsesse Anne i tillegg, pga gudmor til kong Haakon. Edward og Sophie har pleid å delta i brylluper og familieanledninger, men dette er en statsbegravelse for et statsoverhode. Det er et helt annet diplomatisk nivå. Lærerikt 🙂 Da blir det nok de tre. Kan jo være greit for William og Kate å få noe annet å tenke på enn Harry og Meghan for en liten stund 😉
SusieDerkins Skrevet onsdag kl. 11:14 #289 Skrevet onsdag kl. 11:14 (endret) Miss Meilir skrev (9 minutter siden): Lærerikt 🙂 Da blir det nok de tre. Kan jo være greit for William og Kate å få noe annet å tenke på enn Harry og Meghan for en liten stund 😉 Tviler på at prinsessen av Wales blir med. Prinsesse Diana var jo prinsesse av Wales i januar 1991, og hun var ikke med. AI sier prins William eller prinsesse Anne. Endret onsdag kl. 11:17 av SusieDerkins 1
-Pusheen- Skrevet onsdag kl. 11:59 #290 Skrevet onsdag kl. 11:59 SusieDerkins skrev (43 minutter siden): Tviler på at prinsessen av Wales blir med. Prinsesse Diana var jo prinsesse av Wales i januar 1991, og hun var ikke med. AI sier prins William eller prinsesse Anne. Kanskje prinsesse Anne da, som er fadder til Haakon. Holder en knapp på henne. 1
SusieDerkins Skrevet onsdag kl. 12:02 #291 Skrevet onsdag kl. 12:02 (endret) -Pusheen- skrev (19 minutter siden): Kanskje prinsesse Anne da, som er fadder til Haakon. Holder en knapp på henne. Jo, men etter diplomatisk kutyme så er hun litt for lavt i rang for en statsbegravelse av et statsoverhode i et land som er en nær alliert. Og dett handler jo ikke primært om Haakon, men om Harald. Jeg ser AI argumenterer med at det er historikk for at hun deltar i begravelser, men jeg sjekket ikke nærmere hvilke begravelser det var. De kan jo ha vært på et lavere diplomatisk nivå. Tror jeg skal spørre en gang til. Tilføyer: AI ga noen helt idiotiske eksempler, som overhodet ikke var sammenlignbare med denne situasjonen. Etter en del kritiske oppfølgingsspørsmål var konklusjonen at det er prinsen av Wales som er det korrekte, diplomatiske valget, som reflekterer både relasjonen mellom land, familie og nivået som andre konstitusjonelle monarkier legger seg på. Endret onsdag kl. 12:20 av SusieDerkins 1 1
-Pusheen- Skrevet onsdag kl. 12:03 #292 Skrevet onsdag kl. 12:03 SusieDerkins skrev (Akkurat nå): Jo, men etter diplomatisk kutyme så er hun litt for lavt i rang for en statsbegravelse av et statsoverhode i et land som er en nær alliert. Og dett handler jo ikke primært om Haakon, men om Harald. Jeg ser AI argumenterer med at det er historikk for at hun deltar i begravelser, men jeg sjekket ikke nærmere hvilke begravelser det var. De kan jo ha vært på et lavere diplomatisk nivå. Tror jeg skal spørre en gang til. Ah, der sa du noe. Tenkte ikke på det.
keops Skrevet torsdag kl. 11:34 #293 Skrevet torsdag kl. 11:34 https://www.dagbladet.no/kjendis/bryter-tausheten-om-epstein/85087910 Legger denne her, da Fergie tross alt var en del av den britiske kongefamilien en kvinnealder. Blir jo garantert en del oppstyr rundt dette, gjenstår å se hva eller hvor mye hun velger å fortelle. Er vel flere etterhvert som vil lette på sløret om diverse omstendigheter. Sikkert litt nervepirrende for flere fra fiffen dette, ikke minst her hjemme. 1 3
enkefru Skrevet torsdag kl. 13:43 #294 Skrevet torsdag kl. 13:43 keops skrev (2 timer siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/bryter-tausheten-om-epstein/85087910 Legger denne her, da Fergie tross alt var en del av den britiske kongefamilien en kvinnealder. Blir jo garantert en del oppstyr rundt dette, gjenstår å se hva eller hvor mye hun velger å fortelle. Er vel flere etterhvert som vil lette på sløret om diverse omstendigheter. Sikkert litt nervepirrende for flere fra fiffen dette, ikke minst her hjemme. Som jeg skrev i andre tråden. Denne er nok ganske så blakk nå, og rimelig desp etter penger! -det kan man jo i og for seg skjønne... 2
keops Skrevet torsdag kl. 13:45 #295 Skrevet torsdag kl. 13:45 enkefru skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev i andre tråden. Denne er nok ganske så blakk nå, og rimelig desp etter penger! -det kan man jo i og for seg skjønne... Ja, har jo vært vant til jevnlig påfyll i kassa uten å jobbe for det. Men nå er jo Andrew i krise selv , og Epstein ute av bildet, så da blir det å brette ut privatliv og diverse da. 2
Fiskeburger Skrevet fredag kl. 17:43 #296 Skrevet fredag kl. 17:43 -Pusheen- skrev (På 2.9.2026 den 14.03): Ah, der sa du noe. Tenkte ikke på det. Men prinsesse Anne har også høye militære grader, blant annet admiral i sjøforsvaret og general i hæren, det samme som Kong Harald hadde. Så tror ikke det blir diplomatisk rabalder om kong Charles sender henne. 2 1
-Pusheen- Skrevet fredag kl. 17:48 #297 Skrevet fredag kl. 17:48 Fiskeburger skrev (3 minutter siden): Men prinsesse Anne har også høye militære grader, blant annet admiral i sjøforsvaret og general i hæren, det samme som Kong Harald hadde. Så tror ikke det blir diplomatisk rabalder om kong Charles sender henne. Nei, kanskje ikke? Hadde jo vært fint om det var hun som kom. 2
Gulline Skrevet fredag kl. 17:51 #298 Skrevet fredag kl. 17:51 -Pusheen- skrev (2 minutter siden): Nei, kanskje ikke? Hadde jo vært fint om det var hun som kom. Ja, prinsesse Anne er en av de mest respekterte og hardtarbeidende medlemmene av det britiske kongehuset. 9
Fiskeburger Skrevet fredag kl. 17:52 #299 Skrevet fredag kl. 17:52 -Pusheen- skrev (2 minutter siden): Nei, kanskje ikke? Hadde jo vært fint om det var hun som kom. Jeg synes det hadde vært veldig passende. Hun har jo et nærmere slektsskap til Harald enn William. Ja, kongelig rank har jo noe å si, men synes det hadde vært fint med Anne! 7
-Pusheen- Skrevet fredag kl. 17:58 #300 Skrevet fredag kl. 17:58 Gulline skrev (6 minutter siden): Ja, prinsesse Anne er en av de mest respekterte og hardtarbeidende medlemmene av det britiske kongehuset. Ikke sant. Fiskeburger skrev (5 minutter siden): Jeg synes det hadde vært veldig passende. Hun har jo et nærmere slektsskap til Harald enn William. Ja, kongelig rank har jo noe å si, men synes det hadde vært fint med Anne! Synes dessuten det passer seg mer på et personlig plan hvis det er hun som kommer. Hun kjente vel kong Harald langt bedre enn William gjør? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå