Reverend Skrevet 29. april #201 Skrevet 29. april MissLucy skrev (33 minutter siden): Ja. Verdigrunnlaget og troverdigheten svekkes som følge av å knyttes til Trump og hans tette relasjon til Epstein. Trump har selv omtalt Epstein som a "terrific guy" who liked women "on the younger side." Det er ingen verdighet i dette, og en fraværende rolleanstendighet. Uverdig og uten troverdighet for alle som omgås denne kompisen til Epstein. Tenk å være førstedame med vissheten om mannens utroskap og kriminalitet, og samtidig benekte enhver kunnskap om Epstein og hva han drev med mens hun vanket med Epstein/Maxwell og Trump. Alle vet, jo. Der håndhilser hun på broren, Kong Charles til en overgriper hun må ha visst om virksomheten til. Ikke neide hun for kongeparet heller, som jeg kunne se. 5 1
MissLucy Skrevet 29. april #202 Skrevet 29. april Reverend skrev (Akkurat nå): Tenk å være førstedame med vissheten om mannens utroskap og kriminalitet, og samtidig benekte enhver kunnskap om Epstein og hva han drev med mens hun vanket med Epstein/Maxwell og Trump. Alle vet, jo. Der håndhilser hun på broren, Kong Charles til en overgriper hun må ha visst om virksomheten til. Ikke neide hun for kongeparet heller, som jeg kunne se. Klart hun visste. 7
Reverend Skrevet 29. april #203 Skrevet 29. april Bare det å vite at alle vet må være grusomt flaut. Ikke rart hun alltid velger hatter med vid brem - så ingen kan se henne i øynene. 7
Reverend Skrevet 29. april #204 Skrevet 29. april – Båndene av slektskap og identitet mellom Amerika og Storbritannia er uvurderlige og evigvarende. De er uerstattelige og uknuselige, sa kong Charles. https://www.nrk.no/urix/staende-applaus-for-kong-charles-i-kongressen-1.17864710 Jeg leser dette i et helt annet lys enn det media gjør. Ironisk, med tanke på trioen Andrew Mountbatten - Epstein - Trump. Godkjent av Kong Charles og applaudert av demokratene. Skammelig. 2
Gulline Skrevet 29. april #205 Skrevet 29. april Reverend skrev (31 minutter siden): – Båndene av slektskap og identitet mellom Amerika og Storbritannia er uvurderlige og evigvarende. De er uerstattelige og uknuselige, sa kong Charles. https://www.nrk.no/urix/staende-applaus-for-kong-charles-i-kongressen-1.17864710 Jeg leser dette i et helt annet lys enn det media gjør. Ironisk, med tanke på trioen Andrew Mountbatten - Epstein - Trump. Godkjent av Kong Charles og applaudert av demokratene. Skammelig. Du forstod kanskje ikke at denne delen av talen var et stikk til Trump ifm at han ønsker å ta USA ut av Nato? 8 1 2
Ellie42 Skrevet 29. april #206 Skrevet 29. april MissLucy skrev (21 timer siden): For en skandale at de omgås noen som var så tett på Epstein. Der ble de jamen avslørt. Det britiske kongehuset blir jaget fra skanse til skanse. Forskjellen er vel at det britiske kongehus har ilagt sin venn av Epstein faktiske konsekvenser, men det tror jeg både du og @Reverend forstår. Jeg ser ikke samme fordømmingen av vår egen MM fra deres kant, med samme bombastiske språk i vår kongehus-tråd. Her snakkes det både om dårlige gener og alt annet, mens man ikke klarer å ytre et negativt ord om MM i den andre tråden. Det er interessant. 12 2 4
Gulline Skrevet 29. april #207 Skrevet 29. april Ellie42 skrev (32 minutter siden): Forskjellen er vel at det britiske kongehus har ilagt sin venn av Epstein faktiske konsekvenser, men det tror jeg både du og @Reverend forstår. Jeg ser ikke samme fordømmingen av vår egen MM fra deres kant, med samme bombastiske språk i vår kongehus-tråd. Her snakkes det både om dårlige gener og alt annet, mens man ikke klarer å ytre et negativt ord om MM i den andre tråden. Det er interessant. Enig - det er virkelig interessant. 8 2
Natttåke Skrevet 30. april #208 Skrevet 30. april Kong Carl Gustaf har bursdag og mannnen min som har Facebook viser meg alt Kongehuset deler. For en åpenhet og raushet overfor landet sitt. Når vi sammenligner med vår rungende taushet blir jeg undrende. Alt fra at barnebarnet deler en opplevelsegave til at vi får se hvilken presang de ansatte gir ham, og en video med kongehøydepunkt, osv. 10 3 1
miagunda Skrevet 30. april #209 Skrevet 30. april https://www.vg.no/rampelys/i/Oky2dA/skjult-bak-hatt Litt av en hatt. Kan ikke være så lett å se 😊 3
Miss Meilir Skrevet 30. april #210 Skrevet 30. april Er det noen som vet hvorfor ingen fra det britiske kongehuset er tilstede ved Kong Carl Gustafs bursdagsfeiring? 1
Hirondelle Skrevet 30. april #211 Skrevet 30. april (endret) Prinsesse Estelle ser fantastisk ut! Gøy å se hennes galla-debut. Endret 30. april av Hirondelle 7
Hebbe-lille Skrevet 30. april #212 Skrevet 30. april Hirondelle skrev (1 time siden): Prinsesse Estelle ser fantastisk ut! Gøy å se hennes galla-debut. Flott tale av kronprinsessen. Hun er tydelig på at det er jobben først, også for neste generasjon. 9 7
Gulline Skrevet 2. mai #213 Skrevet 2. mai Hebbe-lille skrev (På 30.4.2026 den 20.45): Flott tale av kronprinsessen. Hun er tydelig på at det er jobben først, også for neste generasjon. Ja, en veldig fin tale til sin far. Og som du sier så var det veldig tydelig at for alle generasjoner så var det jobben først. 4 2
Miss Meilir Skrevet 2. mai #214 Skrevet 2. mai Prinsesse Charlotte er 11 år – viser nytt bilde VG-artikkel med bilde av prinsesse Charlotte. Ja hun og pappa William er helt utrolig like. Som om noen hadde photoshoppa et barnebilde av prinsen og gitt han langt hår. 5
miagunda Skrevet 2. mai #215 Skrevet 2. mai Gulline skrev (7 timer siden): Synes hun var elegant, jeg. Når det gjelder spørsmål om Epstein så ble Sofia stoppet av pressen på vei til et arrangement. Hun svarte på det hun ble spurt om. Og det viktigste - hun var ca 20 år og ikke medlem av det svenske kongehuset på den tiden. Det svenske folk har fått navnet på kvinnen som introduserte henne for Epstein. Det har vært en helt annen åpenhet enn det vi har sett hos MM og det norske kongehuset. MM var en voksen kvinne - norges kronprinsessse på den tiden hun var venn med Epstein. Hun hadde intet å skjule i forhold til våre. 11
Vonbrotenrojalist Skrevet 2. mai #216 Skrevet 2. mai (endret) https://www.seher.no/kjendis/utstott-av-familien/84567376 «- Selv om det kan virke urettferdig at barn skal lide for foreldrenes synder, har søstrene blitt så preget av den tidligere hertugen og hertuginnen av York at de ikke lenger kan vurderes for formelle roller i kongefamilien, skriver Daily Mail-spaltisten Richard Eden. - De er preget fordi foreldrene aktivt trakk dem inn i kretsen rundt en sexforbryter, fortsetter han. I dokumenter fra Epstein-filene kan vi lese at Jeffrey Epstein i 2010 ber Sarah Ferguson om å ordne det slik at en av døtrene hennes viser en bekjent av ham rundt inne på Buckingham Palace. Fem dager etter at han ble sluppet ut av fengselet i 2009, etter å ha sonet en straff for seksuelle overgrep mot mindreårige, tok Sarah med seg døtrene på besøk hos ham i New York. Beatrice var 20, og Eugenie var 19.» Endret 2. mai av Vonbrotenrojalist 4 2
Vonbrotenrojalist Skrevet 2. mai #217 Skrevet 2. mai (endret) MissLucy skrev (På 29.4.2026 den 10.13): Ja. Verdigrunnlaget og troverdigheten svekkes som følge av å knyttes til Trump og hans tette relasjon til Epstein. Trump har selv omtalt Epstein som a "terrific guy" who liked women "on the younger side." Det er ingen verdighet i dette, og en fraværende rolleanstendighet. Uverdig og uten troverdighet for alle som omgås denne kompisen til Epstein. Eg har sjølv så lite sansen for Trump, både som person og statsleiar, at eg har sverga på at eg aldri vil besøka USA så lenge han regjerer. Men eg synest det blir annleis med kong Charles som reiser i sin funksjon som utsending frå den britiske regjeringa, som treng han som brubyggar med omsyn til dei bilaterale, statlege relasjonane mellom Storbritannia og USA. Her fyller han rolla si som statsleiar og tenker fyrst og fremst på britiske interesser. Plikta framfor alt. Endret 2. mai av Vonbrotenrojalist 6 5
Vonbrotenrojalist Skrevet 2. mai #218 Skrevet 2. mai Gulline skrev (På 27.4.2026 den 18.14): Kanskje derfor hun har valgt å studere i hjemlandet i stedet for å reise til andre siden av jorden. Ja, det slo meg her om dagen at både ho og tronarvingen i Belgia har vald å studera i heimlandet. 4 1
Vonbrotenrojalist Skrevet 2. mai #219 Skrevet 2. mai MissLucy skrev (På 28.4.2026 den 15.32): For en skandale at de omgås noen som var så tett på Epstein. Der ble de jamen avslørt. Det britiske kongehuset blir jaget fra skanse til skanse. Denne karakteristikken er skivebom. Besøket er ikkje privat. Den britiske regjeringa treng drahjelp. Dette er diplomati på høgaste nivå som i siste instans gjeld den nasjonale tryggleiken til Storbritannia. Utanrikspolitikk er alltid meir langsiktig enn kven som til ei kvar tid sit i statsleiarembetet. 9 1
Vonbrotenrojalist Skrevet 2. mai #220 Skrevet 2. mai Aricia skrev (På 29.4.2026 den 7.24): Synd det britiske kongeparet nektet å treffe Epstein-ofre i løpet av statsbesøket, men nøyde seg med å bruke tiden sammen med hans tidligere gode venn Donald Trump. https://www.dagens.dk/udland/kong-charles-med-opsigtsvaekkende-afvisning-vil-ikke-moedes-med-epstein-ofre «Ifølge de internationale medier skyldes afslaget, at der fortsat pågår en efterforskning, og at kongen derfor ønsker at holde afstand til sagen i denne fase. Beslutningen afspejler den vanskelige balance, som det britiske kongehus står i. På den ene side er der et ønske om at vise ansvar og empati, på den anden side er der hensynet til en verserende sag og institutionens neutralitet.» 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå