Miss Meilir Skrevet 2 timer siden #321 Skrevet 2 timer siden Nymerïa skrev (4 timer siden): Dette er hva eleganse er for meg. Jeg så ikke på da de gikk i prosesjon på slottet, med båren. Men jeg så et glimt på nyhetene på kvelden, og da så jeg den yngste datteren til prinsesse Märtha Louise som hadde et uttrykk i ansiktet, som gjorde henne veldig lik oldemoren sin 🥰 Det må ha vært rørende for kong Harald og prinsesse Astrid å følge med på denne likheten etter hvert som hun vokste opp. De var jo veldig unge da moren døde. Håper prinsesse Astrid får følge med på Emma Talluhla i flere år fremover. ❤️ (Barna til prinsesse Märtha Louise vet jo alt for godt hvordan det er å savne en forelder - akkurat som Harald og søstrene hans har gjort) 1
Hebbe-lille Skrevet 2 timer siden #322 Skrevet 2 timer siden Nymerïa skrev (3 timer siden): Jeg la også merke til det. Men jeg tror det var vanlig. Se bare på grandtanten, dronning Alexandra. Skal det være, så skal det være. Det er faktisk morsomt at du nevner det, kongehuseksperten Isaksen fortalte på GMN i dag at kongehusene viser frem smykkene sine for å flekse ovenfor hverandre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå