Miss Meilir Skrevet 7. september #321 Skrevet 7. september Nymerïa skrev (4 timer siden): Dette er hva eleganse er for meg. Jeg så ikke på da de gikk i prosesjon på slottet, med båren. Men jeg så et glimt på nyhetene på kvelden, og da så jeg den yngste datteren til prinsesse Märtha Louise som hadde et uttrykk i ansiktet, som gjorde henne veldig lik oldemoren sin 🥰 Det må ha vært rørende for kong Harald og prinsesse Astrid å følge med på denne likheten etter hvert som hun vokste opp. De var jo veldig unge da moren døde. Håper prinsesse Astrid får følge med på Emma Talluhla i flere år fremover. ❤️ (Barna til prinsesse Märtha Louise vet jo alt for godt hvordan det er å savne en forelder - akkurat som Harald og søstrene hans har gjort) 3 3 1
Hebbe-lille Skrevet 7. september #322 Skrevet 7. september Nymerïa skrev (3 timer siden): Jeg la også merke til det. Men jeg tror det var vanlig. Se bare på grandtanten, dronning Alexandra. Skal det være, så skal det være. Det er faktisk morsomt at du nevner det, kongehuseksperten Isaksen fortalte på GMN i dag at kongehusene viser frem smykkene sine for å flekse ovenfor hverandre. 4 3
Miss Meilir Skrevet 8. september #323 Skrevet 8. september Altså - jeg er ingen Se og Hør leser, men for ei tid tilbake husket jeg plutselig på dem, og de skal ha ros for mye kongestoff og ikke minst fine bilder. Ja da - jeg vet de lever av rykter og kongestoff 😄 Denne artikkelen forteller at: Fyrstinne Charlene kommer likevel til kong Haralds begravelse Hun pleier jo vanligvis ikke å delta på så mye. Så det er sikkert en ære for den norske kongefamilien, at hun velger å komme. Og så kom jeg til å tenke på at Charlene og Mette Marit har flere ting til felles. Begge har slitt/ sliter med helsen, begge har stått i en mediestorm og de er jo begge borgerlige som har giftet seg inn i hvert sitt kongehus /fyrstedømme. Så de har nok stor forståelse for hverandres situasjon. 💚 5
Topplue Skrevet 8. september #324 Skrevet 8. september Miss Meilir skrev (40 minutter siden): Altså - jeg er ingen Se og Hør leser, men for ei tid tilbake husket jeg plutselig på dem, og de skal ha ros for mye kongestoff og ikke minst fine bilder. Ja da - jeg vet de lever av rykter og kongestoff 😄 Denne artikkelen forteller at: Fyrstinne Charlene kommer likevel til kong Haralds begravelse Hun pleier jo vanligvis ikke å delta på så mye. Så det er sikkert en ære for den norske kongefamilien, at hun velger å komme. Og så kom jeg til å tenke på at Charlene og Mette Marit har flere ting til felles. Begge har slitt/ sliter med helsen, begge har stått i en mediestorm og de er jo begge borgerlige som har giftet seg inn i hvert sitt kongehus /fyrstedømme. Så de har nok stor forståelse for hverandres situasjon. 💚 Personligheten kunne ikke vært mer ulik. Charlene var toppidrettsutøver og har alltid vært målrettet og hardtarbeidende frem til hun fikk helseproblemer. Hun har ikke stort til felles med MM. 15 3 2
Istapp Skrevet 9. september #325 Skrevet 9. september Så flott og verdig kronprinsesse Victoria av Sverige er der hun går i prosisjonen bak bilen og kisten til kong Harald. 11 1
Ti.09 Skrevet 9. september #326 Skrevet 9. september (endret) Flotte representanter de andre kongehusene har, jeg ønsker å trekke fram disse spesielt: Kronprinsesse Victoria. Hun kom rett fra Indonesia, og leste en bønn under begravelsen til Kong Harald. Svenskene er heldige som har henne som kronprinsesse. Kong Fredrik. Han hadde det sikkert tøft med tanke på at hans mor, dronning Margrethe, er på sykehus. Ønsker henne en riktig god bedring. Veldig trist at hun ikke kunne være der. Fint å se prins William og prinsesse Anne i begravelsen. Har alltid vært fan av de to. Også fint å se storhertug Guillaume og storhertuginne Stephanie de Lannoy. De er virkelig profesjonelle. Endret 9. september av Ti.09 14 2
Pås Skrevet 10. september #327 Skrevet 10. september Ti.09 skrev (10 timer siden): Flotte representanter de andre kongehusene har, jeg ønsker å trekke fram disse spesielt: Kronprinsesse Victoria. Hun kom rett fra Indonesia, og leste en bønn under begravelsen til Kong Harald. Svenskene er heldige som har henne som kronprinsesse. Kong Fredrik. Han hadde det sikkert tøft med tanke på at hans mor, dronning Margrethe, er på sykehus. Ønsker henne en riktig god bedring. Veldig trist at hun ikke kunne være der. Fint å se prins William og prinsesse Anne i begravelsen. Har alltid vært fan av de to. Også fint å se storhertug Guillaume og storhertuginne Stephanie de Lannoy. De er virkelig profesjonelle. Og de nederlandske! Jeg er akkurat ferdig med "Maxima" på tv2, jeg må si at deres kjærlighetshistorie gjorde dypt inntrykk på meg, og at Maxima fremstår uvanlig oppvakt og hardarbeidende! 8
Kaffeskål! Skrevet 10. september #328 Skrevet 10. september Hvorfor var ikke de spanske kongelige på slottet etterpå? 1
parmanoia Skrevet 10. september #329 Skrevet 10. september Jeg gir en heads up til princess Anne. Jeg liker henne. Hun er hardtarbeidende, det har aldri vært noe tull med henne og hun har aldri vært noen «spare», men hun har funnet og formet sin egen rolle. Hun kunne vært dronning av England for min del. 11
Ti.09 Skrevet 10. september #330 Skrevet 10. september parmanoia skrev (12 minutter siden): Jeg gir en heads up til princess Anne. Jeg liker henne. Hun er hardtarbeidende, det har aldri vært noe tull med henne og hun har aldri vært noen «spare», men hun har funnet og formet sin egen rolle. Hun kunne vært dronning av England for min del. Enig. I dag har hun 3 offisielle oppdrag ifølge VG, og i går var hun i begravelsen til kong Harald. Og hun er 76 år. Sprek dame. https://www.vg.no/rampelys/i/q68kzz/prins-william-hilste-paa-den-norske-kongefamilien 5 2
SusieDerkins Skrevet 10. september #331 Skrevet 10. september Ti.09 skrev (4 minutter siden): Enig. I dag har hun 3 offisielle oppdrag ifølge VG, og i går var hun i begravelsen til kong Harald. Og hun er 76 år. Sprek dame. https://www.vg.no/rampelys/i/q68kzz/prins-william-hilste-paa-den-norske-kongefamilien Hun skulle hatt flere offisielle oppdrag i går også, som hun avlyste for å komme i begravelsen. 4
Gulline Skrevet 10. september #332 Skrevet 10. september Ti.09 skrev (8 minutter siden): Enig. I dag har hun 3 offisielle oppdrag ifølge VG, og i går var hun i begravelsen til kong Harald. Og hun er 76 år. Sprek dame. https://www.vg.no/rampelys/i/q68kzz/prins-william-hilste-paa-den-norske-kongefamilien Hun var lenge den mest-arbeidende i det britiske kongehuset, nå deler hun vel plassen med kong Charles, tror jeg. 6
Krokenguri Skrevet 10. september #333 Skrevet 10. september Miss Meilir skrev (På 19.8.2026 den 19.37): Jeg har ikke sett så mange bilder av dronning Silvia som ung, men dette var morsomt å se. Victoria ligner på mamma, ja 😄 Ukjent TV-klipp av dronning Silvia vekker oppsikt Så hun var også med i gameshow. Alikevel ble hun en flott dronning 🥰❤️ 2 2
Nymerïa Skrevet 10. september #334 Skrevet 10. september Så godt å se at Dronning Margrethe er skrevet ut av sykehuset. https://www.dr.dk/nyheder/indland/dronning-margrethe-er-i-dag-blevet-udskrevet-fra-rigshospitalet 7 1
Miss Meilir Skrevet 10. september #335 Skrevet 10. september Krokenguri skrev (15 minutter siden): Så hun var også med i gameshow. Alikevel ble hun en flott dronning 🥰❤️ Nei, hun ble bare "vist fram" i programmet, som en del av en gruppe utvalgte OL-vertinner. Så hun deltok ikke i gameshowet. 5 1
Miss Meilir Skrevet 10. september #336 Skrevet 10. september parmanoia skrev (53 minutter siden): Jeg gir en heads up til princess Anne. Jeg liker henne. Hun er hardtarbeidende, det har aldri vært noe tull med henne og hun har aldri vært noen «spare», men hun har funnet og formet sin egen rolle. Hun kunne vært dronning av England for min del. Helt enig! Det tok litt tid før jeg ble oppmerksom på henne, for prinsesse Diana var den store stjernen da jeg begynte å like kongestoff. Men plutselig oppdaget jeg Anne og ble fan av henne 🤩 2
SusieDerkins Skrevet 10. september #337 Skrevet 10. september Miss Meilir skrev (3 minutter siden): Helt enig! Det tok litt tid før jeg ble oppmerksom på henne, for prinsesse Diana var den store stjernen da jeg begynte å like kongestoff. Men plutselig oppdaget jeg Anne og ble fan av henne 🤩 Jeg har begynt å følge med på antrekkene hennes, for hun kan dukke opp i klær hun kjøpte tidlig på 70-tallet. Helt fantastisk! 4 2 1
Hirondelle Skrevet 11. september #338 Skrevet 11. september SusieDerkins skrev (22 timer siden): Jeg har begynt å følge med på antrekkene hennes, for hun kan dukke opp i klær hun kjøpte tidlig på 70-tallet. Helt fantastisk! Åh, jeg blir nesten rørt av å høre det 🥺 3
SusieDerkins Skrevet 11. september #339 Skrevet 11. september Hirondelle skrev (5 minutter siden): Åh, jeg blir nesten rørt av å høre det 🥺 Hun var nettopp på gala i et antrekk hun først brukte som 18-åring! https://www.wmagazine.com/fashion/princess-anne-rewears-white-coat-nigerian-state-banquet 2 3
Aricia Skrevet 18. september #340 Skrevet 18. september (endret) Charles Spencers bok om sin søster Diana skaper bølger omkring det britiske kongehuset og (i sær) Kong Charles, selv før publiseringen i neste uke: https://www.bbc.com/news/articles/cmvgyp871j03o Legger til en lenke til med intervju, publisert nå i kveld: https://www.bbc.com/news/articles/cmqxvd1drd35o Endret 18. september av Aricia 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå