Gå til innhold

Ringer dere på hos foreldrene deres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må ringe på hos mamma, da hun bor i blokk på Frogner i Oslo. Heldigvis bor ikke jeg selv i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 20.19):

Går dere rett inn til deres foreldre ved uanmeldt besøk? Her er jeg og min mann helt delt, jeg mener man som minimum må ringe på, mens han trasker rett inn. Han kan til og med finne på å låse seg inn for å hente noe tidlig en morgen, uten å varsle.

Anonymkode: 2c340...5ab

Ja ringer på og håper våre gjør det når de flytter. Om vi plutselig har huset for oss selv etter over 20år hadde det vært godt å kunne kost seg der man ville og gått naken osv uten å måttr være obs på hver dag at barna kommer rett inn. 

Anonymkode: 159b3...3bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja ringer på og håper våre gjør det når de flytter. Om vi plutselig har huset for oss selv etter over 20år hadde det vært godt å kunne kost seg der man ville og gått naken osv uten å måttr være obs på hver dag at barna kommer rett inn. 

Om de ikke tar hensyn, finnes det en liten metalldings som er hendig i sånne tilfeller. Man stikker den inn i et lite hull i døren, og voila - låst! Det finnes også mer moderne varianter av det samme som noen bruker.

Anonymkode: aa50d...f97

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Om de ikke tar hensyn, finnes det en liten metalldings som er hendig i sånne tilfeller. Man stikker den inn i et lite hull i døren, og voila - låst! Det finnes også mer moderne varianter av det samme som noen bruker.

Ikke til ytterdøren vår nei! Har ikke mellomgang med vanlig dør. Og tenker no ikke tanken på å låse den hver gang vi har sex eller går fra dusjen til rommet osv. Barna er alltid velkommen, men det minste de kan gjøre er å ringe på så vi får sullet på oss noe klær eller gått på rommet..

Skrevet

Vi har alltid gått rett inn hos hverandre. 

Anonymkode: 7ff6b...23b

Skrevet

Jeg må reise til andre siden av landet, så da henter de meg som regel på flyplassen, og deretter bor jeg hjemme hos dem de ukene jeg er på besøk. Så nei...

Anonymkode: 59352...b3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke til ytterdøren vår nei! Har ikke mellomgang med vanlig dør. Og tenker no ikke tanken på å låse den hver gang vi har sex eller går fra dusjen til rommet osv. Barna er alltid velkommen, men det minste de kan gjøre er å ringe på så vi får sullet på oss noe klær eller gått på rommet..

Dere har ikke lås på ytterdøren? Hva tenker dere i forhold til forsikring og slikt, man får jo ikke noe igjen på den hvis man blir frastjålet ting med ulåst dør?

Skrevet

Vi låser oss bare inn både hos mamma og hos svigermor. Vil synes det er veldig rart om vår datter begynner å ringe på når hun kommer til oss. 

Skrevet

Vi kommer aldri uanmeldt egentlig, så vi går bare rett inn. 

Anonymkode: 41762...f1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 20.23):

Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv?

Nei det er absolutt ikke usannsynlig. Men i løpet av mitt 36 år langt liv og 20 år hvor jeg ikke har bodd hos dem, så har det aldri skjedd at de har hatt sex når jeg kommer inn døren. Så den risikoen tar jeg 🤣🤣

Anonymkode: 8fe86...f83

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 20.23):

Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv?

Ja

Anonymkode: 0da01...9d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere har ikke lås på ytterdøren? Hva tenker dere i forhold til forsikring og slikt, man får jo ikke noe igjen på den hvis man blir frastjålet ting med ulåst dør?

Jeg svarte på: Om de ikke tar hensyn, finnes det en liten metalldings som er hendig i sånne tilfeller. Man stikker den inn i et lite hull i døren, og voila - låst! Det finnes også mer moderne varianter av det samme som noen bruker.

Den metalldingsen kan vi ikke ta i ytterste døren nei, det er til vanlige innerdører eller feks til mellomdør. Har seøvfølgelig dørlås. Med kode og fingeravtrykk! Og barna kan jo selvsagt det. No har vi tatt hensyn i over 20år og prøvd å snike til oss sex her og der når det har vært mulig, uten at de skal plages eller merke noe til det. Og de har avbrutt oss mange ganger(feks ropt på oss mange ganger så vi må stoppe, for ikke mulig å gjøre noe da, eller banker på døren og står utenfor til vi låser opp.. Må kaste på oss klær å åpne...Eller at de kommer tidlig hjem fra skolen (flere timer tidligere enn de skal) og vi har oss i trappen, hører ytterdøren og løper opp.. Syns virkelig at no er det på tide å kunne leve litt fritt i eget hus. Hadde aldri gått rett inn til de med samboere heller.. Har flere som har fersket foreldrene sine i voksen alder, ikke noe særlig! Kanskje bare ringe på en gsng eller to FØR de går inn så man får sjangs til å gå på rommet og få på seg litt klær? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja

Hvorfor? Vi har mye sex, nesten 50år.. Endelig litt frihet igjen så blir det mer..

Skrevet

Ofte har barna mine løpt inn i forkant. Men jeg pleier ringe på og gå rett inn. Det gjør forsåvidt alle andre som skal inn i det huset også. 

Anonymkode: 89964...374

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor? Vi har mye sex, nesten 50år.. Endelig litt frihet igjen så blir det mer..

Ja vel hva så? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke alle som svarer i denne tråden har foreldre i 50-årene. Mine er i 80-årene.

• Liker 1
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (11 timer siden):

Ikke alle som svarer i denne tråden har foreldre i 50-årene. Mine er i 80-årene.

Og noen foreldre har helsemessige årsaker til at sexlivet ikke funker lengre uten at jeg skal gå inn på det i detalj

Skrevet

At det er 7 sider sier litt om situasjonen. Haha.. tragisk

Anonymkode: 0228f...414

Skrevet

Ringer på, og går inn. 

Føler jeg må ringe på først, man er jo ikke hva de driver med stakkars.

Anonymkode: 4966e...6f4

Skrevet

Jeg ringer alltid foreldrene mine å varsler at jeg kommer, men jeg bor også 3 timer unna så det er kjipt med bomtur dersom de ikke skulle være hjemme 😅 

Ringer på døra når vi kommer for å "varsle" at nå er vi her, men åpner selv og går inn. De har aldri uttrykt at det ikke er greit 😄

Anonymkode: 93072...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...