tussi84 Skrevet 2. desember 2025 #21 Skrevet 2. desember 2025 Nå vet de som regel at jeg/vi kommer. Så jeg ringer på også låser jeg meg inn. Kommer jeg uanmeldt så ringer jeg på og venter på svar, men får jeg ikke svar så låser jeg meg inn. De mener det at det er mitt andre hjem på en måte og jeg kan derfor komme og gå som jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #22 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab Ja. Hadde det vært sannsynlig, hadde jeg ikke gått rett inn. 🤷♀️ Anonymkode: b3639...220 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #23 Skrevet 2. desember 2025 Haha ja.. måtte banke på til hovedhus selv da jeg bodde hjemme 🤣 har ikke kontakt med de lengre Anonymkode: e9d86...a5c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #24 Skrevet 2. desember 2025 Her er en som kommer fra bygda og hos min gjenlevende forelder var aldri døra låst når vedkommende var hjemme. Så jeg lukket opp den døra, ropte: hei, Pappa! og gikk inn 😊 Et fint minne og det er ikke så mange år siden heller. Skal forresten sies at jeg vanligvis hadde en avtale om når ca jeg kom på besøk, så helt uventet var det ikke. Men skal også sies at naboer og familie bare lukket opp døra (han hadde ikke ringkelokke) og ropte inn, hei er det noen hjemme?! Og de kom jo stort sett på besøk uten avtale. Livet på landet ❤️ Anonymkode: 8ec9b...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #25 Skrevet 2. desember 2025 Ringer på, og går inn. Det er selvfølgelig likt, så de gjør det samme her. Vil man være i fred, så låser man bare døra. Anonymkode: 1040c...3fb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #26 Skrevet 2. desember 2025 Mine ligger på kirkegården og der er det ingen dørklokke. Da de levde avtalte vi besøk og gikk rett inn. Samme gjorde de hos meg,det vil si de ringte på og gikk rett inn. Gjør også slik hos mine onkler og tanter. Anonymkode: 1b588...878
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #27 Skrevet 2. desember 2025 Bor langt unna, de følger med på snap kartet på min «hjemreise» 😀 Anonymkode: 0d3fb...9e3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #28 Skrevet 2. desember 2025 Har 45 minutter å kjøre, så kommer aldri uanmeldt. Ringer alltid på, har vel aldri med meg nøkkel med mindre jeg vet at mamma ikke er hjemme (pappa er død). Synes ikke noe om å bare gå inn uansett, folk har jo et privatliv (tenker ikke nødvendigvis på sex her, men det er lov til å varsle folk før man kommer inn døra). Så skal det sies at jeg har hus i Nordland i en liten bygd, og der har jeg ikke ringeklokke engang. Der går folk inn første døra og banker på første innerdør. Men der har jeg, av en eller annen grunn, en helt annen innstilling til dette (bor på Østlandet til vanlig). Anonymkode: d5db0...906 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #29 Skrevet 2. desember 2025 Ringer på og går rett inn. Det gjør forsåvidt hele slekta til hverandre, med unntak av de som bor i firemannsbolig med låst ytterdør. Slik har det alltid vært og jeg syns egentlig det er helt greit. Anonymkode: 255ad...911
moomino Skrevet 2. desember 2025 #30 Skrevet 2. desember 2025 Må og si her så ringer ikke nabon på nåe han kommer og ikke vi hos ham. Banker på dørkarmen til kjøkkenet eller stua når en er inne
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #31 Skrevet 2. desember 2025 Blir litt sjokka av svarene her. Jeg er 46 år og har en datter som har flyttet hjemmefra. Hvis hun bare låser seg inn hos meg uten å ha sagt ifra at hun kommer, så kan hun få mange ubehagelige overraskelser.... Man buser ikke rett inn til folk hvis de ikke vet at du kommer.. Privatliv har alle, selv om de er 80 år. Anonymkode: 720e1...069 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #32 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir litt sjokka av svarene her. Jeg er 46 år og har en datter som har flyttet hjemmefra. Hvis hun bare låser seg inn hos meg uten å ha sagt ifra at hun kommer, så kan hun få mange ubehagelige overraskelser.... Man buser ikke rett inn til folk hvis de ikke vet at du kommer.. Privatliv har alle, selv om de er 80 år. Anonymkode: 720e1...069 helt enig selv om man har barn så må man kunne ha privat liv også Anonymkode: 7febb...83b 4 1
micromaya Skrevet 2. desember 2025 #33 Skrevet 2. desember 2025 Jeg ringer på hos dem, de ringer på hos meg. Vi venter til døra blir åpnet. Dette til tross for at vi aldri kommer på uanmeldt besøk til hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #34 Skrevet 2. desember 2025 Jeg går rett inn ja. Gidder ikke stresse opp moren min. Hvis jeg ringer på, så tror hun jo at det er dørselgere eller jehovas. Vi bor i samme nabolag og jeg er ofte innom. Anonymkode: bc0f9...ce6
micromaya Skrevet 2. desember 2025 #35 Skrevet 2. desember 2025 moomino skrev (5 minutter siden): Må og si her så ringer ikke nabon på nåe han kommer og ikke vi hos ham. Banker på dørkarmen til kjøkkenet eller stua når en er inne Gosj. Sånn hadde jeg fått angst av 😅 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #36 Skrevet 2. desember 2025 Nei. Men de bor i ei lita bygd der nesten ingen ringer på. De fleste går rett inn og banker på kjøkkendøra i det de går inn. Anonymkode: c393d...1ba 1
Fighter83 Skrevet 2. desember 2025 #37 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går dere rett inn til deres foreldre ved uanmeldt besøk? Her er jeg og min mann helt delt, jeg mener man som minimum må ringe på, mens han trasker rett inn. Han kan til og med finne på å låse seg inn for å hente noe tidlig en morgen, uten å varsle. Anonymkode: 2c340...5ab Jeg ringer på. Er jo ikke mitt hjem. Men jeg åpner døren etter å ha ringt på om jeg ser den er ulåst.
Beneath the Moon Skrevet 2. desember 2025 #38 Skrevet 2. desember 2025 (endret) Vi bor ikke i samme by, så uanmeldt besøk er utelukket, men når jeg skal på besøk ringer jeg på og går inn. Endret 2. desember 2025 av Phoenix Heart
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #39 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab Har kjent de i 42 år og hadde rommet mitt vegg i vegg med deres mens jeg bodde hjemme, så det er jeg rimelig sikker på ja Faren min driver med sitt på garasjen eller ute, og moren min er stort sett på kjøkkenet eller i stua når jeg kommer. Anonymkode: bc0f9...ce6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #40 Skrevet 2. desember 2025 Jeg drar ikke på uanmeldt besøk. Dersom jeg gjorde det hadde jeg ikke bare gått inn heller. Anonymkode: a11df...ef6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå