AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #1 Skrevet 2. desember 2025 Går dere rett inn til deres foreldre ved uanmeldt besøk? Her er jeg og min mann helt delt, jeg mener man som minimum må ringe på, mens han trasker rett inn. Han kan til og med finne på å låse seg inn for å hente noe tidlig en morgen, uten å varsle. Anonymkode: 2c340...5ab
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #2 Skrevet 2. desember 2025 Ja, jeg låser meg inn. Anonymkode: ba62d...238
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #3 Skrevet 2. desember 2025 Ringer stort sett og spør om det passer at jeg kommer innom, om de er hjemme. Hvis jeg en sjelden gang kommer uanmeldt, ringer jeg på og går så rett inn. Anonymkode: b3639...220 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #4 Skrevet 2. desember 2025 Jeg ringer på også går jeg rett inn. Anonymkode: 62f9a...18a 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #5 Skrevet 2. desember 2025 Kommer jeg uanmeldt ringer jeg på. Hvis de vet jeg skal komme så banker jeg på og rusler inn siden de vet om besøket. Anonymkode: b639c...5a3 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #6 Skrevet 2. desember 2025 Jeg gjør det jeg er vant med hos mine. Han gjør det han er vant med hos sine. Er det dine han trasker rett inn hos? Anonymkode: dd4e2...77a 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #7 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg låser meg inn. Anonymkode: ba62d...238 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ringer stort sett og spør om det passer at jeg kommer innom, om de er hjemme. Hvis jeg en sjelden gang kommer uanmeldt, ringer jeg på og går så rett inn. Anonymkode: b3639...220 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ringer på også går jeg rett inn. Anonymkode: 62f9a...18a Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #8 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab Er det for mange som har blokkert seksualforumet nå...? Anonymkode: dd4e2...77a 1 1
moomino Skrevet 2. desember 2025 #9 Skrevet 2. desember 2025 Hos svigers har vi egen nøkkel så der låser vi oss bare inn hvis døra er låst,eller går rett inn Min mor på eldresenter så der er det ikke noe dør klokker, og døra står stort sett oppe, så der banker en bare på karmen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #10 Skrevet 2. desember 2025 Jeg ringer på og går rett inn. Får jeg ikke svar, så låser jeg gjerne opp selv og. Det er et stykke å kjøre, så jeg pleier å sende melding om at jeg kommer. Så unngår jeg eventuelt en bomtur Anonymkode: 5f9bf...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #11 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Går dere rett inn til deres foreldre ved uanmeldt besøk? Her er jeg og min mann helt delt, jeg mener man som minimum må ringe på, mens han trasker rett inn. Han kan til og med finne på å låse seg inn for å hente noe tidlig en morgen, uten å varsle. Anonymkode: 2c340...5ab Jeg tenker at din mann vet hva som er greit for hans foreldre eller ikke. Hans foreldre klarer sikkert å si ifra til sitt eget barn om de foretrekker at han ringer på. Anonymkode: 7eab2...bcc 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #12 Skrevet 2. desember 2025 Ja, om det er uanmeldt, men er vi bedt/avtalt tid, så banker jeg på før jeg går inn. Anonymkode: 25ace...089
Grønnsaksvaffel Skrevet 2. desember 2025 #13 Skrevet 2. desember 2025 De har ikke ringeklokke så jeg går rett inn 🤭 Som regel vet de at jeg kommer, og dessuten ser og hører de bilen kommer opp i tunet.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #14 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab Min far er 83 år, og han er singel. Så om han hadde hatt damebesøk så hadde han nok gitt beskjed om at det ikke passet med tilfeldig besøk lenge før jeg hadde tenkt om jeg skulle dukke opp. Anonymkode: ba62d...238 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #15 Skrevet 2. desember 2025 Jeg drar aldri uanmeldt, det er jo nesten ingen som gjør det i dag Anonymkode: 7febb...83b 1
Snok1 Skrevet 2. desember 2025 #16 Skrevet 2. desember 2025 Man ringer på og venter til det blir åpnet. Voksne mennesker bedriver av og til voksne aktiviteter som andre ikke behøver å se. 3
Mandagsunge Skrevet 2. desember 2025 #17 Skrevet 2. desember 2025 Dei gav meg vel nøkkelen av ein grunn? Likeeins bankar dei aldri på hos meg heller, og veit koden til nøkkelboksen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #18 Skrevet 2. desember 2025 Kommer aldri uanmeldt, og ringer alltid på. De har jo låst dør så venter pent til de låser opp, selv om jeg har reservenøkkel. Jeg hadde jo selv ikke likt det om de låste seg inn hos meg i stedet for å vente på at jeg kom og åpnet. Anonymkode: e08c6...8bb 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #19 Skrevet 2. desember 2025 Jeg pleier å gå rett inn, det er en vane ifra så langt tilbake jeg kan huske. Dette gjør brødrene mine også. Er der titt og ofte og barnebarn er ofte på besøk på egen hånd. De går ofte innom etter skoletid eller før aktiviteter. Så vant som mine foreldre er til at folk går inn og ut dørene så tror jeg nok at de ikke hopper i høyet med ulåste dører klokka 15 på ettermiddagen. Anonymkode: e290a...e63 3
Daria Skrevet 2. desember 2025 #20 Skrevet 2. desember 2025 Begge mine foreldre har flyttet etter at jeg flyttet hjemmefra, så å ikke ringe på dem ville vært like rart (og uhøflig) som å ikke gjøre det hos andre. Da faren min fortsatt bodde i det som også hadde vært min hjem, låste jeg meg som regel inn - hvertfall når han visste at jeg kom (og før han fikk seg kjæreste...). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå