AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #81 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja. Hadde det vært sannsynlig, hadde jeg ikke gått rett inn. 🤷♀️ Anonymkode: b3639...220 Her kan det skje, går likevel rett inn. Etter at jeg ringer på. Men kommer aldri uanmeldt. Og jeg går ikke inn på soverommet eller badet. Tror ikke de driver på i gangen, kjøkkenet eller stua 😂 Anonymkode: 93468...4a3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #82 Skrevet 3. desember 2025 Hvis det er et avtalt besøk ringer jeg på og går inn med en gang. Er det ikke avtalt gjør jeg det samme, men roper hallo fra gangen og venter på svar. Og så er det en uskreven regel om at om døra er låst, skal jeg ringe på og vente utenfor, men det har knapt skjedd. Samme regler gjelder hos oss for dem, men vi bor mer sentralt så døra er ofte låst når vi ikke venter besøk. Anonymkode: 55b94...85a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #83 Skrevet 3. desember 2025 Ringer på og venter. Sier sltid i fra før jeg kommer. Det er line foreldres hjem og det respekterer. Jeg hadde ikke likt at mine foreldre bare vandret inn i mitt uten beskjed 🌟 Anonymkode: 76c20...182 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #84 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Går dere rett inn til deres foreldre ved uanmeldt besøk? Her er jeg og min mann helt delt, jeg mener man som minimum må ringe på, mens han trasker rett inn. Han kan til og med finne på å låse seg inn for å hente noe tidlig en morgen, uten å varsle. Anonymkode: 2c340...5ab Går rett inn både hos mine foreldre og hos svigers. De ringer heller ikke på her. Anonymkode: 8fe86...f83 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #85 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab Jepp, fullstendig usannsynlig. Min far døde for mange år siden og min mor bor alene, er single og temmelig kronisk syk. Anonymkode: 62f9a...18a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #86 Skrevet 3. desember 2025 Vi ringer på da de ønsker dette. Anonymkode: 9c242...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #87 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Går rett inn både hos mine foreldre og hos svigers. De ringer heller ikke på her. Anonymkode: 8fe86...f83 Men det er jo skummelt å ikke låse døra, plutselig så står det noen der som ikke har noe der å gjøre Anonymkode: 7febb...83b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #88 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det helt usannsynlig for dere at foreldrene deres kanskje har et aktivt sexliv? Anonymkode: 2c340...5ab Både jeg og mannen går rett inn hos våre foreldre. Jeg vet at mine foreldre ikke har sex. Svigers? Njaaaaa, har aldri fersket dem i alle fall Anonymkode: e6d0a...21d
moomino Skrevet 3. desember 2025 #89 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo skummelt å ikke låse døra, plutselig så står det noen der som ikke har noe der å gjøre Anonymkode: 7febb...83b Hallo. Har nå kun døra låst på natt her. Er og det jeg vokste opp med. På gården car nå døra kun låst hvis vi dro bort over natta. Ellers åpen døgnet rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #90 Skrevet 3. desember 2025 Går rett inn, men dinger på. Men de bor 1 time og 40 minutter fra oss, så stikker ikke innom på en kopp kaffe akkurat, de pleier å se i vinduet at vi kommer. Vi pleier å overnatte. Anonymkode: f6694...401
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #91 Skrevet 3. desember 2025 moomino skrev (13 minutter siden): Hallo. Har nå kun døra låst på natt her. Er og det jeg vokste opp med. På gården car nå døra kun låst hvis vi dro bort over natta. Ellers åpen døgnet rundt. Forsatt skummelt syns nå jeg. Når jeg flyttet hjemmefra så var mor ekstremt opptatt av at jeg måtte huske å låse døra siden det er mye kriminalitet og det har blitt mye mer di siste årene Det er ikke lenge siden det var en gård som ble tagget, fra stålet og tent på kjøretøy Anonymkode: 7febb...83b
moomino Skrevet 3. desember 2025 #92 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forsatt skummelt syns nå jeg. Når jeg flyttet hjemmefra så var mor ekstremt opptatt av at jeg måtte huske å låse døra siden det er mye kriminalitet og det har blitt mye mer di siste årene Det er ikke lenge siden det var en gård som ble tagget, fra stålet og tent på kjøretøy Anonymkode: 7febb...83b Men skjønner ikke hvorfor en ska ha dør låst på dagtid når en er hjemme. For meg virker det som folk har blitt helt hjelpesløse og alt er farlig. Ikke besøk uten avtalt, ikke lukke opp døra h is det banket på eller ringer på hvis det ikke er avtalt, farlig å prate til nabo osv. Ikke rart folk sliter psykisk, de er jo kun i sin egen boble 1
Trolltunge Skrevet 3. desember 2025 #93 Skrevet 3. desember 2025 Jeg har nøkkel, men ja jeg ringer likevel på. Er til ganske stor frustrasjon for oss at svigermor ikke gjør det, og bare låser seg inn.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #94 Skrevet 3. desember 2025 Ringer aldri på, går rett inn. Samme gjør mine foreldre hos oss 🙂 Med samboer er det alltid avtalt besøk. Anonymkode: b844b...3aa
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #95 Skrevet 3. desember 2025 moomino skrev (4 minutter siden): Men skjønner ikke hvorfor en ska ha dør låst på dagtid når en er hjemme. For meg virker det som folk har blitt helt hjelpesløse og alt er farlig. Ikke besøk uten avtalt, ikke lukke opp døra h is det banket på eller ringer på hvis det ikke er avtalt, farlig å prate til nabo osv. Ikke rart folk sliter psykisk, de er jo kun i sin egen boble Det kommer jo an på hvor man bor. Bor man sentrumsnært hvor det ferdes mye folk er det annerledes enn om man bor langt utenfor allfarvei. Hvis jeg er i en annen etasje og holder på med noe, er det ikke sikkert at jeg hører om noen kommer inn ytterdøren. Jeg har ikke lyst til at fremmede skal kunne spasere rett inn i huset mitt. Anonymkode: 7eab2...bcc
Stormur Skrevet 3. desember 2025 #96 Skrevet 3. desember 2025 Bur i nabohuset. Bankar på kjøkkeninngangen og går rett inn. Dei gjer det same hos oss. Vi har begge nøklar til kvarandre sitt hus.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #97 Skrevet 3. desember 2025 Ringer på og går rett inn. De gjør det samme her Anonymkode: eb345...e26
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #98 Skrevet 3. desember 2025 Ringer på, og venter på at de åpner. For me er det en selvfølge. Det er mange år siden jeg flyttet ut, og nå er det ikke mitt hjem lenger. Respekter privatliv. Forventer også at de respekter mitt privatliv. Anonymkode: 9a112...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #99 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det at det er så mange som ikke låser dører høres bare skummelt ut når det er så mye kriminalitet å syns det er ufint å bare gå rett inn uten å si ifra på forhond Selv om man har nøkkel så er det kun til bruk ved nød tilfeller hos oss Anonymkode: 7febb...83b Alle har sine avtaler seg i mellom og det er ikke noe å sette spørsmålstegn ved. Tror du de forandrer taktiu pga deg,? 😆 På landet er det stille og rolig,her er dører ulåst og nøkkelen står i bilen hele tida her hjemme. Jeg er hundre prosent trygg. Anonymkode: 1b588...878 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #100 Skrevet 3. desember 2025 moomino skrev (39 minutter siden): Hallo. Har nå kun døra låst på natt her. Er og det jeg vokste opp med. På gården car nå døra kun låst hvis vi dro bort over natta. Ellers åpen døgnet rundt. Sånn er jeg vokst opp også, og drømmer om å flytte tilbake til et sånt sted 😍 Anonymkode: 8ec9b...6c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå